Millä perusteella lihaa syövä ihminen on eläinrakas?
Koirat best ja söpöjä, mutta pihvit pannulle ja hyi joku vegeruoka.
Kommentit (34)
Lihansyönnin kyseenalaistamista kritisoidaan siksi, että niin monesti nämä lihansyöntiä kritisoivat pitävät itse lihaa syövää lemmikkiä. Eli he ovat kaksinaismoralisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en välitä siitä, miten joku luokittelee mut. Olen eläinrakas omasta mielestäni, vaikken sun tai jonkun muun mielestä ole. Ei kiinnosta randomien ajatukset.
Kiinnosti kuitenkin sen verran, että triggeröidyit vastaamaan ;)
Eihän se vastaaminen nyt mitään triggeröitymistä vaatinut. Halusin vain sanoa, että elän elämääni, eikä mua kiinnosta, mitä joku tuntematon minusta ajattelee, olenko esim. eläinrakas hänen kriteereittensä mukaan. Se on mulle yhdentekevää. Mutta jos joku läheisistäni alkaisi saarnata mulle noin, niin silloin se kyllä ärsyttäisi. Mä kun en pidä meitä ihmisiä luonnostaan kasvissyöjinä vaan sekasyöjinä.
Vierailija kirjoitti:
Nönnönnööö.
:P
Vierailija kirjoitti:
Lihansyönnin kyseenalaistamista kritisoidaan siksi, että niin monesti nämä lihansyöntiä kritisoivat pitävät itse lihaa syövää lemmikkiä. Eli he ovat kaksinaismoralisteja.
Onko tästä nähtävillä joku tilasto? Vai veditkö mutulla?
Minä ainakin hakkaan kotonani koiria mehukkaiksi pihveiksi ja jauhan niitä tofuna vegeruokaa rakastavien vieraideni annoksiin. Siinä sulle eläinrakkautta AP.
Kylläpä nuo makkaranmussuttelijat aina triggeröityvät tämänaiheisista keskusteluista. Mikseivät vain tee omia ketjuja lihansyönnin ihanuudesta?
Ainakaan veganismi ei voi olla luonnon tarkoittamaa ihmisillä, koska ihmiskeho saa B12-vitamiinia ainoastaan eläinkunnan tuotteista.
Seka- ja lihansyöjien ansiosta miljoonat ja miljoonat eläimet saavat kokea elämän.
Vierailija kirjoitti:
Seka- ja lihansyöjien ansiosta miljoonat ja miljoonat eläimet saavat kokea elämän.
Totta kyllä tuokin.
Olipa kerran pulavuodet, silloin syötiin kaikki mitä saatiin kiini joten , muita kysymyksiä? 2026 kiinassa ei enää kuulema syödä koiria, kaikkia muuta syödään eli juokse pakoon jos eksyt maon maahan.
Vain siksi, että eläin tekee juuri niin kuin narsisti haluaa, eikä se pane hanttiin, toisin kuin ihmiset.