Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk! Ilmoittauduin puolimaratonille :-)

Vierailija
22.05.2007 |

Jännää, jännää! Aikaa vajaa kuukausi. Toivottavasti ei tule vammoja ennen kisaa ja toivottavasti jaksan juosta koko matkan maaliin asti.

En ole vielä juossut 15 kilometriä pidempiä lenkkejä. Ajattelin vielä yhden parin tunnin lenkin juosta pari viikkoa ennen kisaa.

Onko muita puolimaratonille / kokomaratonille harjoittelevia AV:lla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinulla on oikein hyvät mahdollisuudet juosta puolimaraton. Nyt kesällä voisit juosta kerran viikossa 10-15 km. Itse olen juossut vain kerran 15 km, muuten yleensä kerran vkossa 10-12 km.

Vierailija
2/10 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää siis lisätä vielä ns. pitkän matkani matkaa -eli juosta sitä 8 km:a useammin normaalilenkkinä, ja lisätä siihen muutama kilometri kerran viikossa. kuulostaa kyllä rankalta, mutta ehkäpä se myös auttaisi karistamaan ylimääräisiä kiloja...

alanpa siis tosissaan tähtäämään elokuun tampere maratonille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta takana 11 puolimaratonia ja 1 täyspitkä. Puolikkaat ovat ihania!!! Ja mikä voittajafiilis kun pääsee maailiin.

Olen niin hurahtanut juoksuun, että suunnittelen ulkomaan lomamatkat sen mukaan missä milloinkin juostaan puolimaratoneja.

Nauti harjoittelusta ja ennenkaikkea kilpailupäivästä!

Missä muuten juokset?

Vierailija
4/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta takana 11 puolimaratonia ja 1 täyspitkä. Puolikkaat ovat ihania!!! Ja mikä voittajafiilis kun pääsee maailiin.

Olen niin hurahtanut juoksuun, että suunnittelen ulkomaan lomamatkat sen mukaan missä milloinkin juostaan puolimaratoneja.

Nauti harjoittelusta ja ennenkaikkea kilpailupäivästä!

Missä muuten juokset?

Olen kuullut tapahtumasta pelkkiä kehuja.

ap

Vierailija
5/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista että naiset jaksaa paremmin loppupuolella, älä juokse liian nopeasti alkua, pidä oma tahti, esim 5 min/km, älä treenaa enää mitään paria päivää ennen, vältä ylikuntoa. Pari kannustajaa ylämäissä ei ole pahaksi, kaikki mahdolliset ystävät mielellään huutamaan, saa ihmeesti voimaa ihmiseen.

Vierailija
6/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kokomaratonin olen juossut ja lukemattomia puolikkaita. Tällä hetkellä olen juossut vain alle 15 km lenkkejä. Mutta eiköhän se tästä vielä...

Vierailija
7/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maasto on aika haastavaa, sanovat ne jotka ovat käyneet kanssani juoksemassa, eli paljon mäkiä.

miten pitäisi muuttaa harjoittelua - vissiin pitkiä lenkkejä lisätä? mutta kuinka paljon?

kaikki vinkit tervetulleita!

Vierailija
8/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muista että naiset jaksaa paremmin loppupuolella, älä juokse liian nopeasti alkua, pidä oma tahti, esim 5 min/km, älä treenaa enää mitään paria päivää ennen, vältä ylikuntoa. Pari kannustajaa ylämäissä ei ole pahaksi, kaikki mahdolliset ystävät mielellään huutamaan, saa ihmeesti voimaa ihmiseen.

Geelejä olen kokeillut, mutta ne on mun mielestä hankalia kesken matkan. Tykkään enemmän perinteisestä juomasta, mutta en tykkää juoda kesken juoksun. Tää vaatii vielä pohtimista.

Mä en todellakaan jaksa juosta 5 min / km! Tavoiteaikani on 2 tuntia, eli alle 6 min / km kuitenkin.

Forssassa on kuulemma paljon kannustajia pitkin matkaa.

Olen muuten muutamassa lyhyemmässä juoksutapahtumassa tänä keväänä ollut. Eipähän jännitä sittem kauden päätapahtumassa niin paljon (heheh)!

Suvi-illan maraton juostaan 16.6.

ap

Vierailija
9/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tavoitteena juosta kahteen ja puoleen tuntiin eli aika hidasta tahtia. Mutta tämä on ensimmäinen kerta, jospa sitten joskus menisi nopeammin....

Vierailija
10/10 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t se, joka haluaisi juosta semmoisen syksyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan