Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehtivatko naiset toisia naisia?

Vierailija
24.07.2026 |

Olen parikymppinen mies. Naispuolinen ystäväni kertoi, että miehillä on helpompaa, koska miehiä katsovat yleensä vain naiset, mutta naisia katsovat niin miehet kuin naiset, ja varsinkin jälkimmäiset arvostellen. Kyseessä on kuulemma kateus, joka liittyy mm. nykyisiin ulkonäköihanteisiin.

Kuulostaa todella erikoiselta. Tietenkään ei voi yleistää, mutta mikä teidän kokemuksenne on?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja aivan helvetisti. Nuorena ulkonäöstä, vanhempana sitten muista jutuista. Esimerkiksi jos sattuu olemaan hyvätuloinen mies niin siitäpä vasta kateellisia ollaankin.

Vierailija
2/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa varmasti kadehtii. Niin kuin osa miehistä toisia miehiä. Ihmisiä ne naisetkin on. Osa kadehtii toisia sukupuoliakin. Eri syitäkin kadehtimiselle on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erikoiselta. Liittyykö tämä siis oikeasti myös ulkonäköihanteisiin?

Itse jos näen todella hyväkuntoisen miehen näin heteromiehenä, niin aattelen vaan (jos jotain edes ajattelen), että onpas hienoa kun on kondiksessa.

t. ap

Vierailija
4/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kadehtivat. Joskus oikein sihinä kuuluu kun nainen näkee kauniimman naisen 😅

Vierailija
5/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. 

Vierailija
6/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat susia toisilleen silloin kuin nainen oikeasti kokee toisen naisen olevan uhka. Se kieroilun määrä voi olla hyvin epäinhimillistä mikä ei miehille tulisi edes mieleen. Nainen on nukkuva hirviö.

Vierailija
7/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Esim isot tissitkin korreloivat älykkyysosamäärän kanssa.

Vierailija
8/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu naisten taipumuksesta neuroottisuuteen eli negatiivisiin tunteisiin. Siksi feministeillä on niitä vitutusiltamiakin. Sama joka ne diagnosoidutkin mt-ongelmat aiheuttaa erityisesti vasemman laidan naisissa.

Vierailija
9/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja aivan helvetisti. Nuorena ulkonäöstä, vanhempana sitten muista jutuista. Esimerkiksi jos sattuu olemaan hyvätuloinen mies niin siitäpä vasta kateellisia ollaankin.

Just just 🤣🤣🤣

10/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaa 😃

Vierailija
11/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä ihastelen kun näen oikein kauniin tai tyylikkään naisen. Miehellenikin usein totean että olipa kiva look tuolla. Kauneudesta tulee hyvä mieli. 

Vierailija
12/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään kadehdittavaa. Pidän itsestäni ja elämästäni enkä halua muuttaa siitä mitään. 

Vierailija
13/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläismummot kadehtii nuorempia ja täälläkin sen huomaa.

Vierailija
14/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki kateus johdu ulkonäöstä. on myös niitä jotka ei ole päässeet elämässään eteenpäin ja he ovat kateellisia niille joilla on perhe tai menee muuten hyvin.  

Vierailija
15/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kadehdin naisia, joilla on kauniin mallinen vartalo ja kauniit silmät. Itselläni ei ole kumpaakaan ominaisuutta. Kadehdin myös itsevarmoja ja menestyneitä naisia.

Vierailija
16/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläismummot kadehtii nuorempia ja täälläkin sen huomaa.

Jotkut 60+ akat kyllä vahtaa niin murhaavasti nuorempia naisia, että en oikein keksi, mikä muu syy tuohon olisi kuin kateus.

Vierailija
17/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko itsestäsi?

Vierailija
18/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on ei se kauneus vaan jo kouluikäisenä alkaa katkeruus kun tuo paras ystäväni on vienyt multa pojun johon olen rakastunut.Näin murh..suunittelu saa jo pahimmassa tapauksessa alkunsa.

Vierailija
19/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi. 

Vierailija
20/83 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset kadehtivat Sanna Marinia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi