Huvittavaa miten lähes viiskymppiset naiset tykkäilee 40v miehestä tinderissä. Mitähän kuvittelevat oikein?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes? Eli n. 46v. nainen. Ei ole liian vanha 40v. miehelle.
Ei mies halua itseään vanhempaa naista, muutaman vuoden pitäisi naisen ainakin olla nuorempi, valitettavasti näin se menee
On paljon naisia joilla on muutaman vuoden nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Palstanaisia harmittaa se tosiasia, että suomalaisissa suhteissa mies on yleensä muutaman vuoden vanhempi. Näin se vaan on, vaikka kuinka se teitä kiukuttaa ja muuta yritätte väittää.
Ei minua harmita yhtään ainakaan, jos mies on pari vuotta vanhempi, joten ivasi ei nyt uponnut. Ex mieheni oli minua kyllä kolme vuotta nuorempi nykyinen kaksi vuotta vanhempi. Huomattavasti vanhempaa miestä en kyllä ottaisi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä 50-70 vuotiaat miehet ovat jotka kuvittelevat saavansa seuraa 40-vuotiaista ja sitäkin nuoremmista naisista?
Mä aloin viestitellä tällaisille vanhemmille äijille ihan vitsimielessä, kun vastasivat deitti-ilmoitukseen ja olivat 15-20 vuotta vanhempia mitä olin ilmoitukseni ikähaarukkaan laittanut. Tuli viesteteltyä pitkään useammankin kanssa ja sovittua treffit, joille en koskaan tietenkään mennyt. Joku ressukka ajoi jotain 150 kilsaa ”treffeille”. Voi heitä pieniä hyväuskoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä 50-70 vuotiaat miehet ovat jotka kuvittelevat saavansa seuraa 40-vuotiaista ja sitäkin nuoremmista naisista?
Usein onnistuvatkin
Kokeilin kerran vanhempaa komeaa miestä muutta lopetin kun eihän sillä enää muna seisonut. Jätin toisille.
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit mulle sopivan ikäinen. Paljon yli nelikymppistä miestä ei kannata ottaa, ovat kaljuja, mahakkaita ja erektiohäiriöisiä kuorsaajia.
N54
Terveisin neuroottisesti syömisiä vahtiva rusina?
Vierailija kirjoitti:
Palstanaisia harmittaa se tosiasia, että suomalaisissa suhteissa mies on yleensä muutaman vuoden vanhempi. Näin se vaan on, vaikka kuinka se teitä kiukuttaa ja muuta yritätte väittää.
Ei harmita. Mies on nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viisikymppisenä saanut seuraa 27-55-vuotiaista naisista. Oikeassa elämässä. Tinderissä en ole.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Presidenttipari Emmanuel ja Brigitte Macronin rakkaus on vaatinut horjumatonta rohkeutta: ”Kun vaimoni on minua vanhempi, ihmiset sanovat, ettei liittomme voi kestää”
https://www.eeva.fi/jutut/presidenttipari-emmanuel-ja-brigitte-macronin…
Ihan samanmeillä Antti Lindtmanin ja vaimon ikäero
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla 2 vuotta vanhempi. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viisikymppisenä saanut seuraa 27-55-vuotiaista naisista. Oikeassa elämässä. Tinderissä en ole.
Höpö höpö
Tämä on tosi juttu. Lähestyvät minua itse.
Huvittaa nämä naisten huutelut erektiöhäiriöistä kun itse maataan vaan lahnana sängyllä ja odotetaan miehen tekevän kaikenlaisia palveluksia siinä samalla. Jos naiset olisivat aktiivisempia ja kokeilisivat niitä naisille työläämpiä asentoja niin voisi ääni kellossa muuttua kun henki meinaa salpautua ja lihakset kramppaa.
Eräskin nainen jota tapailin oli niin tuhdissa kunnossa etteivät edes ne perinteisemmät asennot tahtoneet onnistua ja kaikenlainen liikehdintä todella vaivalloista. Yritä siinä sitten olla turborakastaja. Ja tämä ottaen huomioon etten itsekään ole mikää kynäniska.
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit mulle sopivan ikäinen. Paljon yli nelikymppistä miestä ei kannata ottaa, ovat kaljuja, mahakkaita ja erektiohäiriöisiä kuorsaajia.
N54
Johtuisiko se, ettei nokka nouse, kun joutuu katselemaan riippareita , ryppyjä ja suonikohjuja?
Vierailija kirjoitti:
Sama toisinpäin, en tajua miksi viisikymppiset papat yrittää iskeä nelikymppistä naista. Eikö niillä ole peiliä? Ahdistelkaa omaa ikäluokkaa, kiitos.
Vanhemmiten pahenee vaan. Yli 70-vuotiaat papat ahdistelee alle kuusikymppisuä naisia. Miksei yli70-vuotiaat mammat kelpaa heille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä huvittavampaa että 40-60 vuotiaat miehet tykkäävät 20v naisista. Pahimmat valehtelevat ikänsä kymmeniä vuosia nuoremmaksi mitä olevat että pääsevät näkemään nuorten naisten ilmoitukset.
Ja itse meikkaat näyttääksesi nuoremmalta kuin oletkaan. 🙄
Heh, ei meikillä saa ihmisestä nuoremman näköistä, vanhemman näköisen saa. Miten pihalla jotkut oikeen on?
Mulla on aina ollut saman ikäinen mies. Nyt jo 18. Vuosi yhdessä.
"Mitähän kuvittelevat oikein?" ----- tirks😂😂
Entäpä jos kuvittelevatkin väärin - tai päinvastoin? Tai kuvittelevat mustavalkoisena? Värillisesti?
Kerro, miten "kuvitellaan oikein" ??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Nauratat vain enemmän ja kukaan nainen ei tuota usko! Usko jo se!
Olit tyytyväinen, että 40-vuotiaana papparaisena saat tykkäyksiä edes joltain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Nauratat vain enemmän ja kukaan nainen ei tuota usko! Usko jo se!
Totuus ei muutu, vaikka kuinka olisit uskomatta ja alapeukuttaisit. Olen itsekin ihmetelly, mistä johtuu. Ehkä siitä, että olen hyvännäköinen. Nuorena naiset suorastaan tappelivat minusta. Ilmeisesti vieläkin ulkonäöstäni tykätään.
Tilastollisesti yhdellä parilla kahdestasadasta on yli 20 vuoden on ikäero eli dream on