Tunnetko ketään jolla ei ole museokorttia?
Millainen ihminen kyseessä? Mitä tekee töiden jälkeen ja lomilla?
Kommentit (32)
Mulla ei ole. Mutta mulla on vapaapääsykortti museoihin ja uimahalleihin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole museokorttia, koska pressikorttini ajaa saman asian myös ulkomailla.
Harmittaa, ettei tullut hankittua pressikorttia kun tein joskus freelancerina noita hommia..
Vierailija kirjoitti:
Museot on tylsiä. Olen nähnyt jo niin monia, että eiköhän se riitä. Maalaustaidetta voin vielä joskus mennä katsomaan ja se pääsymaksu on varaa sitten maksaakin.
Sama. Käyn katsomassa vain valikoituja näyttelyjä ja pääsymaksut ovat vuodessa vähemmän kuin museokortti olisi.
tunnen - itseni ja puolisoni. ostin itselleni museokortin vuosi sitten ja ajattelin, että nyt tulee sitten käytyä museoissa. ja packanmarjat 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole. Ei ole köyhien juttu.
Täh sehän maksaa reilusti alle satasen. Vähemmän kuin lippu balettiin.
Mikä rinnastus tuo on olevinaan? Ei sillä pääse balettiin.
Museokortilla voi käydä vuoden ajan mutta esitys on vain yhden illan.
Mulla ei ole, koska en koe sitä tarvitsevani. Asun keskisuuressa kaupungissa, ja ei täällä ole sille käyttöä., kun niitä museoita ei ole. Siellä missä olisi tarvetta sille, eli suuremmissa kaupungeissa, en käy kovin usein. Siis itselleni turha ja kallis.
Tunnen yhden jolla on museokortti. Itse käyn paljon museoissa mutta ainoastaan ulkomailla. siellä ravaan kyllä niissä joka reissulla maasta riippumatta.
Minulla on välillä ja sitten taas ei. Joka vuosi ei tule käytyä museoissa niin paljon. Joskus olen käynyt Museokortin voimassaoloaikana parissa museossa, joten silloin ollut aika turha.
Minulla ei ole museokorttia ja työpäivän jälkeen/viikonloppuisin odotan vain että pääsen taas töihin sekä lomapäivät jätän pitämättä koska minulla ei ole niille käyttöä
Viime vuonna oli tuo kortti. Suomessa on muutama käymisen arvoinen museo ja käytiin ne kaikki läpi silloin.
Museokortti nostaa pääsylippujen hintoja, koska korttitulot jaetaan kävijäämäärien ja normilippuhinnan perusteella. Nyt on sitten hyvonkin mitättömissä paikoissa 20-30€ pääsyliput. Vastaavasti Ruotsissa liput on tyypillisesti luokkaa 10-15€ hiton paljon hienommista paikoista.
En tunne ketään, jolla on tuo kortti.
Museot on tylsiä. Olen nähnyt jo niin monia, että eiköhän se riitä. Maalaustaidetta voin vielä joskus mennä katsomaan ja se pääsymaksu on varaa sitten maksaakin.