Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Parikalle maksetaan kymppitonni yhdestä somepostauksesta

Vierailija
24.07.2026 |

Kaupallisissa yhteistöissä. Hyvin siis menee.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/22f367d5-77b0-46fb-9ac6-4af9fa…

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina inhonnut Saraa. Salkkareissa oli inhokkini.

Mitä pahaa hän on sulle tehty, kun ihan vihaat?

Vierailija
62/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina inhonnut Saraa. Salkkareissa oli inhokkini.

Mitä pahaa hän on sulle tehty, kun ihan vihaat?

Koska hän on niin kaunis ja minä tälläinen ruma kassi-alma. Yhyyu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää minulle, miksi seurata jonkun muun elämää instagramissa tai muussa vastaavassa sen sijaan että eläisi kaikilla aisteilla omaa ainutkertaista elämäänsä?

No miksi sinä palstailet täällä etkä elä omaa ainutkertaista elämää?

Vierailija
64/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kysyntää ja rahaa tulee, mutta miten on tulevina vuosina? Aina jossain vaiheessa tulee uusia yrittäjiä, jotka vievät sitten ne suuret palkkiot.

No vaikka takaisin näyttelijäksi.

Vierailija
65/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne rahat ja palkat ole ennenkään jakautuneet tasaisesti. Rahaa saa sieltä missä rahaa liikkuu, vastuulla ja koulutuksella sekä varsinkaan omalla ahkeruudella ei kovin rahoiksi lyö.

Vierailija
66/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, nätti koti, nätit lapset, terveet elämäntavat, mies ei ole mikään työtön kaljasieppo. Siinä sitä on mammoille syytä kateellisuuteen.

Höh, no eihän noi nyt ole mitään ihmeellisyyksiä. 

Kuule, kyllä nuo ovat tuilla kitkuttaville kikkarapäisen katraan omaaville neukkukuutio yh-mammoille.

Vierailija
67/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jotenkin tulee kylmät väreet noista perhepostaajista, jotka valjastaa lapsensakin kaupallisiin tarkoituksiin. 

Just noin. Myös täällä moni lisäksi haukkuu kauniita naisia, sitten jos on ns. Tylsä tavis tallaaja kuten tuo niin heillä on fanikunta ja tienaa hyvin. Vaikka olisi ihan tavallinen. Suomessa tällainen meno, mitä tylsempi niin saa faneja ja tienaa. En usko että hän tienaisi noin hyvin jos olisi Super kaunis ja hoikka ja vaikka lapseton tai 1 erityis lapsi. Juuri mammat tälläkin palstalla syö herkkuja ja seuraa sellaisia joille ei tarve olla kade ja ettei ole ns. liian kaunis. Että voivat samaistua. 

Vierailija
68/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kysyntää ja rahaa tulee, mutta miten on tulevina vuosina? Aina jossain vaiheessa tulee uusia yrittäjiä, jotka vievät sitten ne suuret palkkiot.

Hän on pistänyt rahoiksi esittelemällä lapsiaan, ei ihme että sitten muka lasten yksityisyyttä suojellen peittää heidän kasvot. Kohta lapset ovat iässä missä lähtevät kotoa, mutta jatkuuko kaikki heidän saadessa lapsia. Toki jää pari pienintä vielä kotiin, heillähän on pienin alle vuoden ikäinen poika.

Vierailija
69/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa tämä eukko sitten esittelee? Kotia? Mukuloita? Ihmisten typeryys on pökerryttävää. Kukaan ei ole tuon hinnan arvoinen.

Suomessa tienaa jos on tylsä ja ei erottuva tavis ja mielellään lihava ettei tarvitse olla kateellinen, kehtaa seurata jos on tylsä. Sellainen löytää heti tuhansia seuraajia Suomessa. Ja kuten joku mainosti plussaa vaikka askartelu ohjeet, ihmiset kun ei jaksa enää itse etsiä tai keksiä vaan seuratuilta kopioi kaiken askartelusta ihan lomamökin ja hääpaikka valintaan.. Lampaina seurataan. Yritykset toki tienaa osansa aina noissa mukana. Sama kun ostos tv jotkut ostaa kaiken mitä näkee. 

Vierailija
70/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole tyhmä joka pyytää joten anna mennä vaan. 
En kyllä ole yhtäkään mainosta tms nähnyt eikä ne mua miehenä koskekaan

Vierailija
71/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää minulle, miksi seurata jonkun muun elämää instagramissa tai muussa vastaavassa sen sijaan että eläisi kaikilla aisteilla omaa ainutkertaista elämäänsä?

