Emmerdale Katsomosta katsoville
Keskustele Emmerdalen jaksoista milloin tahansa, vaikka heti kun olet ne Katsomosta katsonut. Ei tarvitse enää elää television ohjelma-aikojen mukaan. Tervetuloa Emmerdalen ystävät 😀
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa täällä jos joku aloittaa Emmerdale ketjun jossa ei spoilata vaan mennään tv:n iltalähetyksen tahtiin. Kiitos.
Jokos sellanen keskustelu on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa täällä jos joku aloittaa Emmerdale ketjun jossa ei spoilata vaan mennään tv:n iltalähetyksen tahtiin. Kiitos.
Toivottavasti sellane on tai tulee kun en mä ainakaa haluu lukee juonipaljastuksii 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sellane on tai tulee kun en mä ainakaa haluu lukee juonipaljastuksii 🥺
Oli yksi uusi, mutta poistui saman tien. Ei tietoa, miksi, ei siinä edes ollut montaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli yksi uusi, mutta poistui saman tien. Ei tietoa, miksi, ei siinä edes ollut montaa viestiä.
Olihan siinä jo paljon viestejä, mutta joku/jotkut alkoi sitä terrorisoimaan ja se poistettiin.
Harmi kun olisi kiva sellainen spoilitonkin ketju.
Veikkaan sitä munuaislääkäriä mutten saa kertoa miksi