Sara Parikalle maksetaan kymppitonni yhdestä somepostauksesta
Kaupallisissa yhteistöissä. Hyvin siis menee.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/22f367d5-77b0-46fb-9ac6-4af9fa…
Kommentit (124)
Kuka on Sara Parikka? En viitsi "kooklata".
Ainoa tapa millä niinsanotut influensserit häipyvät, on se, että lakkaatte näitä seuraamasta. Koko seuraajamäärä nollaan. Siihenhän koko touhu perustuu.
Jos tuo summa pitää paikkansa, niin se tarkoittaa sitä että maksava yritys kokee todella saavamsa tuollaisella summalla sen haluamansa isom näkyvyyden. Tuolla rahalla saa nimittäin ihan kivan mainoskampanjan, eli täytyy olla todella kova luotto. Nämä ovat käytännössä nykyajan PR-henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua. Tavis nainen kaikinpuolin. Ja tylsä elämä somessa.
Ajatella ei sun tarteekkaan tajuta. Ei kuulu sulle millä tavoin ihmiset vuolee hyvää liksaa. Se on heidän onni ja asia. 🤑🤑🤑
Niin Onlyfansammattilaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsee joka pennin. Ihmisten on vaikea ymmärtää että rahan takana on myös paljon työtä ja menetettyä aikaa ja uhrautumista. Se nainenhan teki vuosia itselleen nimeä salkkareissa, minkä jälkeen sillä tavallaan oli jo vähän sitä core jengiä taustalla, sieltä on helpompi siirtyä muihin hommiin kun ihmiset tuntee sut jo valmiiksi. Se oli fiksu ja käytti sen näkyvyyden hyväks. Ei normi jamppa pääse noihin lukuisin koska normijamppa ei oo koskaa tehny mitää sen teen että sillä olisi seuraajakunta. Ei kukaan maksa tuntemattomalle
Ei nyt pidä paikkansa etteikö normijenni tai normijamppa voisi tienata somella elantoaan. Työtä se vaatii ja suunnitelmallisuutta, mutta tekemättä mitään ei saa yhtikäs mitään.
Pitää olla satoja tuhansia seuraajia, joiden kautta näkyvyyttä kohdemarkkinoinnille.
Mitä hienoa tämä eukko sitten esittelee? Kotia? Mukuloita? Ihmisten typeryys on pökerryttävää. Kukaan ei ole tuon hinnan arvoinen.
Olen aina inhonnut Saraa. Salkkareissa oli inhokkini.
Hänellä on sellainen lässyttävä vauvaääni, onneksi ei tarvii kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jotenkin tulee kylmät väreet noista perhepostaajista, jotka valjastaa lapsensakin kaupallisiin tarkoituksiin.
Ei haittaa jos sun läskiheltat värisee ja tärisee kateudesta 🤭😆
Olen eri ja tienaan kivasti ja hoikka, jos sillä on jotain väliä, enkä todellakaan kadehdi ihmistä joka somehyväksikäyttää lapsia saadakseen rahaa mainostamisesta.
Oi miten kaikuu korvissa sun itkukateutesi ....musiikkia korville.
Miksi olisin kateellinen keikkatyöläiselle, jonka pitää kaupata lapsiaan mainoksiin. Tienaan itse hyvin ilman epätoivoista huomionkalastelua. Saralla ei ole mitään, mistä olisin kateellinen.
AP:n linkkaaman uutisen mukaan tuolle naiselle ei makseta yhdestä somepostauksesta 10 000e, vaikka ap niin väitti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa tämä eukko sitten esittelee? Kotia? Mukuloita? Ihmisten typeryys on pökerryttävää. Kukaan ei ole tuon hinnan arvoinen.
Sitä kotia on esitelty joka kulmasta, eikä siinä nyt ole mitenkään ihmeellisesti esiteltävää. Ja olen käynyt hänen instassa ehkä kolme kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ansaitsee joka pennin. Ihmisten on vaikea ymmärtää että rahan takana on myös paljon työtä ja menetettyä aikaa ja uhrautumista. Se nainenhan teki vuosia itselleen nimeä salkkareissa, minkä jälkeen sillä tavallaan oli jo vähän sitä core jengiä taustalla, sieltä on helpompi siirtyä muihin hommiin kun ihmiset tuntee sut jo valmiiksi. Se oli fiksu ja käytti sen näkyvyyden hyväks. Ei normi jamppa pääse noihin lukuisin koska normijamppa ei oo koskaa tehny mitää sen teen että sillä olisi seuraajakunta. Ei kukaan maksa tuntemattomalle
No ei kyllä ansaitse, ei se mitään työtä ole, itsensä tyrkyttäminen.
Hoikka, nätti koti, nätit lapset, terveet elämäntavat, mies ei ole mikään työtön kaljasieppo. Siinä sitä on mammoille syytä kateellisuuteen.
Blogissaan on hauskoja yksityiskohtia, hän paistaa jauhelihan ja tekee pussista ruskean kastikkeen, perässä on joku ihqu liverrys ja resepti nimellä "Saran jauhelihakastike" ja kehut kuinka lapset tykkäsivät niiiin kovasti. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jotenkin tulee kylmät väreet noista perhepostaajista, jotka valjastaa lapsensakin kaupallisiin tarkoituksiin.
Ei haittaa jos sun läskiheltat värisee ja tärisee kateudesta 🤭😆
Ei onneksi ole läskihelttoja eikä paino-ongelmia ja hyväpalkkainen akateeminen ammattikin on. Omille lapsille on varaa hankkia leluja ja vaatteita itselläkin. Itse saavat sitten aikuisena päättää esiintyvätkö somessa, heidän kasvojaan enkä edes takaprofiilia minulla ei ole tarvetta julkaista.
Eiköhän noista puolen miltsin vuosituloista lohkea lapsillekin ihan kiva pesämuna ja tulevaisuus aikanaan.
On kertonut jo vuosia sitten että lapset saavat myös palkkaa, lapsilla on jo muhkea tili. Ei nuo lapset joudu ilmaiseksi poseeraamaan vaikkei heidän kasvojaan näytetäkään.
Voisiko joku selittää minulle, miksi seurata jonkun muun elämää instagramissa tai muussa vastaavassa sen sijaan että eläisi kaikilla aisteilla omaa ainutkertaista elämäänsä?
Tämä Sara vaikuttaa kiltiltä ja kunnolliselta mutta hänessä häiritsee rahanahneus, materialistisuus ja mielistelevä imelä olemus.
Nyt on kysyntää ja rahaa tulee, mutta miten on tulevina vuosina? Aina jossain vaiheessa tulee uusia yrittäjiä, jotka vievät sitten ne suuret palkkiot.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka, nätti koti, nätit lapset, terveet elämäntavat, mies ei ole mikään työtön kaljasieppo. Siinä sitä on mammoille syytä kateellisuuteen.
Höh, no eihän noi nyt ole mitään ihmeellisyyksiä.
se kiusaa , koska saralla on isohko otsa jos hän on saanut kuulla