Nainen onko sinua naitu tänään?
Kommentit (16)
Joo, harrastin erinomaista seksiä aamulla vaimoni kanssa.
Ap:lla ei tainnut käydä flaksi?
Olisi, kotona oma mies, mutta sanoin että päätä särkee ja lähdin pyöräilemään Pekan luokse, päänsärky lähti heti, mutta kun palasin kotiin, taas alkoi päässä vihmoa ja puistatti.
Ei, koska olen nunnaluostarissa, pari hyvännäköistä MUNKKIA tuolla kävelee, mutta otan munkin vain kahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi naisilta eikä palstalla päivystäviltä setämiehiltä🙄
Just otin Kiiralta pyllyyn strap-onilla.
Kalle
Ei, mutta illalla Wolt-kuski tulee pamputtamaan samalla kun tilaan Kelan tuilla ruuan.
T: palsta-linnea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyi naisilta eikä palstalla päivystäviltä setämiehiltä🙄
Kyllä mä ihan nainen olen :D enkä ihan setämiesiässäkään vielä.
Aamu sex kyllä ihan parasta eli on
Anoppia olisin pannu joku vuos sitte. Hän oli ollut leskenä 15v. Hän halusi kokeilla mutta ei siitä tullut mitään. Oli kuulemma paikat menny jumiin. Sattu kun yritin tulla sisään. Siis oikeesti HUUTI! KULLI POIS! Hän +75 eikä ole harrastanut 15 vuoteen.
Miten sen ottaa.. Aamulla max 5 Min sitten se taas lerpahti... Ja kun yritin hieroo eloon niin löysänä ruikki kädelle.. Mies puki päälle ja lähti töihin..
N44
Ei ole naitu. Haluaisin kyllä tosi paljon. Kahdesti olen tänään tyydyttänyt itseni mutta kaipaan kunnon panoa ja miehen kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naitu. Haluaisin kyllä tosi paljon. Kahdesti olen tänään tyydyttänyt itseni mutta kaipaan kunnon panoa ja miehen kosketusta.
Saatko herkästi orgasmin mastuboidessasi vai nautitko pidemmän aikaa kerralla ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatko herkästi orgasmin mastuboidessasi vai nautitko pidemmän aikaa kerralla ?
Näin lomalla kyllä ihana masturboida pitkään... Lukea tai katsoa jotain tuhmaa
Kulkea kotona vibra pimpissä tai tappi pyllyssä
Olen tehnyt perheelle ruokaakin niin...
N44
Ei ole moneen vuoteen.