Ensimmäisenä tulee nykyhallituksesta mieleen haittahallitus.
Mikään ei toimi, tulosta ei tule ja tyhmät kaverit on hiljaa.
Kommentit (33)
Tehottomia toimia. Todellisia säästöjä todella vähän ja kelan maksamat etuudet nousseet.
Asumistuki kokonaan pois. Asuntojen hinnat laskisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan Vapaavuori heitettiin bussin alle. Reilua? Orpo munasi itsensä täysin. Sekä myös saksikäsi Purra.
Vapaavuori heitti itse itsensä bussin alle. Suomi ei ollutkaan enää vanha kunnon sulle- mulle- yhteiskunta, ja sekös tuli janille aivan puun takaa?
Orpohan tarttui tähän heti. Orpo on pääministeri jota pystyy manipuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulosta ei tule tarkoittaa sitä, että sinä olet luuseri. Ei poliitikot itse tee yhtään mitään. Tästä hallituksesta jää mieleen se, että on ensimmäinen joka on uskaltanut leikata edes vähän. Seuraava vetää maan konkurssiin.
Olisivat leikanneet kunnolla.
Leikkasivat kunnolla kulutuksen, että tuli 10 000 konkurssia.
Olet ap. täysi lapsi. Ongelmat tulevat Afrikasta ja lähi-idästä.
Isellänikään ei tee yhtään mieli tehdä ahkeraa työtä, koska en halua näitä elättää sentilläkään. Teeppäs sinä se, mutta muista, että sinun perhettäsi ei kiinnosta auttaa missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulosta ei tule tarkoittaa sitä, että sinä olet luuseri. Ei poliitikot itse tee yhtään mitään. Tästä hallituksesta jää mieleen se, että on ensimmäinen joka on uskaltanut leikata edes vähän. Seuraava vetää maan konkurssiin.
Pohdippas asiaa: tulonsiirto veronmaksajilta huono-osaisille ja sieltä yrittäjille, jotka eivät muuten menesty. Ei meillä tarvita sosiaalituilla eläviä yrittäjiä, vaan yrityksiä, jotka tuottavat yhteiskunnalle lisäarvoa.
- Eri
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä tämä sosialismi loppuu. Rahat loppuu. Maksajia ei ole.
Saako sitten jostain aseita turvaksi?
Petosjytkyhallitus, Korruptiohallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdippas asiaa: tulonsiirto veronmaksajilta huono-osaisille ja sieltä yrittäjille, jotka eivät muuten menesty. Ei meillä tarvita sosiaalituilla eläviä yrittäjiä, vaan yrityksiä, jotka tuottavat yhteiskunnalle lisäarvoa.
- Eri
Höpö höpö.
Kulutusta se on sekin, jos köyhä ostaa. Nyt tuli valtion huoleksi 100 000 uutta työtöntä, eli hölmöläisten peiton jatkamista tämän hallituksen sekoilut.
Kun katsoo ihmisten ostoksia ja ostokäyttäytymistä niin ei uskois että suurimmalla osalla ois mitään pulaa rahasta
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo ihmisten ostoksia ja ostokäyttäytymistä niin ei uskois että suurimmalla osalla ois mitään pulaa rahasta
Ne köyhät ei olekaan kaupoissa, sillä NIILLÄ EI OLE RAHAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se köyhäkin kuitenkin jotakin syö vaikka ei olis korit ja kärryt täynnä vaikka mitä ruokaa ja herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se köyhäkin kuitenkin jotakin syö vaikka ei olis korit ja kärryt täynnä vaikka mitä ruokaa ja herkkuja.
Mistä tiedät että kyseessä on köyhä asiakas?
Vapaavuori heitti itse itsensä bussin alle. Suomi ei ollutkaan enää vanha kunnon sulle- mulle- yhteiskunta, ja sekös tuli janille aivan puun takaa?