sauvalla peppuun?
Mua kiihottaa mielettömästi tunkea isoa sauvaa peppuun samalla kun sormetan. Oonko ainoa?
Kommentit (51)
mies on ihan taivaassa jos saa katsoa kun masturboin ja pisteenä iin päällä on jos minulla on pepputappi pyllyssä. onhan se minustakin ihanaa kun mies nauttii
meillä sama juttu...mä muutun entistä kiimasemmaks kun mies vaan katsoo ja huomaan sen kiihottuvan itsekkin. mut sama pätee toisin päin...mä nautin ihan yhtälailla katsoessani miehen masturbointia...no johan, taas rupes haluttaa;P
munkin mies mun masturbointia mutta oon niin estynyt seksuaalisesti että en millään oikein kehtaa. kulta haluais samalla katsella mun peppureikää ja sehän on mulle vähän liikaa. mies aina muistelee haikeana sitä kertaa kun vähän huppelissa olin kontallaan ja masturboin orgasmiin asti. huoh.
oon joskus koittanu sauvaa laittaa peffaan, mutta ei tunnu mukavalta. mun peppuhullun miehen annan kyllä nuolla mun peppureikää kun teen itelle orkun
Minusta on MAHTAVAA, kun vaimoni nai minua dildolla pyllyyn ja ottaa samalla suihin. Vittu, ihan KURKOA!
Minä olen ap:n kanssa tätä samaa sorttia, joka rakastaa sauva+ peppu yhdistelmästä. Tää harrastus mulla on sen verran tuore, että kovin paksu dildo ei peppuun vielä mene. Pitkät upposi hyvin ja ne tuntuu tosi kiihottavilta. Usein en tyydy pelkkään klitoriksen hyväilyyn siinä samalla vaan tussuun uppoaa myös oma sauvansa. Ah!
Vierailija kirjoitti:
Olen aika estynyt näissä seksiasioissa, mutta kerran sitten kokeilin sauvaa (sain tältä kesksustelupalstalta vinkin) parin viinilasillisen jälkeen pyllyyn masturboidessa. Sain niin hurjan orkun, että ei koskaan ennen. Sen kerran jälkeen aina joskus harrastanut sauvapyllyseksiä. Miehelle en kyllä ole kertonut tästä mitään. Olis se varmaan aika ällistynyt jos tietäisi, että hänen estynyt vaimonsa tekee jotain tällaista. Hih!
No kerro nyt hyvänen aika sille miehelles, niin hän voi laittaa munan sinne sun peppuun ettei tarvi kumikullia sinne työnnellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
mikset?????No ei se niin yksinkertaista ole, kun on estynyt seksin suhteen. Mies olis kyllä taivaassa, kun siitä olis maailman kiihottavinta (miehen oma ilmaus) nähdä mun masturboivan sauva peffassa. Täytyy kai ottaa vähän viiniä, jos sitten kehtais. Kehtaatteko te muut sitten ihan noin vaan tyydyttää itteenne miehen nähden?
Olen miehenä runkannut dildo perseessä ja nainen ainakin sanoi sen kiihoittavan. No ei se varmaan kaikkia naisia kiihota, voivat kai jotkut jopa yökkäillä. Mutta eipä tuota vois esitelläkkään jollekin estoiselle naiselle. Kokeilunhalua ja avointa seksiä, siitä se nautinto tulee. Anteeksi tiukkapipoille ja mielensäpahoittajille 😂.
tavallisesti vaan sipaisen liukkaria peppureikään ja työntelen sormea sinne