Nainen, kuvaile mielestäsi riittävän hyvännäköinen mies
Millaisen kanssa voisit mennä ainakin yksille treffeille? Voit mainita jonkun julkkismiehen, jos haluat.
Ja nyt ei siis kysytä mitään alfanaaras- tai afrodite-kriteerejä, vaan sitä minimitasoa, jonka kelpuuttaisit.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Naisten riittävän hyvännäköinen mies näyttäisi olevan Hollywood-tähden ulkonäöllä siunattu.
Ainahan sitä voi haaveilla. Riittävän kuvaileminen on turhan tylsää ja vaikeaa, kun yhtä 'riittävän' muottia ei ole. Itselle tuli mieleen heppu, jolla on FB-tili 'very British problems'. Siinä yksi esimerkki miehestä, joka ei ole lainkaan komea mutta symppis ja siksi 'riittävä'.
Vierailija kirjoitti:
Naisten riittävän hyvännäköinen mies näyttäisi olevan Hollywood-tähden ulkonäöllä siunattu.
Mulle Brad Pitt ja Tom Cruise ei ole koskaan herättänyt mitään sen kummempia tunteita, joten ehkä siinä mielessä nuo voisivat olla mun 'minimitasoa', koska eivät kuitenkaan ole millään lailla vastenmielisen näköisiä vaikkeivat olekaan sitä omaa tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Harry Styles on mun ihannemies.
Tätähän ei kysytty.
Poistettiinko täältä juuri kommenttini... Joku mies ei anna naisten keskustella asiallisesti. Heh. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen kanssa... 😍
Tän äijän peppu taita saada kesäöisin kyytiä.
Voithan tietty lähteä shoppailemaan hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini
Nyt on kyllä taso todella minimissä....
Minimitaso: katseenkestävä. Jos en halua katsella miestä, niin ei kyllä tule mitään. Olen visuaalinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini
Soini = Jabba the hutt.
En menisi sänkyyn kenenkään sellaisen kanssa, josta aattelen että tuo on riittävän hyvä. Kyllä sen seksikumppanin pitää herättää vähän suurempaa intohimoa kuin olla pelkästää just ja just riittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähintään 195cm
iso leuka
hunter eyesit
leveät hartijat
tuuhea tukka (ei kaljua)
bodaajan kroppa mutta ei käytä koko vapaa-aikaa salilla
akateeminen loppututkinto
Olen muuten kuin tuo mutta pyöreät isot silmät tuuheilla ripsillä ja pyöreä pieni suu turpeilla huulilla. Suun aukaisu saa leukalinjan kireäksi.
Mitä tarkoittaa se, että pienen suun aukaiseminen saa leukalinjan kireäksi? Etkö saa suutasi auki, kun leukaasi kiristää liikaa? Vai mitä? Mahtuuko suuhusi mitään, kuten pieni lusikka edes?
Vierailija kirjoitti:
En menisi sänkyyn kenenkään sellaisen kanssa, josta aattelen että tuo on riittävän hyvä. Kyllä sen seksikumppanin pitää herättää vähän suurempaa intohimoa kuin olla pelkästää just ja just riittävä.
Tässähän oli kyse vasta treffeistä. Siellähän se sitten vasta selviää onko mahdollisesti jotain kiinnostusta sänkypuuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei kysytty.
Millaisen kanssa voisit mennä ainakin yksille treffeille? Voit mainita jonkun julkkismiehen, jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän oli kyse vasta treffeistä. Siellähän se sitten vasta selviää onko mahdollisesti jotain kiinnostusta sänkypuuhiin.
No en kyllä lähtisi treffeillekään sellaisen kanssa, josta en jo ennen treffejä ajattelisi, että voisin joskus haluta hänet myös sänkyyni. Jos en jo alusta alkaen pystyisi kuvittelemaan minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa hänen kanssaan, niin ei olisi kyllä halua treffatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei kysytty.
No sen Harry Stylesin kanssa.
Tämä on kyllä totta. Joskus olen jäänyt ihan tuijottamaan ohikulkijaa, kun miehellä oli niin hyvä ja suora ryhti. (Myös se urheilullinen kroppa löytyi)