Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sauvalla peppuun?

Vierailija
22.05.2007 |

Mua kiihottaa mielettömästi tunkea isoa sauvaa peppuun samalla kun sormetan. Oonko ainoa?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Tavallinen seksi" sentään sujuu. Kai sitä itsetyydytystä on lapsena joskus äiti paheksunut, Ei sitä noin vaan saa pois pyyhittyä.

Estoja on minullakin; kesti tosi monta vuotta, että uskalsin orkkuun asti kullan nähden tyydyttää itseni.

Vierailija
22/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äippänä on pakko hommailla omaa kivaa, kun en halua yhden yön suhteita. Joskus vaan puran äkkiä paineet pois, mutta saunan jälkeen lauantaina minulla on " viliä peppuseksiä" , kun lapset on nukkumassa. Silloin nautiskelen pitkään ja hartaasti sauva pyllyssä ja päästän ihan orgasmin partaalle monta kertaa ennen tulivuoriorkkua. Eihän se oikeaa rakastelua korvaa, mutta minkäs teet. Miehen kanssa ei koskaan harrastettu peppuseksiä eikä paljon muutakaan seksiä. Liittomme oli lyhyt ja katkera. Onneksi on sentään ystäviä. N 31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti näyttäisikin. Melkein alkaa seisoa.

m29

Vierailija:

Silloin nautiskelen pitkään ja hartaasti sauva pyllyssä ja päästän ihan orgasmin partaalle monta kertaa ennen tulivuoriorkkua. Eihän se oikeaa rakastelua korvaa, mutta minkäs teet.

Vierailija
24/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se itsensä " kiduttaminen" , siis niin lähelle orkkua kun vaan mahdollista ja sit ei kummunkaan ja sit..vihdoin! En kehtaa koskaan niin pitkään odottaa miehen kanssa. Älkää ymmärtäkö väärin, erittäin hyvää seksiä olen kokenut miehen kanssa mutta itsetyydytys vaan on erilaista. Yhdyttekö muhun;)?

Vierailija
25/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt ihan tuohon alkuperäiseen vastaa, mutta enempikin ujolle vitoselle. Mun kulta on semmonen superpeppumies tai miks sitä oikein sanos. Ihana, hellä, ahkera rakastaa meidän lapsia vois sanoa ihannemies ja meillä menee tosi hyvin, mutta joskus vähän ihmetyttää sen innostus mun pepusta. Mies melkein palvoo mun pyllyä. Taputtelee, pussailee, pesee saunassa tosi hartaasti (jos lapset ei ole mukana), rasvaa jne jne. Mun pepun iho taitaa olla paremmin hoidettu kun mun kasvot ;-) Kyllä me peppuseksiäkin harrastetaan, mutta ei se ole mun miehen huipputoive. Minä kyllä tykkään. Peppuseksissäkin mies on tooosi hellä ja varovainen. Kulta tykkää ehkä eninten vaan katsella mun pyllistettyä pyllyä ja ihan taivaassa se on kun mulla on sauva pyllyssä ja teen ittelle orkun. En oo minäkään mikään rohkea seksijutuissa, mutta nykyään ihan mielelläni suon kullalle sen nautinnon ja masturboin hänen nähtensä sauva peffassa. Kulta toteuttaa kans mun toiveet ihan niin kuin ikinä toivon. Ei siis oo valttamista pikemminkin päinvastoin, mutta kauan sain totutella. Mieheltäkin kesti aikas kauan ennekuin uskalsi toivoa tuota peppuitsetyydytystä multa. Ihana mies kaiken kaikkiaan, mutta tuota peppuhimoa en oo ennen kellekään kertonut. Tulipahan nyt sekin kerrottua.

Vierailija
26/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaaliretentiivisiä analfabeetikkoja.

nimim. muistakaa Sodoma ja Gomorra

Vierailija
27/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joskus, mutta täytyy olla tosi kiihottunut. Muuten tuntuu ikävältä tai ei miltään. N 29

Vierailija
28/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä haaveilen joskus peppuseksistä, mutta en kyllä itse antaisi peppua edes omallle rakkaalleni. Tuskin se tuntuisi minusta hyvälle, vaikea kuvitella. Vai onko naisten peput erilaisia, tuskin vaan kun onpa nuo homotkin olemassa.

Vierailija
29/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

orkku on järisyttävä, kun sauva on pepussa. täytyy olla vaan sopivan riettaalla mielellä...

Vierailija
30/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on melkein aina silikoninen pepputappi peffassa omassa kivassa. ihanan täyteläinen olo ja saan helposti orkun

Vierailija
31/46 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin ja täytyy olla hyvin pehmeä sauva ja lämmittää kuumalla vedellä ennen peppuun laittamista

Vierailija
32/46 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku rupeis ehdottelee tai työntelee siihen suuntaan, lppuis seksit siihen. Persereikä on paskomista varten.

Vierailija
33/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään muutenkin anaaliseksistä ja anusjutuista. Anaali on mun kiihottumisen lähde.. nams, alkaa tehdä mieli;)

Vierailija
34/46 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peppu tuntuu kummasti lisäävän kiihotusta eli sauav pyllyssä auttaa ainakin tätä tyttöä saamaan orgasmin

Vierailija
35/46 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä oo koskaan kokeilli mutta voishan sitä joskus tommostakin yrittää tie vaikka tuntuis hyvältä?

Vierailija
36/46 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä mukana peppuleikeissä muttei aina joskus vaan. miehen lämmin vehje on mukavampi. korvike on pahempaan hättä paremman puutteessa

Vierailija
37/46 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorena tyttönä (nyt oon jo 37) mulla oli semmonen valkonen peppulelu jossa oli johto patterikoteloon ja kaks semmosta tappia, jotka esti sitä menemästä kokonaan peppuun...mikähän sen nimi oli en muista joku anuraattori tms. se oli sellasta kovaa muovia enkä ollu sitä käyttäny vuosikausiin ja heitin sen pois kun tuli sattumalta esiin jostain kaapin pussukasta. monet ihanat orkut silläkin sain aikanaan. nyt sitten löysin samanlaisen " uudenakaisen mallin" , jossa on matsku pehmeää silikonia tms ja moottori suoraan siinä ittessä ei siis johtoja eikä erillistä patterikoteloa muuten samanmuotoinen. ei mikään iso. kokeilin sitä heti pepussa ja muistelin vanhoja aikoja ja sain ihanán orkun. on nyt käytössä silloin tällöin ja on paljon parempi kuin entinen kova.

Vierailija
38/46 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte vibran pysymään siellä?

Vierailija
39/46 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä minun " uudessa vanhassa" ja oli siinä vanhassakin pari kavennusta, joihin peppureikä puristúu ja hyvin pysyy. joskus oon kokeillu ihan tavallistakin sauvaa ja sitä täytyy pitää toisella kädellä pepussa muuten luiskahtaa ulos

Vierailija
40/46 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos joku rupeis ehdottelee tai työntelee siihen suuntaan, lppuis seksit siihen. Persereikä on paskomista varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi