Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmerdale Katsomosta katsoville

Vierailija
22.07.2026 |

Keskustele Emmerdalen jaksoista milloin tahansa, vaikka heti kun olet ne Katsomosta katsonut. Ei tarvitse enää elää television ohjelma-aikojen mukaan. Tervetuloa Emmerdalen ystävät 😀

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan sitä munuaislääkäriä mutten saa kertoa miksi 

Vierailija
82/86 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa täällä jos joku aloittaa Emmerdale ketjun jossa ei spoilata vaan mennään tv:n iltalähetyksen tahtiin. Kiitos. 

Jokos sellanen keskustelu on olemassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa täällä jos joku aloittaa Emmerdale ketjun jossa ei spoilata vaan mennään tv:n iltalähetyksen tahtiin. Kiitos. 

Toivottavasti sellane on tai tulee kun en mä ainakaa haluu lukee juonipaljastuksii 🥺

Vierailija
84/86 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sellane on tai tulee kun en mä ainakaa haluu lukee juonipaljastuksii 🥺

Oli yksi uusi, mutta poistui saman tien. Ei tietoa, miksi, ei siinä edes ollut montaa viestiä. 

Vierailija
85/86 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli yksi uusi, mutta poistui saman tien. Ei tietoa, miksi, ei siinä edes ollut montaa viestiä. 

Olihan siinä jo paljon viestejä, mutta joku/jotkut alkoi sitä terrorisoimaan ja se poistettiin.

Harmi kun olisi kiva sellainen spoilitonkin ketju.

Vierailija
86/86 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiliton ketju 🙏