Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko kuulla varakkaan mieheni elämänviisauksia?

Vierailija
24.07.2026 |

Kuitenkin haluatte kuulla niitä..

Ei pidä olla kateellinen, koska jokainen penni on tienattu ahkeruudella ja kovalla työllä. Oli onni, että satuin oikeaan paikkaan oikeiden ihmisten kanssa, joka vei eteenpäin eri työjutuissa ja tienasin valtavasti rahaa. 

Ei pidä luovuttaa, vaan keskittyä siihen mistä pitää. 

Käytä aikasi ja rahasi viisaasti. Vain tyhmä valittaa ja on kateellinen muille.

Onhan näitä lisääkin.. Rakas mieheni lähettää teille kaikille lämpimiä kesäterveisiä. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro terkut takas Ap. Kesä se on köyhälläkin. :)

Vierailija
22/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ansainnut ihan omalla älylläni isäni miljoonat ja maat ja metsät. Ja perheyrityksen ja suvun suhteet muihin rikkaisiin. Kävin Hankenin kun sinne oli helppo päästä ja helpompaa kuin kauppakorkeassa. Teillä ei ole tähän kykyä köyhät. Minä olen lahjakas täysin omin avuin. Tekin kyllä voitte yrittää. Töitä tekevälle löytyy ja markkinatalous kyllä tekee teistäkin rikkaita voittajia. Niin se teki minustakin.

:D :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä olla kateellinen, koska jokainen penni on tienattu ahkeruudella ja kovalla työllä. Oli onni, että satuin oikeaan paikkaan oikeiden ihmisten kanssa, joka vei eteenpäin eri työjutuissa ja tienasin valtavasti rahaa. 

= Sain työpaikkani sekä asemani kaveri- ja sukulaisuussuhteiden kautta, enkä ole tehnyt päivääkään mitään varsinaisia töitä. Iso palkka hyvillä eduilla pelkästään neposuhteilla.

= Minulla on varaa harrastella mukavia juttuja ja pitää pitkiä lomia. Kuvitelkaa tekin köyhät että pystytte samaan ja teistä kaikista voi myös tulla toimitusjohtajia. 

= Minulla ei ole tarvetta valittaa mistään kun rahat ei lopu, joten en pidä siitä että joku muu valittaa ongelmistaan, siitä tulee jotenkin ikävä fiilis itsellekin. Ei ole minun ongelmani jos joku muu on köyhä sillä minä en ole. Köyhät ja huono-osaiset ovat mielestäni tyhmiä.

Olen pahoillani että olet noin katkera ja ihmiskuvasi on noin musta. Elämäsi mahtaa olla rankkaa kun ajatusmaailmasi on noin synkkä ja harhainen.

Vierailija
24/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla, ap, mitään viisauksia rikkaan miehen vaimolta?

Vierailija
25/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta miehesi satumainen onni kun hän on saanut sinunlaisesi juoruakan muijakseen.

Vierailija
26/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se tärkein: Sattui olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa oikeiden ihmisten kanssa.

Kaikilla ei ole yhtä hyvää tuuria.

Itselläni paras kannustus on ollut, kun luulin löytäneeni oikean ihmisen: "Sinun pitää vain löytää oikeat ihmiset ympärillesi." Hän ei siis itse ollut valmis olemaan minulle sellainen "oikea ihminen", vaan ainoastaan kannusti jatkamaan etsintöjä.

Vierailija
27/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että vasemmiston fantasioissa omaisuus on aina peritty ilman ansiota rikkaalta isiltä tai saatua hyvä työpaikka suhteilla. Ja firmankin tulos yritystuella.

Näin kovasti pitää kieltää se että ahkeruudella ja lahjakkuudella voi menestyä omin avuin. Sen myöntäminen kun tarkoittaisi sen tunnustamista että heistä ei ollut siihen.

Vierailija
28/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee köyhän duunarin viisaus: vähän omaava antaa vähästään paljonkin. Paljon omaava ei anna paljosta vähääkään.

Tämä on kyllä täyttä paskaa. Jos näin olisi niin miksi ihmiset valittaisivat sosiaaliturvan leikkauksista. He luopuisivat ilolla osasta tuista että saadaan Suomi kuntoon. Sen sijaan he määkivät kuorossa miten heiltä leikataan ja muiden kuin heidän pitäisi maksaa koko lysti. Missä siis on se vähästä antaminen?

Se on jo otettu. Teidän  pitää, rakkaat riikkulit ja petskulit, siirtyä seuraavaan desiiliin. Keskituloisetkin on jo rutistettu lähes kuiviin, joten siirtykää seuraaviin. Ei vielä sittenkään koske teidän kermaperseitänne. Kiirettä pitää, kun vaalit on lähellä.

