Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Parikalle maksetaan kymppitonni yhdestä somepostauksesta

Vierailija
24.07.2026 |

Kaupallisissa yhteistöissä. Hyvin siis menee.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/22f367d5-77b0-46fb-9ac6-4af9fa…

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Sara vaikuttaa kiltiltä ja kunnolliselta mutta hänessä häiritsee rahanahneus, materialistisuus ja mielistelevä imelä olemus.

Oi miten hyvin tuotot kateutesi julki.  Miksi kyyläät häntä kerran et pidä.  Meitä tykkääjiä riittää ilman sinunlaista haukkujaa.  Eikös olekkin kivaa. 💃💃💃💃💃💃

Vierailija
82/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis joku miss noubody! tai silleen...

Entä sitten. Älä seuraa noypody.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä olette tuon mahdollistaneet seuraamalla näitä vaikuttajia jo kohta pari vuosikymmentä

Minä en seuraa ketään julkkista, mutta eikös tällä Saralla ole paljon seuraajia ja erittäin hyvä julkisuuskuva perheenäitinä, ei siis ihme, että hänelle maksetaan isoja summia.

No siinö mielessä ihmettelen, että kasvaako todella yhteistyön seurauksena myynti merkittävästi? En ole ainakaan kuullut että sponsoriautomerkin tai reseptissä käytetyn oliiviöljyn menekki olisi räjähtänyt. Sinällään hienoa, että onnistuu tuitteistamasn itseensä. Ostaako joku todella vaikka turvaistuimen sen perusteella, mitä Parikka tai Sieppi sanoo?

Yrityksillä on ihan omat tiiminsä seuraamassa ja suunnittelemassa markkinointia. Ollos huoleti.

Tietenkin on, mutta onko siitä oikeasti rahallista arvoa on eri asia. Vai väitätkö ettei firmat osaa tehdö turhia päätöksiä tai turhaa markkinointia? Mutta hienoa toki, että joku osaa nämö hyödyntää. Ei se ole tyhmä, joka pyytää.

Vierailija
84/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ihmiset seuraa näitä tyyppejä katsoakseen mainoksia. En tajua. Olen itse yrittänyt, mutta missään ei mitään aitoa tai asiaa, vaan kaikki on sisältöä varten rehtyä raha taustalla. Eli sama ku kattois mainostaukoja taukoamatta kun "somettaa" ja seurailee.

Vierailija
85/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kysyntää ja rahaa tulee, mutta miten on tulevina vuosina? Aina jossain vaiheessa tulee uusia yrittäjiä, jotka vievät sitten ne suuret palkkiot.

Ajatella se ei ole sinun eikä minun migreeni.  Hän itse päättää mitä tekee. Itse olen 3 kertaa vaihtanut ammattiani. 

Vierailija
86/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa tämä eukko sitten esittelee? Kotia? Mukuloita? Ihmisten typeryys on pökerryttävää. Kukaan ei ole tuon hinnan arvoinen.

Suomessa tienaa jos on tylsä ja ei erottuva tavis ja mielellään lihava ettei tarvitse olla kateellinen, kehtaa seurata jos on tylsä. Sellainen löytää heti tuhansia seuraajia Suomessa. Ja kuten joku mainosti plussaa vaikka askartelu ohjeet, ihmiset kun ei jaksa enää itse etsiä tai keksiä vaan seuratuilta kopioi kaiken askartelusta ihan lomamökin ja hääpaikka valintaan.. Lampaina seurataan. Yritykset toki tienaa osansa aina noissa mukana. Sama kun ostos tv jotkut ostaa kaiken mitä näkee. 

Totta. Suomalaiset akat seuraa helpommin rumia akkoja. Esim alexa dagmar ja toi lentoemäntä oona.

Miehen pitää sitten olla tosi komea.

Millaisia miehiä suomalaiset miehet seuraavat? Entä millaisia naisia? Rumia miehiä ja naisia? Kännääviä miehiä ja vähäpukeisia naisia?

Esimerkiksi Pottukoiraa.

Kertoo kyllä kaiken oleellisen. 

Vierailija
87/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepa! Toi o joku helvetin salkkari "näyttelijä", siis täysi tusina tapaus. Taas yksi bimbo joka kuvittelee olevansa kohta Oskarin arvoinen jos ei toisenkin! SÄÄSTÄKÄÄ MUT TALLAISILTA! 

