Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa miten lähes viiskymppiset naiset tykkäilee 40v miehestä tinderissä. Mitähän kuvittelevat oikein?

Vierailija
18.07.2026 |

M40

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes? Eli n. 46v. nainen. Ei ole liian vanha 40v. miehelle.

Ei mies halua itseään vanhempaa naista, muutaman vuoden pitäisi naisen ainakin olla nuorempi, valitettavasti näin se menee

On paljon naisia joilla on muutaman vuoden nuorempi mies.

Mulla on viitisen vuotta nuorempi mies. Eipä tuo enää oikein meinaa pysyä meikäläisen vauhdissa mukana.

n55

Vierailija
142/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sä olet sen ikähaarukan sinne laittanut. Pässi 🙄

Jaa, minulle Tinder näyttää useinkin 3-4v ikähaarukkani ulkopuolella olevia naisia, kun ikähaarukkani naiset loppuvat swaipattavista. Sitä paitsi, voivathan ne vanhemmat tykätä, jos sovin heidän ikähaarukkaansa, vaikkeivät minulle näkyisikään. Olen joskus siirtänyt ikähaarukkaa, että näkisin ketkä minusta ovat tykkäilleet, kun eivät muuten minulle näy ja tosiaan, usein ovat juuri niitä ikähaarukkani ulkopuolella olleita.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Algoritmin takia pitää olla, koska jos pitää iän haluamallaan tasolla, eli max. 29v. niin swaippailtavat loppuu äkkiä kesken, ja inaktiivisena omakin profiili menettää näkyvyyttä. Kyllähän se tympii, kun pitää selata niitä yli 30-vuotiaita parisuhdekulttilaisia, kun itse etsii parikymppisiä neitoja kevyisiin juttuihin. Tinderissä ei saa edes maksullisella versiolla kokonaan rajattua pois millään tietyllä ominaisuudella (pl. ikä ja lokaatio tietty), vaan voi laittaa ainoastaan preferenssit.

Toisaalta et oikeasti tiedä mitään algoritmin toiminnasta vaan kunhan arvailet. 

Olen käyttänyt tinderiä yli 10 vuotta, enkä ole sattumiin uskova ìdiootti.

Vierailija
144/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minulle Tinder näyttää useinkin 3-4v ikähaarukkani ulkopuolella olevia naisia, kun ikähaarukkani naiset loppuvat swaipattavista. Sitä paitsi, voivathan ne vanhemmat tykätä, jos sovin heidän ikähaarukkaansa, vaikkeivät minulle näkyisikään. Olen joskus siirtänyt ikähaarukkaa, että näkisin ketkä minusta ovat tykkäilleet, kun eivät muuten minulle näy ja tosiaan, usein ovat juuri niitä ikähaarukkani ulkopuolella olleita.

ohis

Siihen voi laittaa tiukat rajat.

Vierailija
145/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidenttipari Emmanuel ja Brigitte Macronin rakkaus on vaatinut horjumatonta rohkeutta: ”Kun vaimoni on minua vanhempi, ihmiset sanovat, ettei liittomme voi kestää”

https://www.eeva.fi/jutut/presidenttipari-emmanuel-ja-brigitte-macronin…

Raymond Chandlerillakin oli 20 vuotta vanhempi vaimo. 

Sinänsä näissä jutuissa minua häiritsee, ettei se nainen sitten kumminkaan ole sinut ikänsä kanssa, vaan aina leikelty ja botoxoitu. Madonna, Cher, Brigitte Macron.

Tahtoisin nähdä Geraldine McEwansin esittämän neiti Marplen jonkun Toyboyn kanssa. 

Vierailija
146/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä huvittavampaa että 40-60 vuotiaat miehet tykkäävät 20v naisista. Pahimmat valehtelevat ikänsä kymmeniä vuosia nuoremmaksi mitä olevat että pääsevät näkemään nuorten naisten ilmoitukset.

