Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tässä maailmassa yhtäkään naista, jota EI kiinnosta matkustelu???

Vierailija
18.07.2026 |

Mikä ihmeen pakkomielle naisilla on käydä lomalla ulkomailla? Vähintään Virossa tai Ruotsissa on käytävä. 

Itseäni ei ole kiinnostanut ulkomaille matkustaminen koskaan ja tämäkös on aiheuttanut naisille päänvaivaa, kun asia on tullut esiin treffeillä. 

Tai niinhän se on vähän joka asian kanssa. Miehen pitää olla kiinnostunut aivan kaikesta maan ja taivaan välillä. Muuten sut heitetään luiskaan. 

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me eletään indiviualistisessa kulttuurissa mutta silti naiset on toistensa kopioita. Jokaista kiinnostaa vain viini, kuntosali ja matkustelu. Menee kokoaikatyöstä löytää nuori nainen (18-35v) joka eroaa edellä mainitusta. 

Vierailija
42/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis koko valtavassa maailmassa sinua ei kiinnosta nähdä yhtään mitään? 

Ei kiinnostaisi nähdä esimerkiksi:

Machu Picchu Perussa?

Kokea New Yorkin tai Tokion suurkaupunkielämää?

Islannin uskomattomia maisemia, tulivuoria, jäätiköitä ja kuumia lähteitä?

Norjan vuonoja ja Lofoottien henkeäsalpaavia maisemia?

Afrikan safaria, jossa näkee leijonia, norsuja ja kirahveja luonnossa?

Egyptin pyramideja ja tuhansia vuosia vanhaa historiaa?

Jordanian Petran kalliokaupunkia?

Kiinan muuria?

Intian Taj Mahalia?

Japanin kirsikankukkia Kiotossa?

Balin temppeleitä ja riisipeltoja?

Australian Suurta valliriuttaa?

Uuden-Seelannin vuoria ja maisemia?

Patagonian jäätiköitä Argentiinassa ja Chilessä?

Galápagossaarten ainutlaatuista luontoa?

Amazonin sademetsää?

Antarktiksen jäätikkömaailmaa ja pingviinejä?

Seychellien tai Malediivien paratiisirantoja?

Alaskan erämaita ja revontulia?

Kanadan valtavia kansallispuistoja?

Sveitsin Alppeja?

Italian historiallisia kaupunkeja ja ruokakulttuuria?

Kreikan saaristoa ja antiikin historiaa?

Meksikon mayakaupunkeja?

Kuuban vanhaa Havannaa?

Etelä-Amerikan värikästä kulttuuria ja musiikkia?

Nepalin Himalajaa ja vaelluksia maailman korkeimmilla vuorilla?

Mongolian aroja ja paimentolaiskulttuuria?

Vietnamin maisemia ja katuelämää?

Etelä-Korean modernia kulttuuria ja historiaa?

Madagaskarin ainutlaatuisia eläimiä?

No ei kiinnostq, kunnse kiinnostus suoraan edistää kaikkien näiden häviämistä. Matkusteluvillitys on maapallon tuho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Machu Picchu Perussa?

Kiinan muuria?

Intian Taj Mahalia?

Amazonin sademetsää?

Sveitsin Alppeja?

Meksikon mayakaupunkeja?

Kuuban vanhaa Havannaa?

Noista muutamia olen nähnyt, mutta enää en reissaa eikä loppujen näkeminen omin silmin kiinnosta erityisesti. Katson dokumentteja, luen kirjoja, kuuntelen musiikkia, käyn näyttelyissä. En myöskään ikinä matkustaisi turistina haavoittuviin luontokohteisiin, jotka kärsivät jo suunnattomasti massaturismista. Mun mielestä on älytöntä matkustaa katselemaan Madagaskarin eläimiä, jos ei tunne edes lähimetsän lintuja.

Upeaa ja kiinnostavaa luonto- ja kaupunkinähtävää riittää tässä ihan lähellä, kun vain pitää silmät ja muut aistit avoinna. Joka päivä kohtaan jotain ihmeellistä tässä ihan lähiympyröissä. 

Vierailija
44/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni pitää matkustamisesta. 

Vierailija
45/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänvaivaa? En usko, että sinun matkustushaluttomuutesi on aiheuttanut päänvaivaa yhdellekään treffikumppanillesi. Uskon, että tämä vaivaa vain sinun päätäsi. Uskon, että löydät matkustushaluttoman naisen. Etsi naista, joka on ahdistunut ja pelokas ja huonolla itsetunnolla varustettu, pikkuasioista valittava tai ehkä vain autistinen. Kyllä näitä löytyy. Mutta entäs, kun et kelpaa vieläkään, eikä enää voi syyttää naisen matkustushimoa? 