Vierailija
29/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vielä se "kaikki on itestä kiinni".

Vierailija
30/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet että vasemmiston fantasioissa omaisuus on aina peritty ilman ansiota rikkaalta isiltä tai saatua hyvä työpaikka suhteilla. Ja firmankin tulos yritystuella.

Näin kovasti pitää kieltää se että ahkeruudella ja lahjakkuudella voi menestyä omin avuin. Sen myöntäminen kun tarkoittaisi sen tunnustamista että heistä ei ollut siihen.

Ei olla huomattu. Voi sitä kauheaa vasemmistoa. Jaxuhalit,

Vierailija
31/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

= Sain työpaikkani sekä asemani kaveri- ja sukulaisuussuhteiden kautta, enkä ole tehnyt päivääkään mitään varsinaisia töitä. Iso palkka hyvillä eduilla pelkästään neposuhteilla.

= Minulla on varaa harrastella mukavia juttuja ja pitää pitkiä lomia. Kuvitelkaa tekin köyhät että pystytte samaan ja teistä kaikista voi myös tulla toimitusjohtajia. 

= Minulla ei ole tarvetta valittaa mistään kun rahat ei lopu, joten en pidä siitä että joku muu valittaa ongelmistaan, siitä tulee jotenkin ikävä fiilis itsellekin. Ei ole minun ongelmani jos joku muu on köyhä sillä minä en ole. Köyhät ja huono-osaiset ovat mielestäni tyhmiä.

Voi olla sattunut elämässä kaikenlaista. Kaikke huono ei ole oma syy ja kaikki hyvä ei ole omaa ansiota. Niin tai näin, itse nouset tai lasket. Kukaan muu ei tee. 

Vierailija
32/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä. Eikö missään voida pysyä asiassa? Tyylikästä on 

Vierailija
33/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jokainen penni on tienattu ahkeruudella ja kovalla työllä. lol

Vierailija
34/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee köyhän duunarin viisaus: vähän omaava antaa vähästään paljonkin. Paljon omaava ei anna paljosta vähääkään.

Siitä oli hyvä esimerkki Sipilän talkoot. Valtiovarainministereinä Orpo ja Stubb. Pienituloisilta vietiin lomarahat, pidennettiin työaikaa, leikattiin julkiselta jne. Talkoot kohdistuivat epäoikeudenmukaisesti, kuten aina oikeistohallitusten kurimuksessa köyhimpiin. Työttömiin, eläkeläisiin opiskelijoihin ja pienituloisiin. Silloinkin suurituloisten pääomatulot ja edut saivat olla rauhassa. Liikuttava oli se vieno, suorastaan söpö toive, että rikkaat osallistuisivat vapaaehtoisesti. Muistaakseni Sauli N. kertoi lahjoittavansa jonkun palkkionsa tai vaalirahoista ylijääneet varat johonkin nuoristyöhön. Ei esimerkiksi jotain lomarahoja vastaavaa uhrausta. Ei tietenkään.

Millä ihmeellä syrjäytyneet, elämänhalunsa työttömyydessä menettäneet nukkuvat saataisiin vaaliuurnille. Jokainen ääni merkitsee! Se tietävät Kokkaret ja äänestämään kyllä menevät viimeisillä voimillaankin.  Toivottavasti "hyödylliset" ovat nyt ymmärtäneet, miten heitä k usetettiin. "Se ei meille käy"ja kävi kuitenkin pitkillä saksilla, pitää muistaa, kun tulevia satuja kuuntelee. Pitää katsoa näyttöjä, eikä uskoa vaalipuheita. Valitettavasti se sama pska näyttää menevän läpi edelleen.

Vierailija
35/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla, ap, mitään viisauksia rikkaan miehen vaimolta?

Sirpaaa!

Vierailija
36/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol sulle vaan. 38v työtä . Joo raakaa . Toimistolla. Just. Matkailun hommissa. Paskaa niskaan joka pv. Lennot delay. Welcome

Vierailija
37/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka Maiju! Eihän heistä ole siihen. Voidaan huomioida, että joskus tuurikin auttaa. Hyvällä onnella oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mutta onhan se niin, että me eliitissä pidämme huolen nepobabyistamme.  Syntymäoikeus.

Vierailija
38/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanois. Luoja on joillekin helpon antanut. 

Vierailija
39/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aatellisuku olikaan kyseessä?virtanen vai lahtinen kauppinen

Vierailija
40/51 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikka Maiju! Eihän heistä ole siihen. Voidaan huomioida, että joskus tuurikin auttaa. Hyvällä onnella oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Mutta onhan se niin, että me eliitissä pidämme huolen nepobabyistamme.  Syntymäoikeus.

Pls clarify eliitti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän