Nykyinen maailma ei ole minua varten.
Ei, en harkitse it.murh..Vaan tarkoitan kaikkea mitä nykyinen maailma edustaa.Minulla keski-ikäisellä on aika mihin verrata.
Tällaista maailmaa en olisi halunnut lapselleni tai lapsenlapsilleni.Sodat, yliseksuaalisuus,maat ylittävä rikollisuus. netin tuomat uhat ja haitat,sukupuolineutraalius ja vaikka ja mitä.
Kommentit (43)
Paskaa täällä nyt on aina ollut. Jossakin asiassa etteenpäin, jossakin asiassa taas mennään taaksepäin. Meitä ketään ei vois tasan vähempää kiinnostaa muu kun se oma perse ja hyöty. Sitten valitetaan vuosi toisensa perään ja itketään netissäki kun mikään ei ikkää muutu ja mikään ei tuu naaman eteen kannettuna kun manulle illallinen. Ite ei viitsitä muuta tehdä kun valittaa aamusta iltaan. Hohhoijaa. Kaadutaan mun puolesta vaan omaan typeryyteen, laiskuuteen ja ahneuteen koko ihmiskunta. 🥱 p.s muistetaan viel haukkua kaikki ihmiset hyväksi, nauraa heille jokaiselle pikkuriikkisellekkin virheelle ja esitellä omaa erinomaisuuttamme et varmasti on ihana ja mahtava olo kun toisilla paha olla. 🥳
Luterilainen kuri ja moraali oli tälle maalle hyväksi. Tämä on totta, oletpa sitten ateisti tai uskova. Se teki sen, että kasvoimme hyvinvointivaltioksi.
Tuo oli hyvin kirjoitettu ja olen ihan samaa mieltä eli: KYLLÄ NIITÄ HYVIÄKIN ASIOITA ON MUTTA ALKAVAT HUKKUA KAIKEN PASKAN ALLE, joutuu lapioimaan ja etsimään niitä hyviä asioita aika liian paljon.