Millä saisi naapurin rouvan ymmärtämään, ettei pihalle ja ovelle tulla kutsumatta
Meillä on naapurustossa rouva, joka kävelee suljetusta portista sisään. Portista on matkaa pihan poikki kymmeniä metrejä. Sitten vielä pation poikki ovelle. Matkan varrella hän kuikuilee kaikista ikkunoista sisään. Ja siinä matkalla hän saattaa "eksyä" katsomaan, miltä puutarha näyttää ja jos oven aukaisee, hän livahtaa katsomaan miltä sisällä näyttää.
Välillä hän oikaisee pihan poikki koirien kanssa, jos on portti jäänyt auki, kun vastaan on tulossa toisia koiran ulkoiluttajia.
Alkaa olla mitta täynnä tätä tyyppiä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
On se kumma että aikuinen ihminen ei uskalla sanoa, että mene helvettiin minun tontiltani, tänne ei ole mitään asiaa. Itse vähän avittaisinkin jos ei jalka liiku tarpeeksi rivakasti omalle tontille.
Jäi eilen auki tämä ketju. On täällä kyllä välillä sellaisia helmiä. Tämä kommentti naurattaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä talutin naapurin rouvan suoraan makkarin ovelle ja sanoin, kun olet niin kovin utelias niin tuleepa nyt katsomaan ja samalla availin housujen vetoketjua. Tämä oli sovittu vaimon kanssa etukäteen, kun hän oli kyllästynyt naapurin lähes jokapäiväisiin vierailuihin, ikknoista kuikuilemisiin yms.
Eipä ole naapurin rouvaa enää näkynyt 7 vuoteen kertaakaan meidän tontilla.
😄 Tälläisissä tilanteissa olen vähän kateellinen miehille, naisen tekemänä tuolla ei vain ole sama vaikutus. Toisaalta rajattomat haahuilijat varmaan uskovat miehiä paremmin muutenkin.
Meidän kylillä oli aikoinaan yks ukko, joka meni noin vaan nuuskimaan naapureitten pihalle ja saattoipa varastaakkin jotain. Kerran oli meidän pihalla kuikuilemassa työkaluja, ja isä joutui ärähtämään. Toisen kerran oli nuuskimassa taas naapurimme pihaa, ja silloinkin isä kävi pitämässä kovan puhuttelun että nyt loppuu tuo homma. Ukko ei lopettanut tapojaan ennenkuin iski vanhuus ja ALS-tauti. Tympeä äijänrähjä. Kellään naapurilla ei tullut ikävä.
Just näin! Kunnolla kun kerran sanoo niin se riittää. Tää on mun tontti ja tänne ei ole sinulla mitään asiaa!