Luin miten eräs sisustussuunnittelija sanoi suomalaisten ongelmaksi kyvyttömyyden sisustaa kotinsa omalla persoonallisella tavalla, pelätään käyttää värejä ja eri materiaaleja, katsotaan mallia lehdistä, somesta ja juuri tällaisten koteja kuten Sara, Maisa jne. On turvallista kun kodissa on kopioidut värimaailmat ja kalusteet, kaikilla muillakin on.

Vierailija
72/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Somevaikuttaja" on korvannut entisajan ovelta-ovelle pölynimurikauppiaan/rihkamakauppiaan.

Paljonkohan se 120 kg painoon "laihtunut" Veera tienaa? 

Vierailija
73/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa tämä eukko sitten esittelee? Kotia? Mukuloita? Ihmisten typeryys on pökerryttävää. Kukaan ei ole tuon hinnan arvoinen.

Suomessa tienaa jos on tylsä ja ei erottuva tavis ja mielellään lihava ettei tarvitse olla kateellinen, kehtaa seurata jos on tylsä. Sellainen löytää heti tuhansia seuraajia Suomessa. Ja kuten joku mainosti plussaa vaikka askartelu ohjeet, ihmiset kun ei jaksa enää itse etsiä tai keksiä vaan seuratuilta kopioi kaiken askartelusta ihan lomamökin ja hääpaikka valintaan.. Lampaina seurataan. Yritykset toki tienaa osansa aina noissa mukana. Sama kun ostos tv jotkut ostaa kaiken mitä näkee. 

Totta. Suomalaiset akat seuraa helpommin rumia akkoja. Esim alexa dagmar ja toi lentoemäntä oona.

Miehen pitää sitten olla tosi komea.

Vierailija
74/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittä helpolta liian imelältä niiden elämä.

Vierailija
75/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poissulkeeko nämä vaihtoehdot jotenkin toisensa? 

Vierailija
76/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Itselle nevahörd 

Kuka kumma hän on ja miksi ihmeessä pitäisi tietää...Onko keksinyt jotain erinomaista, tehnyt jotain hämmästyttävää? Onko hänellä jotakin kummallista kuten vaikka kolme tissiä tai neljä kättä? Jos ei niin miksi minun pitäisi tietää hänestä yhtään mitään, koskaan, ikinä?

Vierailija
77/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Suomalaiset akat seuraa helpommin rumia akkoja. Esim alexa dagmar ja toi lentoemäntä oona.

Miehen pitää sitten olla tosi komea.

Millaisia miehiä suomalaiset miehet seuraavat? Entä millaisia naisia? Rumia miehiä ja naisia? Kännääviä miehiä ja vähäpukeisia naisia?

Vierailija
78/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä olette tuon mahdollistaneet seuraamalla näitä vaikuttajia jo kohta pari vuosikymmentä

Minä en seuraa ketään julkkista, mutta eikös tällä Saralla ole paljon seuraajia ja erittäin hyvä julkisuuskuva perheenäitinä, ei siis ihme, että hänelle maksetaan isoja summia.

No siinö mielessä ihmettelen, että kasvaako todella yhteistyön seurauksena myynti merkittävästi? En ole ainakaan kuullut että sponsoriautomerkin tai reseptissä käytetyn oliiviöljyn menekki olisi räjähtänyt. Sinällään hienoa, että onnistuu tuitteistamasn itseensä. Ostaako joku todella vaikka turvaistuimen sen perusteella, mitä Parikka tai Sieppi sanoo?

Vierailija
79/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku miss noubody! tai silleen...

Vierailija
80/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä olette tuon mahdollistaneet seuraamalla näitä vaikuttajia jo kohta pari vuosikymmentä

Minä en seuraa ketään julkkista, mutta eikös tällä Saralla ole paljon seuraajia ja erittäin hyvä julkisuuskuva perheenäitinä, ei siis ihme, että hänelle maksetaan isoja summia.

No siinö mielessä ihmettelen, että kasvaako todella yhteistyön seurauksena myynti merkittävästi? En ole ainakaan kuullut että sponsoriautomerkin tai reseptissä käytetyn oliiviöljyn menekki olisi räjähtänyt. Sinällään hienoa, että onnistuu tuitteistamasn itseensä. Ostaako joku todella vaikka turvaistuimen sen perusteella, mitä Parikka tai Sieppi sanoo?

Yrityksillä on ihan omat tiiminsä seuraamassa ja suunnittelemassa markkinointia. Ollos huoleti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän