Vieläkö saa 10M puhelinliittymiä alle 20e/kk?
Kommentit (10)
Itsekin haluan tietää. Määräaikainen sopimukseni päättyi juuri ja mietin tässä, että yritänkö puhua itselleni uutta sopimusta tuollaisesta liittymästä alle 20 euron kuukausimaksulla vai suljenko suosiolla koko liittymän ja siirryn prepaidiin. Päätös pitäisi tehdä pian, sillä nyt maksan ihan turhaan toistaiseksi voimassaolevaan liittyvän hintaa. DNA:lla tuskin saa toistaiseksi voimassaolevaa liittymää etuhintaan?
5M taitaa olla melkein kaikilla operaattoreilla 15,9 €/kk. Riittää minulle, kun 99 % datasta kulkee wifin kautta.
Kauheesti on nousseet kyllä hinnat. Itsekään en millään tehokkaammalla 5g:llä tee mitään.
Kohta tulee black friday kamppis. Josko niissä olisi tarjouksessa..
Elisalta on aikaisemmin tullut 4G-tarjouksia loppusyksystä blackfriday-aikoihin alle 10€/kk. Tosin elisalla ne toteutuneet nopeudet ovat useimmiten todella kaukana luvatuista mutta ovat ainakin halpoja. Elisan tarjousliittymäthän saattavat kokemuksella takuta rajustikin ruuhka-aikoina. Moi on hyvä vaihtoehto jos dataa ei kulu paljon, toimivat DNA'n verkossa joka toimii useimmiten paljon paremmin kuin elisa.
Telia 4G-verkon Rajaton Lite 5M on 10€ hujakoilla.
Vierailija wrote:
Telia 4G-verkon Rajaton Lite 5M on 10€ hujakoilla.
10megabittiä sekunnissa rajaton suomessa, puhelut 0,07senttiä ja viestit rajaton
Kun vaihtaa, ei kannata uskoa myyjän puheita. Kierrän käytävämyyjät nykyään kaukaa.
Mulla on vaan 4G verkko. Ihan hyvin pelittää, ei ongelmia.
Vierailija wrote:
Itsekin haluan tietää. Määräaikainen sopimukseni päättyi juuri ja mietin tässä, että yritänkö puhua itselleni uutta sopimusta tuollaisesta liittymästä alle 20 euron kuukausimaksulla vai suljenko suosiolla koko liittymän ja siirryn prepaidiin. Päätös pitäisi tehdä pian, sillä nyt maksan ihan turhaan toistaiseksi voimassaolevaan liittyvän hintaa. DNA:lla tuskin saa toistaiseksi voimassaolevaa liittymää etuhintaan?
Minulla on dna:n liittymiä useampia ja rajaton 4g alle 20 €/liittymä. Vaatii kyllä aina huudattamista eli määräaikaisen ollessa loppumetreillä vaihdan toiseen liittymään. Sen jälkeen vasta saan dnalta kunnon tarjouksen. Taitaa nyt hinta olla 19 € luokkaa, edellinen päättynyt oli 16.90€
globetel.fi/liittymat/