Miten on, heikentääkö vai parantaako koira tsäänssejä löytää mies?
On tästä hieman kaksijakoinen fiilis. Ennen koiraa tuli harvemmin liikuttua ja juteltua lähellä asuvien ihmisten kanssa. Koiran kanssa saa helpommin puheenaihetta ja kontaktia uusiin tyyppeihin. Toisaalta tuntuu kuin monille miehille olisi ongelma asua koirataloudessa. Jos ei mitään muita seikkoja oteta huomioon niin kumpi on uutta parisuhdetta ajatellen parempi, nainen koiran kanssa, vai ilman?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mutta normaali/hoikka vartalo parantaa.
Miehenä voin sanoa että paino putosi 6 kiloa ensimmäisen vuoden aikana kun aloin lenkittää koiraa. Se on se säännöllinen sohvalta nousu ja ulos lähtö.
Joo se on sääntö ei poikkeus ja jos hankit vaikka jonkun Lapinkoiran taikka vastaavan niin se on vähintään tunti eli 4-6 kilometriä mentävä, näillä koirilla riitää virtaa.Mullakin oli aikoinaan koira, ei tarvinnut kun vaatenarikalle mennä niin koira alkoi hyppimään ovea vasten, katsoi silmiin että joko mennään.
Vierailija kirjoitti:
Nuo koiria vihaavat miehet nyt eivät tykkää muistakaan eläimistä.
Ei pidä paikkaansa. En pidä koirista, koska ne ovat ärsyttäviä, ja niiltä puuttuu kohteliaat, pidättyväiset ja rauhalliset käytöstavat, joita arvostan. Sen sijaan pidän ketusta, jonka lähes joka yö tapaan kävelyllä. Tervehdimme välimatkan päästä pysähtymällä ja lyhyellä katsekontaktilla, ja sitten jatkamme matkaa. Pidän myös korpeista. Lemmikeistä kissa olisi parempi kuin koira, koska kissat eivät ole tungettelevia kuten koirat. Kuitenkin lemmikkejä paremmin minulle sopivat huonekasvit. Ne antavat minun olla täysin rauhassa.
Kyllä se heikentää. Koira tulee kalliiksi, joten nainen on luultavasti aika pee aa.
Naisen kanssa ei pääse matkustamaan mielin määrin, koska koira tarvii hoitopaikan.
Naisen koti tuskin on siisti ja puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Heikentää. Jokainen mies tietää olevansa ikuisesti kakkosluokkaa koiranaiselle. Koira menee aina edelle.
Koiruli kuitenkin nukkuu sängyssä ja siitä irtoaa kakkahitusia petivaatteisiin mikä miehen kannalta välttämättä ei ole se ihan paras tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Eihän koira ole mikään pelkkien naisten lemmikki. Etsi mies vaikka koirapiireistä.
M32
Metsästäjiä lukuunottamatta miehet koirapiireissä ovat homoja tai naisen pakottamia.
Joitain miehiä ahdistaa kun "kaikki naiset" haluaa matkustella, toiset näkevät koiran huonona asiana, koska "ei voi matkustaa viikoiksi jonnekin naisen kanssa"
Ihmisiä on erilaisia ja koira rajaa pois miehet jotka eivät halua elää koiran kanssa. Yksinkertaista ja oikein.
Minulla on kuusi koiraa eikä ole ollut koskaan vastentahtoisesti sinkkuna. Miehiä on saanut hätyytellä pois, sekä koiramiehiä että muita. Nykyinen aviomiehenikään ei edes ole mikään koirahullu, mutta ymmärtää että koirat ovat minulle tosi tärkeitä.
Heikentää miesten kanssa, jotka eivät halua lemmikkejä tai eivät tykkää juuri koirista. Parantaa miesten kanssa, jotka itsekin tykkäävät koirista ja teiltä löytyy heti jotain yhteistä.
Ei tämän deduktiivisen päättelyn pitäisi näin vaikeaa olla.
