Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tekee näin?

Vierailija
13.04.2009 |

Miksi hän viidentoista yhteisen vuoden jälkeen yrittää toisinaan jättää esileikin väliin? Hän tietää hyvin, että niin en halua, koska se ei onnistu. Kädet ja penis kuivilla limakalvoilla on jo ajatuksena vastenmielinen, sillä kipuahan siitä seuraa, eikä ainakaan mitään nautintoa. Silti joskus hän ohittaa ne tärkeät vaiheet, minkä seurauksena lopetan koko homman. Mies menettää itse vähintään yhtä paljon: sen nimenomaisen kerran lisäksi seuraava kerta yleensä siirtyy pahan mielen vuoksi. Miksi ihmeessä hän tekee niin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt mieheläsi itseltään miksi tekee niin?

Vierailija
2/14 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tekee saman sitten taas joskus uudelleen. Hän kyllä osaa ja tietää tavallisesti, mitä tehdä, ja mistä pidän. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti joskus hän ohittaa ne tärkeät vaiheet, minkä seurauksena lopetan koko homman. Mies menettää itse vähintään yhtä paljon: sen nimenomaisen kerran lisäksi seuraava kerta yleensä siirtyy pahan mielen vuoksi. Miksi ihmeessä hän tekee niin?

Osasit tänne kirjoittaa mutta et sanoa sitä miehelle sllä hetkellä, turha sitä aktia on kostoksi lopettaa. Tai no mikäs siinä jos tykkää itseään rangaista.

Vierailija
4/14 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun on mahdollista käydä tuolla tavoin. Mieskin haluaa joskus vaihtelua eikä aina sitä kaavamaista esileikkiä.

Vierailija
5/14 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehiä ei esileikit nappaa tai sitten ne jäävät lyhyiksi. Sitä varten on liukkaria keksitty.

Vierailija
6/14 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuivuus voisi johtua hormonaalisista syistä. Paskapuhetta. Jos mies osaa hommansa ja on kiihottava, nainen kuin nainen kostuu.

että miehiä ei esileikit nappaa tai sitten ne jäävät lyhyiksi. Sitä varten on liukkaria keksitty.

Vierailija
7/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi hän viidentoista yhteisen vuoden jälkeen yrittää toisinaan jättää esileikin väliin? Hän tietää hyvin, että niin en halua, koska se ei onnistu. Kädet ja penis kuivilla limakalvoilla on jo ajatuksena vastenmielinen, sillä kipuahan siitä seuraa, eikä ainakaan mitään nautintoa. Silti joskus hän ohittaa ne tärkeät vaiheet, minkä seurauksena lopetan koko homman."

Mä en usko: sanot olleesi 15 vuotta naimisissa ja mietit yhä miksi mies tekee joskus noin.... KOSKA SE ON MIES ! Kuten joku aikaisemmin sanoi niin ei kun liukkaria pilluun ja menoksi. Ei se minusta ole liikaa vaadittu antaa miehelle joskus ilman esileikkiä. Se on miehelle kivaa vaihtelua, ihan vain "Fuck and go..." ilman mitään syvällistä säätämistä.

M33

Vierailija
8/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua; itse pidän esileikeistä ja esim. suuseksin antamisesta.

Omasta mielestäni miehen kuuluu hoitaa hommat niin, että nainenkin saa.

Mieluusti vieläpä ensin.

Meilläkin on kyllä välillä tarjolla "säälipesää" - vaimoa kun ei läheskään aina "haluta".

Vierailija
9/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole mitään ns. esileikkiä vaan koko seksihän on leikkiä jossa ensin puolin ja toisin hyväillään ja sitten varsinainen yhdyntä...

tai sitten tullaan muulla tavoin vaihtelun vuoksi ja yhdyntää ei ollenkaan ,mutta että olisi pelkkä yhdyntä niin sehän olisi tylsää.. meillä menee aina pitkään seksissä ja siks nykyään varataan sille aika eli ajoissa petiin kun ei kumpikaan malteta lopettaa vaan pitkitetään ja pitkitetään tulemista kun se on niin kivaa se "esileikki"

ja sitten venyy myöhään nukkumaanmeno:)

ja tuo totta että aina ei välttämättä haluta mutta kun ryhdytään puuhiin niin johan sitten haluttaa vaikka aluksi olisi tuntunut että nyt just ei haluta, se halu syntyy siinä sitten itsekseen... siksi en ymmärrä näitä eit haluta joten ei seksiä,seksillähän se halu saadaan aikaiseksi (siis jos se on molempia tyydyttävää ja hyvää)

Vierailija
10/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...etkö osaa liukkaria pilluusi itse laittaa ??? Tai ota ja sylkäise kullin päähän... Kyllä ottaa aivoon tuollaiset saamattomat naiset. Niiltä todella pitäisi kuiviltaan nussia lihat ruvelle. Minä heittäisin sinut oitis pihalle....

Vierailija
11/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on paikat lähes aina kosteat ja liukkaat. On synnyttänyt ja ehkäisynä on hormonikierukka. Aiemmin e-pillerit kuivatti ettei meinannut saada luonnollista märkyyttä millään.

Vierailija
12/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne aaveelle ja minä jo siellä ihmettelin, miksi mies on yksinään vastuussa sun kostumisesta? Miksi odotat että miehen on saatava sut kostumaan? Etkö osaa käyttää omaa mielikuvitusta? Etkö osaa harrastaa itsetyydytystä? Miten silloin kostut?

Ainakin minä olisin aika kyllästynyt jos viisitoista vuotta mun tehtävä on hoitaa kumppani valmiiksi seksiin, itseni lisäksi, kyllä jokin vastuu on itsestäänkin otettava ja omasta kiihoittumisesta.

Jos sinä joutuisit duunaamaan ukkosi kalun valmiiksi, joka ikinen kerta kun teillä on seksiä, tietty itsesi lisäksi, niin olisiko sinusta seksielämäsi tyydyttävää, ei taatusti, miettisit että haluaakohan ukkoni mua ollenkaan, kun se ikinä kovetu ilman mun työtäni.

Esileikki on kivaa, ja tärkeetä mutta joskus nainenkin voi ajatella pikkuisen tuhmia ja kaataa sen miehen sänkyyn, sanoen pane mua...

Vierailija
13/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa esimerkin itsestäni. Meillä on jo yli 10-vuotias suhde eikä seksi ole ajatuksena läheskään yhtä kiihottava kuin alkuaikoina. Kuitenkin lähes poikkeuksetta kaluni saa jäykkyyttä kun tunnen sormillani naiseni PILLUN MÄRKYYDEN, tulee mieleen, että "sehän haluaa MINUA ihan oikeasti" ja sepä on yhä kiihottavaa näiden vuosienkin jälkeen.

Kaikki tietävät varmaan mitä koiran suussa tapahtuu, kun se tietää saavansa herkkua. Kuola alkaa valua about sekunnissa. Samaten pillukin kostuu hyvin nopeasti jo kiihottavista ajatuksista. Ellei näin käy ja tarvii puoli tuntia käsittelyä jäykistymiseen tai kostumiseen, jossain on todellakin vikaa.

Jos sinä joutuisit duunaamaan ukkosi kalun valmiiksi, joka ikinen kerta kun teillä on seksiä, tietty itsesi lisäksi, niin olisiko sinusta seksielämäsi tyydyttävää, ei taatusti, miettisit että haluaakohan ukkoni mua ollenkaan, kun se ikinä kovetu ilman mun työtäni.

Esileikki on kivaa, ja tärkeetä mutta joskus nainenkin voi ajatella pikkuisen tuhmia ja kaataa sen miehen sänkyyn, sanoen pane mua...

Vierailija
14/14 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...etkö osaa liukkaria pilluusi itse laittaa ??? Tai ota ja sylkäise kullin päähän... Kyllä ottaa aivoon tuollaiset saamattomat naiset. Niiltä todella pitäisi kuiviltaan nussia lihat ruvelle. Minä heittäisin sinut oitis pihalle....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän