Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asumme tampereella (=isossa kaupungissa!!) eikä nähdä ikinä puistossa ketään muita :(

Vierailija
22.05.2007 |

Asumme siis omakotitaloalueella (kerrostalossa kuitenkin) ja täällä puistossa ei siis käy ketään, tosi satunnaisesti. Bussilla pitäis sitten mennä uudemman lähiön puistoon jos kavereita haluis muksulle saada :(. Tyttö täytti juuri 2 ja kurjalta tuntuu kun ei ole muita lapsia kenen kanssa riekkua. mahtaako pelkkä äiti riittää enää pitkään... TApaatteko te muut kotiäidit aina puistossa kavereita?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät pienenä niin paljoa kavereita kaivanneet mutta itse olisin joskus kaivannut juttuseuraa. Ennen äidiksi tuloa olin jopa kuvitellut että tutustun sitten toisiin äiteihin ja saan uusia ystäviä. No näin ei tosiaankaan käynyt.

Mutta kokeile etenkin kauniina päivinä mennä jonnekin isompiin puistoihin, esim. Pikku Kakkosessa on aina porukkaa.

Vierailija
22/23 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä naapurin kerrostalon pihalle viitsi mennä oleskelemaan jos ei tunne heitä kovin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt oli vaan tollasta paskan jauhantaa: yleistä lätinää ja sää heti ajattelet että syytän ettet leiki lastesi kanssa. Se oli vaan huomio: meijän puistoissa harva äiti laskee liukumäkeä. Mutta se riittää 2- vuotiaalle.

Eikä mun lapsuuden kerrostalossa ollu miljoonaa lasta, tai niitä nähny päivittäin. Mutta ovikelloa sai mennä soittaan kun tutustu johonkin.

Ihan reippaasti morjestaan naapureita, mutta nykysin kaikki vaan tuijottaa johonkin tyhjyyteen -mutta kai se on ollu sitä samaa aina..

8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä