Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa miten lähes viiskymppiset naiset tykkäilee 40v miehestä tinderissä. Mitähän kuvittelevat oikein?

Vierailija
18.07.2026 |

M40

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä 50-70 vuotiaat miehet ovat jotka kuvittelevat saavansa seuraa 40-vuotiaista ja sitäkin nuoremmista naisista?

Usein onnistuvatkin

Tilastollisesti yhdellä parilla kahdestasadasta on  yli 20 vuoden on ikäero eli dream on 

Vierailija
102/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes? Eli n. 46v. nainen. Ei ole liian vanha 40v. miehelle.

Ei mies halua itseään vanhempaa naista, muutaman vuoden pitäisi naisen ainakin olla nuorempi, valitettavasti näin se menee

On paljon naisia joilla on muutaman vuoden nuorempi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisia harmittaa se tosiasia, että suomalaisissa suhteissa mies on yleensä muutaman vuoden vanhempi. Näin se vaan on, vaikka kuinka se teitä kiukuttaa ja muuta yritätte väittää.

Ei minua harmita yhtään ainakaan, jos mies on pari vuotta vanhempi, joten ivasi ei nyt uponnut. Ex mieheni oli minua kyllä kolme vuotta nuorempi nykyinen kaksi vuotta vanhempi. Huomattavasti vanhempaa miestä en kyllä ottaisi!

Vierailija
104/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä 50-70 vuotiaat miehet ovat jotka kuvittelevat saavansa seuraa 40-vuotiaista ja sitäkin nuoremmista naisista?

Mä aloin viestitellä tällaisille vanhemmille äijille ihan vitsimielessä, kun vastasivat deitti-ilmoitukseen ja olivat 15-20 vuotta vanhempia mitä olin ilmoitukseni ikähaarukkaan laittanut. Tuli viesteteltyä pitkään useammankin kanssa ja sovittua treffit, joille en koskaan tietenkään mennyt. Joku ressukka ajoi jotain 150 kilsaa ”treffeille”. Voi heitä pieniä hyväuskoisia.

Vierailija
105/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein onnistuvatkin

Kokeilin kerran vanhempaa komeaa miestä muutta lopetin kun eihän sillä enää muna seisonut.  Jätin toisille.

Vierailija
106/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit mulle sopivan ikäinen. Paljon yli nelikymppistä miestä ei kannata ottaa, ovat kaljuja, mahakkaita ja erektiohäiriöisiä kuorsaajia.

N54

Terveisin neuroottisesti syömisiä vahtiva rusina?

Vierailija
107/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisia harmittaa se tosiasia, että suomalaisissa suhteissa mies on yleensä muutaman vuoden vanhempi. Näin se vaan on, vaikka kuinka se teitä kiukuttaa ja muuta yritätte väittää.

Ei harmita. Mies on nuorempi.

Vierailija
108/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen viisikymppisenä saanut seuraa 27-55-vuotiaista naisista. Oikeassa elämässä. Tinderissä en ole.

Höpö höpö

Vierailija
109/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidenttipari Emmanuel ja Brigitte Macronin rakkaus on vaatinut horjumatonta rohkeutta: ”Kun vaimoni on minua vanhempi, ihmiset sanovat, ettei liittomme voi kestää”

https://www.eeva.fi/jutut/presidenttipari-emmanuel-ja-brigitte-macronin…

Ihan samanmeillä  Antti Lindtmanin ja vaimon ikäero

Vierailija
110/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla 2 vuotta vanhempi. Ei haittaa.

Vierailija
111/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen viisikymppisenä saanut seuraa 27-55-vuotiaista naisista. Oikeassa elämässä. Tinderissä en ole.

Höpö höpö

Tämä on tosi juttu. Lähestyvät minua itse.

Vierailija
112/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä naisten huutelut erektiöhäiriöistä kun itse maataan vaan lahnana sängyllä ja odotetaan miehen tekevän kaikenlaisia palveluksia siinä samalla. Jos naiset olisivat aktiivisempia ja kokeilisivat niitä naisille työläämpiä asentoja niin voisi ääni kellossa muuttua kun henki meinaa salpautua ja lihakset kramppaa.

Eräskin nainen jota tapailin oli niin tuhdissa kunnossa etteivät edes ne perinteisemmät asennot tahtoneet onnistua ja kaikenlainen liikehdintä todella vaivalloista. Yritä siinä sitten olla turborakastaja. Ja tämä ottaen huomioon etten itsekään ole mikää kynäniska.

Vierailija
113/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olisit mulle sopivan ikäinen. Paljon yli nelikymppistä miestä ei kannata ottaa, ovat kaljuja, mahakkaita ja erektiohäiriöisiä kuorsaajia.

N54

Johtuisiko se, ettei nokka nouse, kun joutuu katselemaan riippareita , ryppyjä ja suonikohjuja?

Vierailija
114/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama toisinpäin, en tajua miksi viisikymppiset papat yrittää iskeä nelikymppistä naista. Eikö niillä ole peiliä? Ahdistelkaa omaa ikäluokkaa, kiitos.

Vanhemmiten pahenee vaan. Yli 70-vuotiaat papat ahdistelee alle kuusikymppisuä naisia. Miksei yli70-vuotiaat mammat kelpaa heille?

Vierailija
115/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä huvittavampaa että 40-60 vuotiaat miehet tykkäävät 20v naisista. Pahimmat valehtelevat ikänsä kymmeniä vuosia nuoremmaksi mitä olevat että pääsevät näkemään nuorten naisten ilmoitukset.

Ja itse meikkaat näyttääksesi nuoremmalta kuin oletkaan. 🙄 

Heh, ei meikillä saa ihmisestä nuoremman näköistä, vanhemman näköisen saa. Miten pihalla jotkut oikeen on?

Vierailija
116/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut saman ikäinen mies. Nyt jo 18. Vuosi yhdessä.

Vierailija
117/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitähän kuvittelevat oikein?"  ----- tirks😂😂

Entäpä jos kuvittelevatkin väärin - tai päinvastoin? Tai kuvittelevat mustavalkoisena? Värillisesti? 

Kerro, miten "kuvitellaan oikein" ??! 

Vierailija
118/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Nauratat vain enemmän ja kukaan nainen ei tuota usko! Usko jo se!

Vierailija
119/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tyytyväinen, että 40-vuotiaana papparaisena saat tykkäyksiä edes joltain.

Vierailija
120/168 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö

Nauratat vain enemmän ja kukaan nainen ei tuota usko! Usko jo se!

Totuus ei muutu, vaikka kuinka olisit uskomatta ja alapeukuttaisit. Olen itsekin ihmetelly, mistä johtuu. Ehkä siitä, että olen hyvännäköinen. Nuorena naiset suorastaan tappelivat minusta. Ilmeisesti vieläkin ulkonäöstäni tykätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme