Mies antoi minulle pakit, vaikka oli aiemmin seurustellut yh-mutsin kanssa
Tämän huonommin Ei voi enää mennä. Tunnen itseni luuseriksi ja tosi epäviehättäväksi.
Tutustuin deittiäpissä nelikymppiseen lapsettomaan mieheen. Hän itse kertoi, että hän ehdottomasti haluaa oman lapsen. Itse olen lapseton pari vuotta nuorempi nainen. Mies kertoi, että viime vuonna hänellä oli ollut puolen vuoden parisuhde yh-naisen kanssa, jolla oli kolme pientä lasta ja exä oli aika vähän tekemisissä lasten kanssa. Minua mies tapasi kahdesti, kunnes ilmoitti, ettei halua enää tavata. Jotenkin ikävää ajatella, että mies oli halunnut olla parisuhteessa kolmen pienen lapsen yh-mutsin kanssa, mutta minun kanssani ei edes halunnut yrittää parisuhdetta.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sun halveksunta yksinhuoltajia kohtaa huokuu tänne asti.
Olin aikoinani 3 lapsen yh. Mitään ongelmaa ei ollut saada parisuhdetta. Ettei se yhoona olo tee ketään huonommaksi.
Ehkäpä tämä mies huomasi heti, että ylenkatsot muita ja luulet olevasi parempi. Sussa se syy on, kannattaa vähän suorittaa itsetutkiskelua.
Toisaalta, jotkut yksinhuoltajat (+etävanhemmat) haluavat ehdottomasti lapsettoman kumppanin tai henkilön, jonka lapset ovat jo aikuisia. Mikähän siinä on syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinani 3 lapsen yh. Mitään ongelmaa ei ollut saada parisuhdetta. Ettei se yhoona olo tee ketään huonommaksi.
Ehkäpä tämä mies huomasi heti, että ylenkatsot muita ja luulet olevasi parempi. Sussa se syy on, kannattaa vähän suorittaa itsetutkiskelua.
En tietenkään arvostele ketään. Mutta tuntuu vaan oudolta, että lapseton mies haluaa parisuhteeseen kolmen pienen lapsen yh-mutsin kanssa, mutta lapseton nainen ei kelpaa.
Ap
Katso peiliin.
Minä taas yritän bongata paikkallisesta juurikin yh mutsin, heillä kun on vapaa viikonloppu niin pitäähän siitä hetkestä (lue miehestä) heidän ottaa kaikki ilo irti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jotkut yksinhuoltajat (+etävanhemmat) haluavat ehdottomasti lapsettoman kumppanin tai henkilön, jonka lapset ovat jo aikuisia. Mikähän siinä on syynä?
Koska omat lapset ovat aikuisia. Ei jaksa sitä rumbaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas yritän bongata paikkallisesta juurikin yh mutsin, heillä kun on vapaa viikonloppu niin pitäähän siitä hetkestä (lue miehestä) heidän ottaa kaikki ilo irti
Luuletko kaikkien yh:en olevan tuollaisia?
Yh:t on kiimaisia ja aktiivisia makkarissa, sinä et ilmeisesti ollut ja pahimmassa tapauksessa et päästänyt vielä edes pesälle.