Ja itse meikkaat näyttääksesi nuoremmalta kuin oletkaan. 🙄 

Meikillä ei juuri itseään nuorenna. Muuten ehkä nätistää, mutta taitamaton meikki vaan vanhentaa.

Edelleen, meikkaus vertautuu siihen että mies ajaa tai siistii partansa. Se on osa huoliteltua ulkonäköä.

Aivan eri asia kuin valehtelu.

Vierailija
147/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun musta 43v naisesta tykkää pääasiassa 30-35v miehet. Joitakin 6-kymppisiä on kans. Miten 5-kymppisillä ukoilla on niin suuret luulot itestään 😄

Vierailija
148/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Algoritmin takia pitää olla, koska jos pitää iän haluamallaan tasolla, eli max. 29v. niin swaippailtavat loppuu äkkiä kesken, ja inaktiivisena omakin profiili menettää näkyvyyttä. Kyllähän se tympii, kun pitää selata niitä yli 30-vuotiaita parisuhdekulttilaisia, kun itse etsii parikymppisiä neitoja kevyisiin juttuihin. Tinderissä ei saa edes maksullisella versiolla kokonaan rajattua pois millään tietyllä ominaisuudella (pl. ikä ja lokaatio tietty), vaan voi laittaa ainoastaan preferenssit.

Toisaalta et oikeasti tiedä mitään algoritmin toiminnasta vaan kunhan arvailet. 

Olen käyttänyt tinderiä yli 10 vuotta, enkä ole sattumiin uskova ìdiootti.

Yli kymmenen vuotta tinderissä, eikä ole vieläkään onni osunut kohdalle.  ????

Vierailija
149/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän 20-35v naisiakin lähestyy 50v ukot. Ihmiset ei tiedä omaa tasoaan.

Vierailija
150/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huvittaa, että oman ikäiset naiset luulevat, että heillä on mahdollisuuksia minuun, 35-vuotiaaseen mieheen elämäni huippukunnossa. Ehei, katselen vain niitä 18-22-vuotiaita, max 25-vuotiaita.

Vierailija
151/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni huvittaa, että oman ikäiset naiset luulevat, että heillä on mahdollisuuksia minuun, 35-vuotiaaseen mieheen elämäni huippukunnossa. Ehei, katselen vain niitä 18-22-vuotiaita, max 25-vuotiaita.

No voihan sitä katsella niitä vaikka 50 vuotta.

Vierailija
152/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies halua itseään vanhempaa naista, muutaman vuoden pitäisi naisen ainakin olla nuorempi, valitettavasti näin se menee

Mulla on viitisen vuotta nuorempi mies. Eipä tuo enää oikein meinaa pysyä meikäläisen vauhdissa mukana.

n55

Minulla on 12 vuotta nuorempi mies.  

Hyvin menee mutta menköön.  

Yksi tuttavamies kauan sitten erosi, tai sanotaan suoraan, että erotettiin vaimostaan eli vaimo otti ja lähti.  No sitten alkoi vimmattu uuden etsiminen, netti tarjosi silloin jo näitä mahdollisuuksia.  Mutta kun ei vain löytynyt.  Puuskahti siinä, että kyllähän noita tulijoita olisi ihan livenäkin, mutta kun ne on tollasia viiskymppisiä.  Itse oli jo ylittänyt kuudenkympin.  Että silleen.  

Oikeastaan se on niin, että kun jotain tiukkoja rajoja laittelee, niin varmasti ketään ei löydä.  Kyllä se oikein ja paras tapa edelleen löytää kumppani itselleen on ihan se elävä elämä.  

Vierailija
153/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onks sulla mahdollisuuksia niihin?  Ettei jää vain katseluksi?  

No, 35-vuotiaana VOI vielä esittää nuorempaa ja olla ihan kelvollinen itseään 10 vuotta nuoremmallekin, mutta aika pianhan se eletty elämä alkaa näkyä, joten kannattaa etsiä nyt itselleen se puoliso, jos sitä meinaa.  On vielä mahdollisuus saada oma perhe ja siis lapsia.  Kymmenen vuoden päästä siinä voi olla jo vaikeuksia.  Vaikka sulla olisi se kymmenen vuotta nuorempi vaimokin, niin raskaaksi tuleminen ei aina enää onnistu.

