IL: Marko, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2a9d652f-f7bc-4dc4-80be-cd7c57f9c8c0
"Ylivoimainen
Marko Simonen, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa. Kwanjit Khamphimai, 46, eli Jippi, pystyy tarjoamaan Markolle jotain sellaista, mitä Marko ei ole löytänyt aiemmissa suhteissaan suomalaisten naisten kanssa. Nyt Marko kertoo, mikä tekee Jippistä ylivoimaisen puolison. Kaikki eivät kuitenkaan suhtaudu Markon ja Jippin onneen ilolla, vaan he ovat törmänneet myös ihmisten ilkeämielisyyteen. Negatiiviset kuulopuheet eivät voisi heidän mielestään olla kauempana totuudesta."
"Voisi sanoa, että se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
- Vautsi vau, ajatteli Marko Simonen, 59.
Hän kaarsi autollaan Lohjan torin laidalle kolme vuotta sitten ja näki Kwanjit Khamphimain, 46, kävelevän häntä kohti.
- Tuossa on tyylikäs ja kaunis nainen, Marko ajatteli mielessään."
👍
Oikein paljon onnea Markolle ja Jipille!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te av-palstalla naisettimuuttanne ja katkeruuttanne ja suominaisvihanne ulisevat miehet ette tee samoin, kuin Marko tekee? Sillä Kelaruellanne eläisitte herroiksi Thaimaassa ja saisitte unelmienne aasialaisen naisen???
Tätä minäkin ihmettelen
Vuosikausia tätä palstaa sivusta seuranneena-samat itkut täällä aina- miten japanilaiset , thaimaalaiset ja korealaiset naiset ovat niin ihania, ja miten suomalaiset ovat niin kamalia läskitankkilaardi-muumimammoja!!! Ja siltikään ei tehdä mitään. Unelmien nainen odottaa vain lentomatkan päässä, ja mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näytä suomineidot 46 vuotiaina tuolta 🤭
Ei tietenkään. Kuten emme näytä japanilaisilta, afrikkalaisilta jne. Se ei ole mikään vika. Miltä näyttävät suomalaiset miehet vs vaikka aasialaiset? Eivät todellakaan samalta.
Olen monasti miettinyt mitä näille vanhempien miesten tänne tuomille nuorille vaimoille tapahtuu, kun miehestä aika jättää? Leskeneläkejärjestelmäkin on Suomessa muuttunut niin ettei senkään varaan voi nuorikko enää lopuksi elämää jäädä. Toivottavasti näitä naisia tänne tuovilla miehillä on rahaa ja omaisuutta millä nuorikot sitten aikanaan itsekseen pärjäävät ja/tai nämä naiset opettelevat Suomen kielen, opiskelevat ja hakeutuvat työelämään sekä suomalaisen työeläkejärjestelmän piiriin tai muuten heistä tulee jos tänne jäävät eläkeiässä uusia takuueläkeläisiä joiden elämä kustannetaan verovaroista.
Tiedän yhden miehen joka avioeron (suomalaisesta naisesta) jälkeen löysi rakkauden thaimaalaisnaisesta. Ensin oli mahtavaa kun palvelu pelasi, tohvelit laitettiin jalkaan, sanomalehti avattiin valmiiksi eteen, olut/vesilasi tuotiin täytettynä käteen jne jne - mutta sitten kaikki tuo yltiöpalvelu alkoikin ärsyttää ja ero tuli siitäkin suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa on ihmeellinen maa kun suomalainen mies ollut Suomessa ilman naista tyyliin 30-40 vuotta ja Thaimaassa naisen saa viikossa tai kahdessa. Ihan kuka suomalaismies tahansa. Miksi näin?
Luulevat rikkaaksi jenkiksi. Pettymys on suuri kun mimmille paljastuu suomitollukan köyhyys.
Mikää ei harmita naista enemmän kuin toinen nainen joka on kauniimpi kuin hän ja jonka kanssa mies on onnellinen. Näköjään vaikka hän ei edes tuntisi kumpaakaan.
Kihisettekö samaan tapaan raivosta normiarjessa jos vastaan tulee reilusti teitä kauniimpi nainen?
samanlainen maanpetturi kuin arabiukkojen alle alistuvat suomitytsykät, rotupetturuutta tommonen hyi
Ei tästä tarvitse tehdä rotuasiaa, rakkaus on rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään thai-naisista. Usein ovat vielä viisikymppisenä siroja ja hoikkia ja notkeita ja voimakkaita.
Sama muuten miehissä siellä. Eivät ole pallomahaisia, kuten suomalaiset miehet ja hiuksetkin päässä. Suomessa kaljuuntuva jo kolmekymppisenä.
Terveisin Thaimaassa asunut
Niin, se on totta. Itse olen viisikymppinen, ja sixpack-lihakset näkyy, lihaksikkaat olkapäät, ja pystyn oleskelemaan syväkyykkyasennossa pitkiä aikoja ja myös seiza-istunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen monasti miettinyt mitä näille vanhempien miesten tänne tuomille nuorille vaimoille tapahtuu, kun miehestä aika jättää? Leskeneläkejärjestelmäkin on Suomessa muuttunut niin ettei senkään varaan voi nuorikko enää lopuksi elämää jäädä. Toivottavasti näitä naisia tänne tuovilla miehillä on rahaa ja omaisuutta millä nuorikot sitten aikanaan itsekseen pärjäävät ja/tai nämä naiset opettelevat Suomen kielen, opiskelevat ja hakeutuvat työelämään sekä suomalaisen työeläkejärjestelmän piiriin tai muuten heistä tulee jos tänne jäävät eläkeiässä uusia takuueläkeläisiä joiden elämä kustannetaan verovaroista.
Tuntemani thainaiset ovat kovia tekemään töitä. Usein vapaa-ajallaan vielä esim. marjastavat tai tekevät jotakin muuta, mistä saavat lisätienestiä kotiin lähetettäväksi. Osa on eronnut, osalla on tosiaan mies jo kuollut. Työelämään päässeet ovat oppineet kielen ja solmineet sitä kautta sosiaalisia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että palstan naiset eivät oikein tykkää thai-naisista. Miksi näin?
En tunne ensimmäistäkään. Miten minulla voisi olla mielipide suuntaan tai toiseen?
Itse et taida pitää naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kaunis toisin kuin suomalaiset kanssasisarensa av-mammulit.
Tykkäät mopsinaamoista ja kimittävästä äänestä? ok.
keltakuumeeseen sairastuneet yhä jaksavat ihmetyttää. Näille jopa eniten seinäänjuosseen näköinen killisilmä-aasialainen on parempi kuin tavallinen nätti suomalainen.
Tavallinen "nätti" suomalainen on 46 vuotiaana useimmiten aikamoinen pallero. Ei iske.
Ai muuttunut tummaihoiseksi mmuuttajaksi? Onpas erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Saan vaikutelman, että palstan naiset ovat vihaisia thai-naisten kanssa oleville suomalaisille miehille. Miksi näin?
Koska miehet ovat liian usein huonoja puolisoita näille naisille. Kuinka monella eri tavalla tarvitset tämän vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Ei tästä tarvitse tehdä rotuasiaa, rakkaus on rakkautta.
Kyllä! Jo Armi Kuusela löysi puolison Filippiineiltä aikoinaan ja oli onnellinen liitto.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, kateellista ja katkeraa vuodatusta toisten onnea arvostellessa.
Ai, olen lukenut usean kommentin, joissa heille toivotetaan onnea. Miksi hyppäät ne yli?
Vierailija kirjoitti:
Mikää ei harmita naista enemmän kuin toinen nainen joka on kauniimpi kuin hän ja jonka kanssa mies on onnellinen. Näköjään vaikka hän ei edes tuntisi kumpaakaan.
Kihisettekö samaan tapaan raivosta normiarjessa jos vastaan tulee reilusti teitä kauniimpi nainen?
Miksi harmittaisi? Näillä naisilla on puolisona suomalainen mies (kuten itsellänikin), joten otan osaa lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt kenenkään kihisevän kiukusta. Maailma on täynnä minua kauniimpi ihmisiä. Ja nuorempia on hetki hetkeltä enemmän. Mitä sitä siitä kihisemään.
Mitä ihmeen nautintoa saat tuosta ajatuksesta, ett naisia jotenkin ärsyttäis? Helpottaako se jotenkin omaa naisettomuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
samanlainen maanpetturi kuin arabiukkojen alle alistuvat suomitytsykät, rotupetturuutta tommonen hyi
Arabiukoista on pelkkää haittaa suomen yhteiskunnalle. Thainaiset eivät ole mikään reisa.
Joten älä edes vertaa.
Vierailija kirjoitti:
"...pystyy tarjoamaan Markolle jotain sellaista, mitä Marko ei ole löytänyt aiemmissa suhteissaan suomalaisten naisten kanssa"
Niin suominaiset! Ottakaas oppia nyt!
Miksi? Minulla on ollut 20 vuotta ikioma suomalainen mies, joka vaikuttaa varsin tyytyväiseltä siihen, mitä minulla on tarjota.
En minä ainakaan tekisi mitään miehellä, joka ei tahdo ja kaipaa juuri sitä, mitä minulla on antaa.
Olen ollut elämässäni tilanteissa, joissa tunnen itseni orpolapseksi joka yrittää tyrkyttää vähäisiä pennosiaan jollekulle, mutta se, mitä minulla on, ei ole ollut minkään arvoista. On maailman suurin lahja saada elää ihmisen kanssa, jolle minun roposeni ovatkin kalleuksia. Ja tietysti päinvastoin.
----------
Noin muuten minusta on samantekevää minkämaalaisen kanssa se onni löytyy kenellekin, kunhan löytyy. Sitä vaan ihmettelen miksi siitä täytyy mediaan mennä avautumaan? Yleensä onnelliset ihmiset ihan vaan elää elämäänsä, ei todellista onnea tarvitse todistella kenellekään eikä hakea sille validointia ja huomiota.
Niin mistä? Mikä on se jokin mitä suominainen ei ole pystynyt tarjoamaan?