Millä saisi naapurin rouvan ymmärtämään, ettei pihalle ja ovelle tulla kutsumatta
Meillä on naapurustossa rouva, joka kävelee suljetusta portista sisään. Portista on matkaa pihan poikki kymmeniä metrejä. Sitten vielä pation poikki ovelle. Matkan varrella hän kuikuilee kaikista ikkunoista sisään. Ja siinä matkalla hän saattaa "eksyä" katsomaan, miltä puutarha näyttää ja jos oven aukaisee, hän livahtaa katsomaan miltä sisällä näyttää.
Välillä hän oikaisee pihan poikki koirien kanssa, jos on portti jäänyt auki, kun vastaan on tulossa toisia koiran ulkoiluttajia.
Alkaa olla mitta täynnä tätä tyyppiä.
Kommentit (27)
Mulla on samanlainen naapuri. Koira on pihalla irti, olen sanonut, ettei voi tulla portista sisään, ettei koira karkaa. Onneksi uskoo, eikä ole enää tullut.
Suoraan sanominen. Miksi se tuntuu olevan niin vaikeaa. Suu auki, asiallisesti sanot asian. Jos ei auta, muuta äänensävyä.
Minä talutin naapurin rouvan suoraan makkarin ovelle ja sanoin, kun olet niin kovin utelias niin tuleepa nyt katsomaan ja samalla availin housujen vetoketjua. Tämä oli sovittu vaimon kanssa etukäteen, kun hän oli kyllästynyt naapurin lähes jokapäiväisiin vierailuihin, ikknoista kuikuilemisiin yms.
Eipä ole naapurin rouvaa enää näkynyt 7 vuoteen kertaakaan meidän tontilla.
Sanoisin ystävällisesti hymyillen ja hänet takaisin viittoillen, että "ai niin, unohtuikin sanoa, että meillä on nyt uusi systeemi ja läpikulku on kielletty ihan kaikilta. Ei tehdä poikkeusta sinunkaan kohdallasi eli tästä päivästä lähtien sääntö koskee myös sinua."
Vierailija kirjoitti:
Meillä auttoi ihan "Kameravalvonta" -kyltit ja lisäksi ihan oikeasti asennettiin kamera kuvaamaan. Rouva tuli vihaisena sanomaan, että on laitonta kuvata pihassa kulkevia ja minä pyysin asianajajaansa toimittamaan tästä mustaa valkoisella, laki ei moista tunne. Lisäksi näytin rouvalle pari kuvaa hänestä keräämässä kukkapenkistä kukkia.
Miksi siitä maksaa asianajajalle kun Google auttaa ja käskee sieltä katsomaan. Omaa pihaa saa kuvata
Ottakaa dobermanni tai hanhiparvi
😂😂😂