Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä saisi naapurin rouvan ymmärtämään, ettei pihalle ja ovelle tulla kutsumatta

Vierailija
22.07.2026 |

Meillä on naapurustossa rouva, joka kävelee suljetusta portista sisään. Portista on matkaa pihan poikki kymmeniä metrejä. Sitten vielä pation poikki ovelle. Matkan varrella hän kuikuilee kaikista ikkunoista sisään. Ja siinä matkalla hän saattaa "eksyä" katsomaan, miltä puutarha näyttää ja jos oven aukaisee, hän livahtaa katsomaan miltä sisällä näyttää.

Välillä hän oikaisee pihan poikki koirien kanssa, jos on portti jäänyt auki, kun vastaan on tulossa toisia koiran ulkoiluttajia.

Alkaa olla mitta täynnä tätä tyyppiä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa suutasi avata? Käske suksia v i t t u u n sun tontilta. Niin mä tein, ei ole ollut häiriöksi kun ei enään edes katso päin, saati että puhuis tai tulis lähellekkään. 😂 Tosin kyseessä oli mies, keski-ikäinen ukko joka täysin oma valtaisesti lampsi tontille viime syksynä riipimään mun marjapuskia kun kuulemma "aina saanut ennenkin hakea, kun edellinen omistaja on antanut luvan". Lupasin ampua kun astuu jalallaankaan mun puolelle. Ei ole näkynyt. 😂 

Just näin! Kunnolla kun kerran sanoo niin se riittää. Tää on mun tontti ja tänne ei ole sinulla mitään asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla