Ensimmäisenä tulee nykyhallituksesta mieleen haittahallitus.
Mikään ei toimi, tulosta ei tule ja tyhmät kaverit on hiljaa.
Kommentit (33)
10 vuoden päästä tämä sosialismi loppuu. Rahat loppuu. Maksajia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Verorahojen säästäminen on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän niinkuin sinä ihmisenä, pelkkä haitta muille
Kuin myös sinä👍
Kansa ei anna luottamusta, mutta ne antavat luottamuksen toisilleen.
Ensi vaalit näyttää miten käy. Siksi trollit huutaakin täällä, ettei kannata äänestää, että vain oikeiston äänestäjät menisivät uurnille.
Ei kiinnosta, mulla omiakin murheita ja huolia, mun puolesta hallitus saa olla vaikka niinkuin Venäjällä ei kiinnosta eikä vaikuta elämääni.
Jan Vapaavuori heitettiin bussin alle. Reilua? Orpo munasi itsensä täysin. Sekä myös saksikäsi Purra.
Ei se haittaa. Ulkomailta voi aina tuoda uudet ihmiset jos kaikki köyhät (alle 5000€ kk tienaavat) on huonolaatuisia. Kokoomuspersu elämä on helppoo
Vierailija kirjoitti:
Ensi vaalit näyttää miten käy. Siksi trollit huutaakin täällä, ettei kannata äänestää, että vain oikeiston äänestäjät menisivät uurnille.
Vain fiksut ei äännestä muuta kuin aivopestyt lampaat jotka luulee että niiden ääni ratkaisee vaikka kaikki on etukäteen suunniteltua, hölmöille pitää vaan antaa toivoa siitä että ne on tärkeitä tekijöitä äänestäessään🥳
Demarit luoneet yhteiskunnan mitä ei voi muuttaa. Miettikää vaikka asumistukea.
Paremminhan tällä nykyhallituksella menee kuin edellisellä. Se se oli kauheaa aikaa.
Pitäisi tietyt etuudet lopettaa kokonaan. Muuten ihmisiä ei saa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on laiskaa äänestämään kun ei siihen saa kelatukea
Vierailija kirjoitti:
Demarit luoneet yhteiskunnan mitä ei voi muuttaa. Miettikää vaikka asumistukea.
Mikä hemmetin ihmisoikeus on asua Hesan keskustassa muiden rahoilla?
Tulosta ei tule tarkoittaa sitä, että sinä olet luuseri. Ei poliitikot itse tee yhtään mitään. Tästä hallituksesta jää mieleen se, että on ensimmäinen joka on uskaltanut leikata edes vähän. Seuraava vetää maan konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuoden päästä PS on enää ruma muisto. M52
Persuketju. Eli työntekijöitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulosta ei tule tarkoittaa sitä, että sinä olet luuseri. Ei poliitikot itse tee yhtään mitään. Tästä hallituksesta jää mieleen se, että on ensimmäinen joka on uskaltanut leikata edes vähän. Seuraava vetää maan konkurssiin.
Olisivat leikanneet kunnolla.
Vähän niinkuin sinä ihmisenä, pelkkä haitta muille