Aion näpäyttää synttäreille tulevia vegaaneja - suolaisen teen, mutta en yhtään makeaa
Kaikki kakut, leivokset, pullat, pikkuleivät ym ym teen kuten ne kuuluu. Jäävät vegaanit ilman 👏
Kommentit (130)
On kyllä aina söpöjä nämä "kutsun ihmisryhmän x kylään mutta en kyllä tarjoa heille mitään" provot. Milloin palstalla laitetaan laktoosimaitoa kakkuun kiusallaan, milloin epäillään että gluteeniton huijaa ja voi syödä, ja vegaanille aina ollaan näpäyttämässä.
Mielikuvituksessaan. Ei nämä ihmiset ikinä ketään ole kutsuneet. Kun ei kukaan tulisi.
Osta vegaaneille hedelmäsalaattia purkissa, luulisi kelpaavan makeaksi. Jos on valinnut olla vegaani niin silloin on valinnut, ettei normaaleja leivonnaisia voi syödä.
Itse olen poistanut vegaanit ystävälistalta. Sellaisten hankalien ja nolojen dorkien kanssa en halua olla tekemisissä. Sitä syödään mitä on tarjolla, se nyt opetetaan tai ainakin pitäisi opettaa jokaisen kotona. Allergiat tietty erikseen.
Jos kyseessä on vaikka häät, silloin huomioidaan kaikki tarkasti. Jos on rento illanvietto, vegaanit tuovat itSe jonkun vegetuomisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee sinullekin yllätyksenä miten moni ns vegaani on valmis joustamaan kun näkevät oikein houkuttelevaa kakkua!
Tänä onkin minusta järkevä tapa toimia, varsinkin jos motiivina on eläinten oikeudet. Suuret linjat ja arki on se mikä ratkaisee - yksikään lehmä tai kana ei pelastu sillä että pullat menee roskikseen tai emännän vararenkaaksi.
Pieleen meni, eli tuolla ei ole mitään tekemistä järkevyyden kanssa.
Joko ihmisellä on periaatteita tai sitten ei ole, ei siinä lasketa yksittäisiä kanoja tai lehmiä. Jos ei periaatteitaan noudata myös silloin, kun siitä koituu epämukavuutta tai vaivaa, niin silloin periaatteella ole mitään merkitystä.
Jos ei elä periaatteen mukaisesti, niin silloin ei pidä kutsua itseään vegaaniksi pelkän huomionhakuisuutensa takia. Sanoilla ja käsitteillä on merkitystä. Eläinten oikeuksia voi edistää ja kannattaa myös kutsumatta itseään vegaaniksi. Se on varattu vain oikeasti vegaanina eläville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa kaiken olevan tofua. Ja kas kummaa vegaanit eivät kuolekaan. Siitä saavat.
Mä olen toinen joka valmistaa mitä itse haluan ja jossei vieraat osaa muuta ku nirsoilla niin saa olla syömättä. Mutta ihan koko totuutta en jaksa muistaa edes itse että onko nyt laktoosia vai ei ole, en katso niin tarkkaan aineksiani.
Kyllä saa ihminen kestää tarjoiltavat ilman minä minä erikois vaateeita.
Kaikille 20lle vieraalla oma ruoka. joo ei tule tapahtumaan.
Se voi olla "tofu"jauheliha(nauta) voileipäkakku eikä kukaan edes tajua.
Otan tämän käyttöön. Loistava idea.
Mahtava idea! Itsekin sanon jatkossa kaiken olevan tofua ja katson raavaiden miesten tyhjinä pysyviä lautasia.
Miksei raavaat miehet kuten minä söisi tofuruokaa? Ei minulla ome mitään ideologiaa esteenä sellaisen syömiselle.
Raavaat miehet harvemmin tofua suostuvat syömään, kun luulevat soijan heikon fytoestrogeenin tekevän heistä naisen toisin kuin naarasnisäkkään lihan paljon tehokkaamman eläinestrogeenin.
Minä vastikään yritin ja vähän söinkin mutta oli niin pahaa että piti keksiä valkoinen valhe ja sanoa ettei mahdu enempää kun vastikään tuli syödyksi. Loppu meni jääkaappiin ja kun silmä vältti niin pistin myöhemmin roskiin ja sanoin syöneeni sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa kaiken olevan tofua. Ja kas kummaa vegaanit eivät kuolekaan. Siitä saavat.
Mä olen toinen joka valmistaa mitä itse haluan ja jossei vieraat osaa muuta ku nirsoilla niin saa olla syömättä. Mutta ihan koko totuutta en jaksa muistaa edes itse että onko nyt laktoosia vai ei ole, en katso niin tarkkaan aineksiani.
Vastaat analyfaksioista Epipenit tanassa? Kutsutko ambulanssin valmiiksi?
Kukaan ei kuole lihan syönnistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle dominokeksipaketin ostaminen on liian suuri haaste. Ymmärrämme, ettei kaikilta suju. Tsemppiä rajoitteidesi kanssa!
Miksi niitä pitäisi ostaa, nehän on pahoja?
Moni tykkää, ovat perinteinen keksimaku, joka maistuu vanhemmillekin ihmisille. Sinun ei ole pakko niitä silti syödä.
Itse ostan juhliin vain mm Keksejä joista itsekin tykkään jotta ylijäämä ei mene roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaat analyfaksioista Epipenit tanassa? Kutsutko ambulanssin valmiiksi?
Kukaan ei kuole lihan syönnistä.
Tofulle ja maitoproteiinille voi olla niin allerginen, että esim kulaus maitoa tappaa.
Ikävää tuollainen suolainen tee, eikä yhtään makea.