sauvalla peppuun?
Mua kiihottaa mielettömästi tunkea isoa sauvaa peppuun samalla kun sormetan. Oonko ainoa?
Kommentit (46)
mies on ihan taivaassa jos saa katsoa kun masturboin ja pisteenä iin päällä on jos minulla on pepputappi pyllyssä. onhan se minustakin ihanaa kun mies nauttii
meillä sama juttu...mä muutun entistä kiimasemmaks kun mies vaan katsoo ja huomaan sen kiihottuvan itsekkin. mut sama pätee toisin päin...mä nautin ihan yhtälailla katsoessani miehen masturbointia...no johan, taas rupes haluttaa;P
munkin mies mun masturbointia mutta oon niin estynyt seksuaalisesti että en millään oikein kehtaa. kulta haluais samalla katsella mun peppureikää ja sehän on mulle vähän liikaa. mies aina muistelee haikeana sitä kertaa kun vähän huppelissa olin kontallaan ja masturboin orgasmiin asti. huoh.
oon joskus koittanu sauvaa laittaa peffaan, mutta ei tunnu mukavalta. mun peppuhullun miehen annan kyllä nuolla mun peppureikää kun teen itelle orkun
Minusta on MAHTAVAA, kun vaimoni nai minua dildolla pyllyyn ja ottaa samalla suihin. Vittu, ihan KURKOA!
tavallisesti vaan sipaisen liukkaria peppureikään ja työntelen sormea sinne