Haluatteko kuulla varakkaan mieheni elämänviisauksia?
Kuitenkin haluatte kuulla niitä..
Ei pidä olla kateellinen, koska jokainen penni on tienattu ahkeruudella ja kovalla työllä. Oli onni, että satuin oikeaan paikkaan oikeiden ihmisten kanssa, joka vei eteenpäin eri työjutuissa ja tienasin valtavasti rahaa.
Ei pidä luovuttaa, vaan keskittyä siihen mistä pitää.
Käytä aikasi ja rahasi viisaasti. Vain tyhmä valittaa ja on kateellinen muille.
Onhan näitä lisääkin.. Rakas mieheni lähettää teille kaikille lämpimiä kesäterveisiä.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Emme halua. Äläpä kerro enempää.
Yksilö ei vastaa koko ryhmää, ja se on asia, joka jokaisen pitäisi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla siivestäjän viisauksia?
En ymmärrä kysymystä, mutta en elä mieheni siivellä. :)
Vierailija kirjoitti:
En halua.
Selvä. Toivotamme sinulle hyvää iltaa! :)
Miksei miehesi tullut itse jakamaan näita viisauksiaan? Oletko hänen sihteerinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että vasemmiston fantasioissa omaisuus on aina peritty ilman ansiota rikkaalta isiltä tai saatua hyvä työpaikka suhteilla. Ja firmankin tulos yritystuella.
Näin kovasti pitää kieltää se että ahkeruudella ja lahjakkuudella voi menestyä omin avuin. Sen myöntäminen kun tarkoittaisi sen tunnustamista että heistä ei ollut siihen.
Moikka Maiju! Eihän heistä ole siihen. Voidaan huomioida, että joskus tuurikin auttaa. Hyvällä onnella oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mutta onhan se niin, että me eliitissä pidämme huolen nepobabyistamme. Syntymäoikeus.
Pls clarify eliitti
Yhteiskunnan johtava luokka, suvut, suuryritysten, talouden johto, poliittinen johto. Toki eliittiin voi päästä ponnistelemalla, koulutuksella ja muillakin kuin sukulaisuussuhteilla. Koulutuksen tuoma mahdollisuus alkaa olla vaarassa, kun opiskelusta ollaan tekemässä kallista ja sitä myöten mahdotonta vähävaraiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla kateellinen, koska jokainen penni on tienattu ahkeruudella ja kovalla työllä. Oli onni, että satuin oikeaan paikkaan oikeiden ihmisten kanssa, joka vei eteenpäin eri työjutuissa ja tienasin valtavasti rahaa.
= Sain työpaikkani sekä asemani kaveri- ja sukulaisuussuhteiden kautta, enkä ole tehnyt päivääkään mitään varsinaisia töitä. Iso palkka hyvillä eduilla pelkästään neposuhteilla.
Ei pidä luovuttaa, vaan keskittyä siihen mistä pitää.
= Minulla on varaa harrastella mukavia juttuja ja pitää pitkiä lomia. Kuvitelkaa tekin köyhät että pystytte samaan ja teistä kaikista voi myös tulla toimitusjohtajia.
Käytä aikasi ja rahasi viisaasti. Vain tyhmä valittaa ja on kateellinen muille.
= Minulla ei ole tarvetta valittaa mistään kun rahat ei lopu, joten en pidä siitä että joku muu valittaa ongelmistaan, siitä tulee jotenkin ikävä fiilis itsellekin. Ei ole minun ongelmani jos joku muu on köyhä sillä minä en ole. Köyhät ja huono-osaiset ovat mielestäni tyhmiä.
Kateellisen panettelua. Mieheni ei ole syntynyt kultalusikka suussa eikä ole rikasta perhetaustaa tai muuta.
Kuinka hyvin menestyjämiehen erektio on kestänyt juopottelut ja infarktit?
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee köyhän duunarin viisaus: vähän omaava antaa vähästään paljonkin. Paljon omaava ei anna paljosta vähääkään.
Väärin. Niin väärin kuin olla ja voi. Järkevä sijoittaa rahansa järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla, ap, mitään viisauksia rikkaan miehen vaimolta?
Yhdessä olemme löytäneet tien pitkään ja onnelliseen avioliittoon, jossa tuemme toisiamme. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehesi tullut itse jakamaan näita viisauksiaan? Oletko hänen sihteerinsä?
En ole mieheni sihteeri, mutta mieheni luvalla tein aloituksen tänne.
Mieheni ei kommentoi epäasiattomuuksia, koska on herrasmies.