Säästä kyylä  itse itsesi olemalla kyyläämättä häntä.   Meitä tykkääjiä hyvin riittää. Eikös olekkin kivaa. 😊

Vierailija
88/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kysyntää ja rahaa tulee, mutta miten on tulevina vuosina? Aina jossain vaiheessa tulee uusia yrittäjiä, jotka vievät sitten ne suuret palkkiot.

Elävät sijoituksilla. Nyt siirtävät rahojaan sijoitusyhtiöön ja myöhemmin  elävät osingoilla. Yli puolen miljoonan liikevaihto eikä juurikaan kuluja.

Vierailija
89/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elävät sijoituksilla. Nyt siirtävät rahojaan sijoitusyhtiöön ja myöhemmin  elävät osingoilla. Yli puolen miljoonan liikevaihto eikä juurikaan kuluja.

Näin sanoi Sijoituskästissä. 

Vierailija
90/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten. Älä seuraa noypody.  

En niin...asia selvis linkistä että täysi turhimo! "Näyttelijä"...joopa joo!

Vierailija
91/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu, mutta en oikeasti ymmärrä, miksi näitä "vaikuttajia" seurataan? Siis käytännössä julkaisevat kuvia itsestään ja tekemisistään ja jotain tuote-esittelyjä? Mikä siinä kiehtoo ja koukuttaa seuraamaan? Otatteko te jotain elåmänvinkkejä näiltä vai mitä? Välillä näitä pomppaa omaankin somevirtaan, kun omat tutut seuraa ja tykkäilee, ja joka kerta vähän hämmennyn, että siis seuraako tuokin järkevänä pitämäni ihminen näitä, miksi...? 😳 

Pitävät tätä henkilöä jollain lailla mielenkiintoisena ja inspiroivana. Haluavat kenties haluaa saada erilaisia ideoita omaan elämään. 

Niin? Ei aukene vieläkään. :D Miten sen lapsiperhearjen voi joku tehdä niin erilailla, että sieltä tulee jotain mullistavia ideoita? En kyllä yhtään tiedä, miten nämä elää, mutta kuinka paljon erilaista se voi olla? Samat pyykit, ruokahuollot, siivoukset, ulkoilut jne. Tarvitseeko näihin vinkit somesta? 

En asu itse Suomessa eikä minulla ole lapsia, joten kyseinen henkilö ei ole sellainen, jota itse seuraan, mutta seuraan esimerkiksi muutama paikallista henkilöä, jolta saa mm. hyviä ravintolasuosituksia kotikaupungissani ja esim. suosituksia matkakohteista. No yhtä ison perheenäitiä kyllä seuraan sen ihan sen vuoksi, koska pidän häntä erittäin hauskana tyyppinä ja hänen videonsa saa mut hyvälle tuulelle.

Vierailija
92/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepa! Toi o joku helvetin salkkari "näyttelijä", siis täysi tusina tapaus. Taas yksi bimbo joka kuvittelee olevansa kohta Oskarin arvoinen jos ei toisenkin! SÄÄSTÄKÄÄ MUT TALLAISILTA! 

Säästä kyylä  itse itsesi olemalla kyyläämättä häntä.   Meitä tykkääjiä hyvin riittää. Eikös olekkin kivaa. 😊

Kivaa on ja ei oo! Olen kyllä huomannut että arvostelu kyvyttömyys on lisääntymään päin...Ja sieltähän löytyi oiva yksilö edustamaan asiaa ja koommentoimaan sitä...Pidetään ikävää! Vanha herra ei vaan jaksa tällaisia missukoita, näitä mahtuu 15 tusinaan...voi hyvää päivää!

Vierailija
93/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä olette tuon mahdollistaneet seuraamalla näitä vaikuttajia jo kohta pari vuosikymmentä

Minä en seuraa ketään julkkista, mutta eikös tällä Saralla ole paljon seuraajia ja erittäin hyvä julkisuuskuva perheenäitinä, ei siis ihme, että hänelle maksetaan isoja summia.