Nainen ja kissa on paljon parempi. Totuta kissasi valjaisiin ja vie se lenkille, saat paljon enemmän huomiota. Kissa on muutenkin helpompi kuin koira.
Koirani on 13-vuotias. Sinkkuna ollut 10 vuotta 😊 mutta en tiedä johtuuko juuri koirasta :D
Itse pidän kissoista. Koirallinen nainen on mahdoton yhtälö.
Vierailija kirjoitti:
Koirani on 13-vuotias. Sinkkuna ollut 10 vuotta 😊 mutta en tiedä johtuuko juuri koirasta :D
Luultavasti. Älä ota heti uutta koiraa. Sittenhän se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Joitain miehiä ahdistaa kun "kaikki naiset" haluaa matkustella, toiset näkevät koiran huonona asiana, koska "ei voi matkustaa viikoiksi jonnekin naisen kanssa"
Ihmisiä on erilaisia ja koira rajaa pois miehet jotka eivät halua elää koiran kanssa. Yksinkertaista ja oikein.
Minulla on kuusi koiraa eikä ole ollut koskaan vastentahtoisesti sinkkuna. Miehiä on saanut hätyytellä pois, sekä koiramiehiä että muita. Nykyinen aviomiehenikään ei edes ole mikään koirahullu, mutta ymmärtää että koirat ovat minulle tosi tärkeitä.
Toi "nykyinen" kertoo sen, että miehet eivät tule jäädäkseen. Onkohan syy koirissa vai sinussa?
Minä taisin iskeä eläinrakkaan mieheni koirallani 😁
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Sä sitten jaksat jauhaa paskaa.
AInut asia mitä naiset (ja miehet) on kollektiivisesti päättäneet on se, ettei sua haluta heidän elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Jonkun Hesarin artikkelin mukaan "hyviä miehiä" on olemassa, mutta ne on kaikki suhteissa, niin uusi trendi lienee yrittää iskeä varattuja miehiä.
Jos varatun miehen saa iskettyä, se mies ei ole hyvä.
Kyllä minulle kävisi koiranainen ihan hyvin, jos se koira viihtyy öitä yksin kotonaan eikä tunge minun luokseni. En koskaan muuttaisi yhteen muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi "nykyinen" kertoo sen, että miehet eivät tule jäädäkseen. Onkohan syy koirissa vai sinussa?
Minulla on ollut kaksi parisuhdetta elämäni aikana. Yksi pitkähkö suhde entisen avomieheni kanssa ja nyt sitten tämä aviomieheni.
"Nykyinen aviomiehenikään..." sanamuoto viittasi vain siihen että ei tällaisen koirahullunkaan kanssa ollakseen sen toisen tarvitse olla samanlainen koiraharrastaja. Ex oli sentään hieman enemmän koirailuun suuntautunut kuin nykyinen rakas aviomieheni.
Jätin muuten exän koiriin liittymättömistä tai ainakin koiriin vain hyvin löyhästi liittyvistä syistä. Hän olisi mielellään jäänyt ja otti eron melko raskaasti. En tiedä mitä se kertoo kenestäkään meistä paitsi etten halunnut enää jatkaa matkaa exän kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on turn off.
Sä paljon pahempi turn off. Ihmiset jotka ei pidä eläimistä on vastenmielisiä.
On muitakin eläimiä kuin koirat
Miehenä koira on alkanu kääntyä jo red flagiks. Aina oon ollu eläinrakas ja itellä ollu vaikka ja mitä kilpikonnista koiriin, mut nykyään oon huomannu, et suurin osa, jolla on koira, ottaa sen sen vuoksi, että ei pysty ottamaan mitään vähänkään isompaa vastuuta elämässään kontolleen. Silti luontainen hoivavietti on päällä, ni ottaa sitten koiran.
Koirattomalle miehelle punainen vaate. Sitoo ja tekee kaikesta hankalaa. Olin kesällä 3,5 viikkoa reissussa. Ei onnistuisi koiranaisen kanssa.