Aion näpäyttää synttäreille tulevia vegaaneja - suolaisen teen, mutta en yhtään makeaa
Kaikki kakut, leivokset, pullat, pikkuleivät ym ym teen kuten ne kuuluu. Jäävät vegaanit ilman 👏
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä persekipeitä vegaaneja.
Ja ne tavalliset jankkaajat
Aloitus kertoo paljon enemmän susta kuin tuosta vegaanista.
Vaikutat mukavalta ja kivalta ihmiseltä!
Älkää valittako luukeehan tuossa että suolainen tarjottava on! Miksi teille v-ihmisille pitää aina olla kaikkea?!?
En kyllä usko että tuollaisen pikkusieluisen ihmisen juhlissa käy yhtään kukaan. Ei kukaan kypsä aikuinen ajattele noin.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä persekipeitä vegaaneja.
Siellä samassa huoneessako kanssasi? Onko niitä paljonkin? Mistä tiedät, että perseet on kipeänä, eivätkö pysty istumaan?
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään kyl mitään vegemoskaa leivo. Mutta ystäväpiirissä ei ole yhtäkään vegaania.
Olen sekasyöjä mutta en millään saa peruspullasta yhtä kuohkeaa kuin kaveria varten opetellulla vegaanireseptillä. Aina nykyään vegaanista pullaa meillä, ihan maun ja koostumuksen vuoksi.
Tämäkin ketju kertoo miten suuttumisherkkiä ja kaikkea itselleen vaativia vegaanit ovat.
Minä kysyn juhliin tulevilta allergiat, en sitä ovatko vegaaneja eikä se edes kiinnosta, näillä mennään. Toki kaikki kakut jne ovat jo laktoosittomia, että voin itsekin syödä niitä
Aika törkeetä pilata synttärit sillä että juhlistaa sen sijaan omaa kusipäisyyttään, ihan vaan koska haluaa "näpäyttää" eri (ja objektiivisesti oikeaa) mieltä olevia. He kuitenkin tulevat juhliin hyväntahtoisesti ja tuovat kai lahjojakin. Sinä vastaat keskarilla ja vielä kuvittelet että sillä on hyvä flexata. :D
Mutta joo, provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään kyl mitään vegemoskaa leivo. Mutta ystäväpiirissä ei ole yhtäkään vegaania.
Olen sekasyöjä mutta en millään saa peruspullasta yhtä kuohkeaa kuin kaveria varten opetellulla vegaanireseptillä. Aina nykyään vegaanista pullaa meillä, ihan maun ja koostumuksen vuoksi.
Jos sinulle pullassa on tärkeintä kuohkeus niin mikset syö ranskanleipää? Nimittäin pullaa tulee aivan eri maku maidon, voin, kananmunan ja muiden aitojen aineiden kanssa.
- kondiittori
Onko sinulla siis liikaa ystäviä?
Olen rauhaarakastava ja ihmisystävällinen henkilö. Mutta jostain syystä vegaaneille leipominen ja ruokien miettiminen ketuttaa suunnattomasti.
Varsinkin eräs joka lisäksi on hyvin kriittinen sen suhteen mitä tarjottavat ovat. Jos ei ole just hyvää, tuoretta, proteiinit kohdallaan niin nyrpistelee.
Itse en tuossa tilanteessa kehtaisi pyytää mitään, toisin vaikka omat eväät. Gluteenittomat yms allergisille käyn ilomielin etsimässä sopivat syömiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suusi on tuohesta etkä osaa leipoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju kertoo miten suuttumisherkkiä ja kaikkea itselleen vaativia vegaanit ovat.
Tai sitten kertoo siitä että ihmisillä on kyky ajatella kuten kypsällä aikuisella.
Kui sää ny vegaaneja noi paljon vihaat, että käytät energiaasi heidän näpäyttämisen miettimiseen? Onko ne tehny sulle jotain vai mistä moinen katkeruus?
Kai nyt yksissä juhlissa voi Lihaa syödä. Miksi ei voisi.
Kuoleeko Vege siihen. Vähän joustoa saa olla.
Olen itsekin syönyt Vegeruokaa. Pahaahan se oli mutta mitäs tuosta.
Vege laittaa sen ruoan suuhun ja syö. Voin kertoa. Mitään pahaa ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
En ole vegaani itse mutta en näe mitään syytä vittuilla vegaaneille sen takia, että nämä haluavat elää tiettyjen moraalisääntöjen mukaan. Etenkin jos nämä ihmiset ovat kutsuttuina minun juhliini.
Onko kutsulla jotain muuta motivaatiota kuin halu näpäyttää?