Haluatteko kuulla varakkaan mieheni elämänviisauksia?
Kuitenkin haluatte kuulla niitä..
Ei pidä olla kateellinen, koska jokainen penni on tienattu ahkeruudella ja kovalla työllä. Oli onni, että satuin oikeaan paikkaan oikeiden ihmisten kanssa, joka vei eteenpäin eri työjutuissa ja tienasin valtavasti rahaa.
Ei pidä luovuttaa, vaan keskittyä siihen mistä pitää.
Käytä aikasi ja rahasi viisaasti. Vain tyhmä valittaa ja on kateellinen muille.
Onhan näitä lisääkin.. Rakas mieheni lähettää teille kaikille lämpimiä kesäterveisiä.
Kommentit (31)
Kerro terkut takas Ap. Kesä se on köyhälläkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ansainnut ihan omalla älylläni isäni miljoonat ja maat ja metsät. Ja perheyrityksen ja suvun suhteet muihin rikkaisiin. Kävin Hankenin kun sinne oli helppo päästä ja helpompaa kuin kauppakorkeassa. Teillä ei ole tähän kykyä köyhät. Minä olen lahjakas täysin omin avuin. Tekin kyllä voitte yrittää. Töitä tekevälle löytyy ja markkinatalous kyllä tekee teistäkin rikkaita voittajia. Niin se teki minustakin.
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla kateellinen, koska jokainen penni on tienattu ahkeruudella ja kovalla työllä. Oli onni, että satuin oikeaan paikkaan oikeiden ihmisten kanssa, joka vei eteenpäin eri työjutuissa ja tienasin valtavasti rahaa.
= Sain työpaikkani sekä asemani kaveri- ja sukulaisuussuhteiden kautta, enkä ole tehnyt päivääkään mitään varsinaisia töitä. Iso palkka hyvillä eduilla pelkästään neposuhteilla.
Ei pidä luovuttaa, vaan keskittyä siihen mistä pitää.
= Minulla on varaa harrastella mukavia juttuja ja pitää pitkiä lomia. Kuvitelkaa tekin köyhät että pystytte samaan ja teistä kaikista voi myös tulla toimitusjohtajia.
Käytä aikasi ja rahasi viisaasti. Vain tyhmä valittaa ja on kateellinen muille.
= Minulla ei ole tarvetta valittaa mistään kun rahat ei lopu, joten en pidä siitä että joku muu valittaa ongelmistaan, siitä tulee jotenkin ikävä fiilis itsellekin. Ei ole minun ongelmani jos joku muu on köyhä sillä minä en ole. Köyhät ja huono-osaiset ovat mielestäni tyhmiä.
Olen pahoillani että olet noin katkera ja ihmiskuvasi on noin musta. Elämäsi mahtaa olla rankkaa kun ajatusmaailmasi on noin synkkä ja harhainen.
Onko sinulla, ap, mitään viisauksia rikkaan miehen vaimolta?
Ei todellakaan kiinnosta miehesi satumainen onni kun hän on saanut sinunlaisesi juoruakan muijakseen.
Siinäpä se tärkein: Sattui olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa oikeiden ihmisten kanssa.
Kaikilla ei ole yhtä hyvää tuuria.
Itselläni paras kannustus on ollut, kun luulin löytäneeni oikean ihmisen: "Sinun pitää vain löytää oikeat ihmiset ympärillesi." Hän ei siis itse ollut valmis olemaan minulle sellainen "oikea ihminen", vaan ainoastaan kannusti jatkamaan etsintöjä.
Oletteko huomanneet että vasemmiston fantasioissa omaisuus on aina peritty ilman ansiota rikkaalta isiltä tai saatua hyvä työpaikka suhteilla. Ja firmankin tulos yritystuella.
Näin kovasti pitää kieltää se että ahkeruudella ja lahjakkuudella voi menestyä omin avuin. Sen myöntäminen kun tarkoittaisi sen tunnustamista että heistä ei ollut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee köyhän duunarin viisaus: vähän omaava antaa vähästään paljonkin. Paljon omaava ei anna paljosta vähääkään.
Tämä on kyllä täyttä paskaa. Jos näin olisi niin miksi ihmiset valittaisivat sosiaaliturvan leikkauksista. He luopuisivat ilolla osasta tuista että saadaan Suomi kuntoon. Sen sijaan he määkivät kuorossa miten heiltä leikataan ja muiden kuin heidän pitäisi maksaa koko lysti. Missä siis on se vähästä antaminen?
Se on jo otettu. Teidän pitää, rakkaat riikkulit ja petskulit, siirtyä seuraavaan desiiliin. Keskituloisetkin on jo rutistettu lähes kuiviin, joten siirtykää seuraaviin. Ei vielä sittenkään koske teidän kermaperseitänne. Kiirettä pitää, kun vaalit on lähellä.
Jäi vielä se "kaikki on itestä kiinni".
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet että vasemmiston fantasioissa omaisuus on aina peritty ilman ansiota rikkaalta isiltä tai saatua hyvä työpaikka suhteilla. Ja firmankin tulos yritystuella.
Näin kovasti pitää kieltää se että ahkeruudella ja lahjakkuudella voi menestyä omin avuin. Sen myöntäminen kun tarkoittaisi sen tunnustamista että heistä ei ollut siihen.
Ei olla huomattu. Voi sitä kauheaa vasemmistoa. Jaxuhalit,
Tämä on kyllä täyttä paskaa. Jos näin olisi niin miksi ihmiset valittaisivat sosiaaliturvan leikkauksista. He luopuisivat ilolla osasta tuista että saadaan Suomi kuntoon. Sen sijaan he määkivät kuorossa miten heiltä leikataan ja muiden kuin heidän pitäisi maksaa koko lysti. Missä siis on se vähästä antaminen?