Vierailija
154/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on 3 vakipanoa. Ikää 38-45v. Olen 53-vuotias nainen. 

Uskon. Mutta he eivät sinua kavereilleen esittelisi 🤡💩🤣

En minäkään heitä esittelisi. Me vain nussimme, siinä se. 

Vierailija
155/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Voi sua haarukkoines!

Miten on, koska onnistaa?  Vai ihan yksikseskös etsiskelet?  

Vierailija
156/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan niitä parikymppisiä katsella, mutta olet jo niin vanha äijä, että tuskin noin nuorelle kelpaat.

Vierailija
157/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja vastaajana oli eri, M42

ps. aiempi kommenttini oli ilmiannettu, joten meneepä kovasti tunteisiin naisilla tämä parinmuodostus (tai -mudostumattomuus).

Tuo jälkimmäinen, lähinnä uskoisin.

Nää on naurettavia juttuja jo.  Mutta ei pitäisi nauraa, koska epätoivohan täällä on selvästi näkyvissä.  

Vierailija
158/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä huvittavampaa että 40-60 vuotiaat miehet tykkäävät 20v naisista. Pahimmat valehtelevat ikänsä kymmeniä vuosia nuoremmaksi mitä olevat että pääsevät näkemään nuorten naisten ilmoitukset.

Ja itse meikkaat näyttääksesi nuoremmalta kuin oletkaan. 🙄 

Meikillä ei juuri itseään nuorenna. Muuten ehkä nätistää, mutta taitamaton meikki vaan vanhentaa.

Edelleen, meikkaus vertautuu siihen että mies ajaa tai siistii partansa. Se on osa huoliteltua ulkonäköä.

Aivan eri asia kuin valehtelu.

Ja miehet tietää että naiset meikkaa. Nuorikin nainen voi olla hyvin eri näköinen ilman meikkiä 🥴

Mutta mikä vika on 70v miehissä luulemassa että 30v nuoremmat naiset kiinnostuu. Ja ei, he eivät ole ns. hyvin säilyneitä 😄

Vierailija
159/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n55

Minulla on 12 vuotta nuorempi mies.  

Hyvin menee mutta menköön.  

Yksi tuttavamies kauan sitten erosi, tai sanotaan suoraan, että erotettiin vaimostaan eli vaimo otti ja lähti.  No sitten alkoi vimmattu uuden etsiminen, netti tarjosi silloin jo näitä mahdollisuuksia.  Mutta kun ei vain löytynyt.  Puuskahti siinä, että kyllähän noita tulijoita olisi ihan livenäkin, mutta kun ne on tollasia viiskymppisiä.  Itse oli jo ylittänyt kuudenkympin.  Että silleen.  

Oikeastaan se on niin, että kun jotain tiukkoja rajoja laittelee, niin varmasti ketään ei löydä.  Kyllä se oikein ja paras tapa edelleen löytää kumppani itselleen on ihan se elävä elämä.  

Minullekin valitti 8-vuoden ikäeroa fiksuun ja paljon nuoremman näköiseen huom. hänestä kiinnostuneeseen naiseen. Ja hän itse jopa ikäistään vanhemmannäköinen mt-tapaus. Kaikki eivät näe mahdollisuuksiaan kovinkaan realistisesti 😃

Vierailija
160/168 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, ärsyttää kun 40-50v naiset yrittää päästä tutustuun. 

M30

Loppuu se aikanaan.

Se on maailman laki.  Tulee aika, jolloin toivot, että edes ne tai vielä vanhemmatkin kiinnostuisi.  Edes joku!  Eli älä ärsyynny nyt, kun tiedät vielä kelpaavasi vallan hyvin.

Ja aika, se kiitää kuin nuoli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän