Onko mahdollista elää 200 eurolla kuukaudessa?
Siis niin, että tuo summa jää laskujen jälkeen ruokaan ja taloustarvikkeisiin kahdelle ihmiselle?
Kommentit (28)
No varmaan ei kahden ihmisen, mutta kyllä olen elänyt yksin jotain 400e/kk. Jäi tuon verran työmarkkinatuesta
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että onko mitään järkeä käydä koululla syömässä arkipäivisin? Aterioihin menisi 62 euroa, mutta ei välttämättä tarvitsisi syödä enää kotona juurikaan mitään.
Ap
Ei, teet eväät kymmenellä eurolla saa useamman litran keittoa, siitä riittää kahdelle pari kolme päivää vaikka evääksi ottaisi, makaronilaatikko saman verran ja riittää kahdelle pari päivää. Aamulla puuroa ja kananmuna, hyvin jaksaa. Ei se ruoka välttämättä kallista ole, jos itse tekee
On mahdollista. Käytä aivojasi siihen mitä ostat.
Yksinelävälle riittää ihan heittämällä, kahdelle kyllä tarvitsisi sen 300-400€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kuukausi varmasti menee. Jos on pakasteessa paljon edellisinä kuukausina ostettuja punalaputettuja ruokia, ei pitäisi tehdä heikkoakaan.
Tällä rahalla pitäisi elää vuosia.
Ap
Ei, ei onnistu vuosia. Silloin tällöin kuukauden voi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole elämistä, vaan selviytymistä.
Tämä on juuri sitä. Tämä ei ole ihmisarvoista elämää. Terveisin sillä 100 eurolla elävä.
Kuukausi onnistuu, olen kerran kokeillut. Mutta toinen kuukausi ei enää onnistunut kun loppui kaikki pesu-kuivaruoka ym paketit. Siis lyhytaikaisesti onnistuu muttei käytännössä muutoin
Ei onnistuisi ainakaan minulta, mutta ainahan voi yrittää.