No siinö mielessä ihmettelen, että kasvaako todella yhteistyön seurauksena myynti merkittävästi? En ole ainakaan kuullut että sponsoriautomerkin tai reseptissä käytetyn oliiviöljyn menekki olisi räjähtänyt. Sinällään hienoa, että onnistuu tuitteistamasn itseensä. Ostaako joku todella vaikka turvaistuimen sen perusteella, mitä Parikka tai Sieppi sanoo?

Logan Paul ja Prime Hydration aiheutti  ainakin valtavan kysyntäpiikin. Monissa maissa pulloista maksettiin jälleenmyynnissä moninkertaisia hintoja, koska niitä ei saanut kaupoista.

Vierailija
94/124 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa on ja ei oo! Olen kyllä huomannut että arvostelu kyvyttömyys on lisääntymään päin...Ja sieltähän löytyi oiva yksilö edustamaan asiaa ja koommentoimaan sitä...Pidetään ikävää! Vanha herra ei vaan jaksa tällaisia missukoita, näitä mahtuu 15 tusinaan...voi hyvää päivää!

Totta turiset. Kyllä noita riittää...Ei tosin niin paha ku toi osasto: naama lehteen vaikka väkisin, ja sehän onnistuu ku vilauttaa tissiä tai niin kuin S. Penttilä tussua...

Vierailija
95/124 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikka on mainostajille hyvä sijoitus ja omaa luokkaansa, siksi hänelle maksetaan,  sillä häntä seuraa kaikenikäiset kaksivitosesta kahdeksaankymppiin, kuten mummini. 

Sara Parikalla hyvät sosiaaliset taidot, käytöstavat ja mielyttävä puheääni. Ei huuda, eikä kiroile, joka alkaa olla harvinaista, kun sitä vit tua, idioottia jne. on monella joka toinen sana ja käytöstavat hukassa. 

Vierailija
96/124 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siinä saa uusia ideoita ja helpottaa ostopäätöstä, kun joku on tehnyt taustatyön ja helpottaa vertailua. 

Luulen nykyään somemainostaminen tuottavan paremman tuloksen kuin lehtimainostaminen tai tv. jolloin somemainostam7nen on halpaa jos vaikka maksaakin kymppitonnin. 

Vierailija
97/124 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikka on mainostajille hyvä sijoitus ja omaa luokkaansa, siksi hänelle maksetaan,  sillä häntä seuraa kaikenikäiset kaksivitosesta kahdeksaankymppiin, kuten mummini. 

Sara Parikalla hyvät sosiaaliset taidot, käytöstavat ja mielyttävä puheääni. Ei huuda, eikä kiroile, joka alkaa olla harvinaista, kun sitä vit tua, idioottia jne. on monella joka toinen sana ja käytöstavat hukassa. 

Katoin huvikseni hänen tilinsä, ja viisi tuttua seuraa häntä, 30-60 vuotiaita.

Vierailija
98/124 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tuon pitkän youtube-haastattelun ja yllätyin, miten miellyttävä ja viehättävä nainen kyseessä. Jotenkin tullut aiemmin kuva, että olisi vaan rahanahne instatyrkky, mutta ei vaikuttanut lainkaan siltä.

t: mies

Vierailija
99/124 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin. Blogien suosio romahti jo aikapäiviä sitten. Nyt on alkanut nostaa päätään taas sanaristikot ja lukeminen, somesta alkaa tulla ihmisille ähky. Niin moni yrittää tehdä sillä rahaa, että lopulta kyllästytään kaikkiin. Itse lopetin jo instan aktiivisen seuraamisen muutoin paitsi seuraan vain asuinpaikkakunnan ja muita kiinnostavia tapahtumapaikkoja. 

Vierailija
100/124 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa kutakin. Blogien suosio romahti jo aikapäiviä sitten. Nyt on alkanut nostaa päätään taas sanaristikot ja lukeminen, somesta alkaa tulla ihmisille ähky. Niin moni yrittää tehdä sillä rahaa, että lopulta kyllästytään kaikkiin. Itse lopetin jo instan aktiivisen seuraamisen muutoin paitsi seuraan vain asuinpaikkakunnan ja muita kiinnostavia tapahtumapaikkoja. 

Kuitenkin av-palsta kiinnostaa vielä? Täältähän sitä löytää laatua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi