Huvittavaa miten lähes viiskymppiset naiset tykkäilee 40v miehestä tinderissä. Mitähän kuvittelevat oikein?
Kommentit (168)
Käypäs täällä tunikamammat kuumana :D
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa yrittää. Vaikka ongella.
Miehethän kuolee keskimäärin kuusi vuotta nuorempina. Joten kuusi vuotta nuorempi mies on just passeli.
Näin on. Omituista jos nainen pitäisi ottaa pari vuotta vanhempi mies, kun miehet kupsahtavatkin ennen
Vierailija kirjoitti:
Käypäs täällä tunikamammat kuumana :D
Tunikat ja legginsit viuhuu
Vierailija kirjoitti:
Palstanaisia harmittaa se tosiasia, että suomalaisissa suhteissa mies on yleensä muutaman vuoden vanhempi. Näin se vaan on, vaikka kuinka se teitä kiukuttaa ja muuta yritätte väittää.
Voihan sitä ottaa vanhemman miehen jos leskeksi haluaa ajoissa. Muussa tapauksessa naisen kannattaa katsella noin 10 vuotta nuorempia miehiä.
Vanhat miehet eivät enää jaksa, nuoremmilla tilanne voi olla toinen. Ei tietenkään kaikilla.
Pahoitteluni aloittaja. :(
Vierailija kirjoitti:
Cher, 79, Explains Why Age Has Never Been an Issue Between Her and 39-Year-Old Boyfriend Alexander Edwards
https://people.com/cher-explains-why-age-isnt-an-issue-with-boyfriend-a…
Onkohan Cher ainut leikelty nainen joka näyttää suht normaalilta vielä vanhana?
Voi kuule. Paljon sua nuoremmat havittelee. N49
Vierailija kirjoitti:
Vanhat miehet eivät enää jaksa, nuoremmilla tilanne voi olla toinen. Ei tietenkään kaikilla.
Pahoitteluni aloittaja. :(
Siis rynkyttää? Eikös se ollutkaan pahasta?
Mulla on lähes 3 vuotta vanhempi mies. Hänellä on tosi hyvät geenit, joten uskon vahvasti siihen, että hän elää minua vanhemmaksi.
Tinderissä jokainen tykätköön sellaisista profiileistä, joistä hän itse olisi kiinnostunut kuulemaan lisää. Koska sovellus kuitenkin vaatii myös sen toisinpuoleisen tykkäyksen, niin mitään vahinkoa ei tapahdu jos käyttäjä saa tykkäyksiä sellaisilta käyttäjiltä, jotka eivät edes osu omiin hakukriteereihin.
Toisaalta osa miehistä valittaa tykkäysten vähään määrää, joten kiva jos jollekin niitä satelee...
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sä olet sen ikähaarukan sinne laittanut. Pässi 🙄
Algoritmin takia pitää olla, koska jos pitää iän haluamallaan tasolla, eli max. 29v. niin swaippailtavat loppuu äkkiä kesken, ja inaktiivisena omakin profiili menettää näkyvyyttä. Kyllähän se tympii, kun pitää selata niitä yli 30-vuotiaita parisuhdekulttilaisia, kun itse etsii parikymppisiä neitoja kevyisiin juttuihin. Tinderissä ei saa edes maksullisella versiolla kokonaan rajattua pois millään tietyllä ominaisuudella (pl. ikä ja lokaatio tietty), vaan voi laittaa ainoastaan preferenssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Algoritmin takia pitää olla, koska jos pitää iän haluamallaan tasolla, eli max. 29v. niin swaippailtavat loppuu äkkiä kesken, ja inaktiivisena omakin profiili menettää näkyvyyttä. Kyllähän se tympii, kun pitää selata niitä yli 30-vuotiaita parisuhdekulttilaisia, kun itse etsii parikymppisiä neitoja kevyisiin juttuihin. Tinderissä ei saa edes maksullisella versiolla kokonaan rajattua pois millään tietyllä ominaisuudella (pl. ikä ja lokaatio tietty), vaan voi laittaa ainoastaan preferenssit.
ja vastaajana oli eri, M42
ps. aiempi kommenttini oli ilmiannettu, joten meneepä kovasti tunteisiin naisilla tämä parinmuodostus (tai -mudostumattomuus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta et oikeasti tiedä mitään algoritmin toiminnasta vaan kunhan arvailet.
Miksi noita 50 vee ja yli naisia on niin paljon sinkkuna? Se ihmetyttää. Jos on laatua ei ole sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noita 50 vee ja yli naisia on niin paljon sinkkuna? Se ihmetyttää. Jos on laatua ei ole sinkku.
Kun 50+ naisella on vielä toimiva libido ja haluaa seksiä ja miehellä on mennyt halu ja kyky, niin kannattaa erota, ettei ala pettää. Se on aika yleistä tuttavapiirissäni ja ihmettelen, ettei siitä kirjoitella enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päätynyt tulokseen, että 50+ naisia on sinkkuina paljon? Oheisen tutkimuksen mukaan kaikissa alle 50-vuotiaiden ikäluokissa on sinkkuja enemmän kuin 50-59 vuotiaissa. Sinkkujen osuus vähenee vain mitä vanhempia katsotaan.
Minäkin olen Susanna Penrtikän tapaan alkanut kiinnostumaan 20v miehistä.
Etsin miestä joka on alle 30v.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä naisten huutelut erektiöhäiriöistä kun itse maataan vaan lahnana sängyllä ja odotetaan miehen tekevän kaikenlaisia palveluksia siinä samalla. Jos naiset olisivat aktiivisempia ja kokeilisivat niitä naisille työläämpiä asentoja niin voisi ääni kellossa muuttua kun henki meinaa salpautua ja lihakset kramppaa.
Eräskin nainen jota tapailin oli niin tuhdissa kunnossa etteivät edes ne perinteisemmät asennot tahtoneet onnistua ja kaikenlainen liikehdintä todella vaivalloista. Yritä siinä sitten olla turborakastaja. Ja tämä ottaen huomioon etten itsekään ole mikää kynäniska.
Siis... Kuvitteletko olevasi tasokas mies, kun olet tuollaista tapaillut? Ja sinä arvostelet täällä naisia, jotka eivät välitä vanhoista miehistä.... 😂
Sama täällä, ärsyttää kun 40-50v naiset yrittää päästä tutustuun.
M30
🤣🤣🤣