Miten on, heikentääkö vai parantaako koira tsäänssejä löytää mies?
On tästä hieman kaksijakoinen fiilis. Ennen koiraa tuli harvemmin liikuttua ja juteltua lähellä asuvien ihmisten kanssa. Koiran kanssa saa helpommin puheenaihetta ja kontaktia uusiin tyyppeihin. Toisaalta tuntuu kuin monille miehille olisi ongelma asua koirataloudessa. Jos ei mitään muita seikkoja oteta huomioon niin kumpi on uutta parisuhdetta ajatellen parempi, nainen koiran kanssa, vai ilman?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä koira on alkanu kääntyä jo red flagiks. Aina oon ollu eläinrakas ja itellä ollu vaikka ja mitä kilpikonnista koiriin, mut nykyään oon huomannu, et suurin osa, jolla on koira, ottaa sen sen vuoksi, että ei pysty ottamaan mitään vähänkään isompaa vastuuta elämässään kontolleen. Silti luontainen hoivavietti on päällä, ni ottaa sitten koiran.
Mä taas olen huonannut että se koira/ne koirat on usein jonkinlainen lapsenkorvike. Silloin on syytä kyllä lähteä karkuun. Ei mulla mitään ole lapsia eikä koiria vastaan, molempia voisin kotiinikin ottaa, mutta niiden sekoittaminen on se turn off.
Itse en pidä koirista, mutta, jos naisella on kissa, olen aivan myyty.
Jokainen stäänsi on mahdollisuus
MN
Hyvin kirjoitettu.
Itse en halua koiraa ja välttelen kyläpaikkoja, joissa on huonosti koulutettu koira.
Silti olen eläinrakas. Vain koirat ja hevoset ovat sellaisia, josta en erityisemmin pidä, mutta en niitä vihaakaan. Hevonen on kaunis katseltavaksi, mutta se haju. 🤮
Voi mennä kummin päin tahansa. Koiraihmiset voivat kiinnostua, mutta monet taas eivät halua koiria arkeensa.
Uutta parisuhdetta ajatellen koirattomana helpompaa. Koira otetaan sitten yhdessä, jos niikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on turn off.
Sä paljon pahempi turn off. Ihmiset jotka ei pidä eläimistä on vastenmielisiä.
On muitakin eläimiä kuin koirat
Koira tai kissa tai tuotantoeläimet menee mutta muut ötökät esim. käärmeet,tarantellat ,liskot sun muut...lääkäriä/psykologia tarvittaisiin ,ei miestä.
Kyllä. Ainakin etsimään koulutettu vainukoira löytää helposti vaikka miehen.
Itse en ottaisi tyyppiä jolla on koira. Tinderissä swaippaan aina pois jos profiilissa näkyy koiran kuva. Inhoan koiria enkä voisi seurustella ihmisen kanssa jolla on koira.
Vierailija kirjoitti:
Heikentää miesten kanssa, jotka eivät halua lemmikkejä tai eivät tykkää juuri koirista. Parantaa miesten kanssa, jotka itsekin tykkäävät koirista ja teiltä löytyy heti jotain yhteistä.
Ei tämän deduktiivisen päättelyn pitäisi näin vaikeaa olla.
Pidän koirista ja olen erittäin eläinrakas, mutta en halua naista jolla koira jo valmiiksi. En välttämättä halua koiraa myöhemminkään. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä koira on alkanu kääntyä jo red flagiks. Aina oon ollu eläinrakas ja itellä ollu vaikka ja mitä kilpikonnista koiriin, mut nykyään oon huomannu, et suurin osa, jolla on koira, ottaa sen sen vuoksi, että ei pysty ottamaan mitään vähänkään isompaa vastuuta elämässään kontolleen. Silti luontainen hoivavietti on päällä, ni ottaa sitten koiran.
Minä olen huomannut, että moni nainen ottaa koiran yksinäisyyttään lievittääkseen. Eihän se toki paha juttu ole naiselle eikä koiralle, mutta kertoo paljon naisen mielenterveydestä.
Heikentää huomattavasti. Koira toimii suhteessa rasitteena. Niin taloudellisesti, kuin ajallisestikkin. Se pitää aina huomioida myös reissuun lähdettäessä. Jos minun pitäisi valita nainen koiralla tai iöman, niin ilman koiraa oleva nainen veisi voiton.
ei toimi noin päin teoria. pikkukoira miehellä toimii. ei minuun tosin, inhoan alta 15 kilon räksyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen huonannut että se koira/ne koirat on usein jonkinlainen lapsenkorvike. Silloin on syytä kyllä lähteä karkuun. Ei mulla mitään ole lapsia eikä koiria vastaan, molempia voisin kotiinikin ottaa, mutta niiden sekoittaminen on se turn off.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistä sinä näet, että se koira on lapsen korvikkeeksi hankittu? Siitäkö, että lapsettomalla naisella on se koira vai jostain muusta?
Enpä voi tunteilleni mitään ja ihastun jos ihastun, olipa koira tai ei.
Mieluummin toki ihastuisin koirattomaan, mutta tosiaan, en pysty ihastusta valitsemaan tietoisesti.
Mä olen muuten elämässäni suunnitelmallinen, harkitsevainen ja elämä on hallinnassa, mutta ihastuksia en ole ikinä voinut valita, joissain vaan on jotain ja ihastun ja rakastun. Kolmas parisuhde menossa ja ennen tätä kolmatta oikein suunnittelin, millaisen naisen haluaisin ja sitten rakkaani olikin kaikkea muuta. Hänellä esimerkiksi on kaksi pientä koiraa, vaikka kriteeri juuri oli, ettei lemmikkejä.
Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistä sinä näet, että se koira on lapsen korvikkeeksi hankittu? Siitäkö, että lapsettomalla naisella on se koira vai jostain muusta?
Siitä ainakin huomaa että koira nostetaan jalustalle ja sitä palvotaan ja inhimillistetään. Tämä menee täysin överiksi ja koirasta puhuttaessa käytetään hän sanaa. Koira pitää myös retuttaa jokapaikkaan mukana+some täytetään koiran kuvilla ja tekemisillä
Niinpä. Ja se, ettei haluaisi elää koiran kanssa, se että koiranomistajuus on kumppanissa turn off, ei ole mitään eläinvihaa. Ei edes koiravihaa.
Ja sanon tämän hoocee-koiraharrastajana!
Minä en esimerkiksi halua omia lapsia, enkä halua muiden lapsia arkeeni missään muodossa. Kun olin sinkku, eivät vanhemmiksi tulleet tai sellaisesta haaveilevat olleet edes vaihtoehto minulle.
Enkä todellakaan vihaa lapsia, hyvänen aika. Lapset ovat osa oikein ihania ja jokainen heistä ansaitsee hyvän elämän. Mutta en halua heitä kotiini.