Nainen, kuvaile mielestäsi riittävän hyvännäköinen mies
Millaisen kanssa voisit mennä ainakin yksille treffeille? Voit mainita jonkun julkkismiehen, jos haluat.
Ja nyt ei siis kysytä mitään alfanaaras- tai afrodite-kriteerejä, vaan sitä minimitasoa, jonka kelpuuttaisit.
Kommentit (72)
Minua ei haittaa kaljuus eikä maha, jos vain olemuksesta huokuu rauhallisuus ja läsnäolo, silmät ovat ystävälliset, olemus on siisti. Olen itse 177/77 ja haluaisin miehen olevan vähintään saman pituinen ja kokoinen.
Julkkiksista keksin pikemminkin, kuka Ei vetoa: Ville Haapasalo, Ismo Leikola, Vesku Loiri, Tauski Peltonen,
Normaalipainoinen, ei vatsaa. Ei tarvitse olla treenattu kuitenkaan, vaikka ei sekään haittaa. Siisti ulkomuoto tulisi olla, eli hoidetut hampaat, hiukset kynnet varpaanvälit jne. Hyvä hygienia. Vähintään keskitason älykkyys ja jokin päämäärä elämässä, jotta tekee jotain työkseen (ei mitään ihmeitä tarvitse tehdä ollekseen riittävä). Ulkonäköön tuo toiminnallisuus vaikuttaa niin, että on hymyilevä, ei sellainen mököttävä ja kyräilevä. Vaatetus saisi olla aikuisen miehen, eli ei mitään college-housuja tai bänditeepaitoja muuten kuin kotioloissa.
Täytyy sanoa, että sanamuoto ”riittävän hyvännäköinen” tai ”minimitaso” kuulostaa jotenkin todella kolkolta ja negatiiviselta. Aivan kuin treffeille lähdettäisiin asenteella: ”No menenpähän nyt sun kanssa, kun en parempaakaan tähän hätään löydä ja täytät just ja just minimikriteerit.” Kukaan ei varmaan halua olla se rimaa hipoen läpäissyt vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Naisten riittävän hyvännäköinen mies näyttäisi olevan Hollywood-tähden ulkonäöllä siunattu.
Me AV-mammat tiedämme oman tasomme ja vain paras kelpaa.
Jos ei aivan obeeseja lasketa niin aivan kaiken näköisten kanssa olen treffeille lähtenyt.
Yhteistä heillä on ollut se, että ovat olleet hauskoja!
Tämä oli aika hauska kysymys, että kuka on riittävän hyvännäköinen. Ehkä näyttelijä Robin Williams ei heti olisi mikään komistus, mutta saisi rakastumaan itseensä luonteellaan. Matt Damon olisi myös sellainen minulle. Conan O'Brian nuorempana.
Jos miehellä on aivan valtava jättikokoinen perunanenä perunakasvoissa, sekä tyttömäiset ns. pusuhuulet, se on kohdallani totaalinen turnoff, vaikka mies olisi muutoin kuinka kiva ja fiksu. Valitettavasti. Myös hoitamattomat hampaat ja alle 168cm pituus, parta ja kalju on turnoff.
Mutta käsittääkseni nyt on kyse puhtaasti ulkonäöstä, eikä hygieniasta, tai siitä, suostuuko ajamaan parran.
Kaikki jotka eivät kuulu em. kategoriaan ovat potentiaalisia deittejä, jos mies on puhdas, siisti, fiksu ja luotettava.
Marko Vanhasen kaltaiset orhet saa mut märäks....
Mutta miksi siis ylipäätään menisin treffeille sellaisen miehen kanssa, joka ei yhtään viehätä mua seksuaalisesti?