Vierailija
46/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka on historiasta ja kulttuureista kiinnostunut ainakin haluaisi matkustella, varojen mukaan itsekin. Matkailu ei ole vain altaan ja baarin välillä kulkemista. 

Minä harrastan historiaa ja kulttuureita, mutta inhoan silti matkustelua.

Jos se harrastaminen on matkailun varassa, aika vähäiseksi jää. Huomattavasti mielekkäämpää lukea kirjoja aiheesta kotona.

Taideteoksistakin saa enemmän irti taidekirjasta kuin tirkistelemällä päivän sadatta maalausta muiden turistien kanssa.

Matkustelin kyllä nuorempana, kun se tuntui kuuluvan asiaan, joten tiedän, mistä puhun.

Jos kiinnostaa Historiallinen Rooma, nykyaikainen ei siihen tarpeeseen vastaa eikä aikakonetta ole keksitty.

Vierailija
47/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me eletään indiviualistisessa kulttuurissa mutta silti naiset on toistensa kopioita. Jokaista kiinnostaa vain viini, kuntosali ja matkustelu. Menee kokoaikatyöstä löytää nuori nainen (18-35v) joka eroaa edellä mainitusta. 

Anna mä arvaan, sä et niinkään tunne naisia, vaan keräät tietosi siitä, millaisia naiset ovat, tutkimalla IG- ja Tiktok-influenssereita?

Vierailija
48/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka itse rakastaa matkustelua, haluaa yleensä kumppanikseen miehen, joka myös nauttii matkustamisesta, koska silloin samanlainen arvomaailma ja elämäntapa kohtaavat. Jos toiselle matkustelu, uusien paikkojen näkeminen ja uusien kokemusten hankkiminen ovat tärkeä osa elämää ja toiselle eivät lainkaan, voi olla vaikea löytää syvempää yhteyttä. Se voi aiheuttaa haasteita ja kitkaa myös arjessa, jos toinen haluaa jatkuvasti olla menossa, nähdä ja kokea uutta, kun taas toinen viihtyy mieluummin kotona eikä kaipaa samanlaisia elämyksiä.

Vierailija
49/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Minua kiinnostaa vaan retkeily ja patikointi. Minua ei saisi kirveelläkään johonkin rantahotelliin viikoksi mätänemään.

Matka ja rantahotelli eivät ole ollenkaan sama asia. 

Vierailija
50/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustelu on typerää. kyllä meitä on.

Vierailija
51/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Minua kiinnostaa vaan retkeily ja patikointi. Minua ei saisi kirveelläkään johonkin rantahotelliin viikoksi mätänemään.

Tuohan on matkustamista, eli sinäkin siis pidät matkustamisesta. Minä matkustan paljon, ja juurikin paikkoihin joissa on hienoja patikkareittejä. Rantalomilla en viihdy. 

Vierailija
52/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan, sä et niinkään tunne naisia, vaan keräät tietosi siitä, millaisia naiset ovat, tutkimalla IG- ja Tiktok-influenssereita?

En ole ikinä tavannut nuorta naista joka ei olisi kiinnostunut matkustelusta ja kuntosalista 

Vierailija
53/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä matkustelussa sitten tökkii? 

Kaikki. Esim. Lentäminen, ajanvietto lentokentillä, lutikkalinnahotellit, pakkaaminen, ruoka, joka ei sovi vatsalleni kuin harvoissa tapauksissa. Siinä muutam asia.

Vierailija
54/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka on historiasta ja kulttuureista kiinnostunut ainakin haluaisi matkustella, varojen mukaan itsekin. Matkailu ei ole vain altaan ja baarin välillä kulkemista. 

Minä harrastan historiaa ja kulttuureita, mutta inhoan silti matkustelua.

Jos se harrastaminen on matkailun varassa, aika vähäiseksi jää. Huomattavasti mielekkäämpää lukea kirjoja aiheesta kotona.

Taideteoksistakin saa enemmän irti taidekirjasta kuin tirkistelemällä päivän sadatta maalausta muiden turistien kanssa.

Matkustelin kyllä nuorempana, kun se tuntui kuuluvan asiaan, joten tiedän, mistä puhun.

Jos kiinnostaa Historiallinen Rooma, nykyaikainen ei siihen tarpeeseen vastaa eikä aikakonetta ole keksitty.

Taide- ja historian kirjojen lukeminen ei kuitenkaan sulje pois sitä, etteikö näitä asioita voisi kokea myös paikan päällä. Kyllä minun mielestäni on ainakin huomattavasti vaikuttavampi kokemus esimerkiksi käydä itse Machu Picchulla kuin vain lukea siitä kirjasta. Kirjasta saa tietoa ja taustaa, mutta se ei voi koskaan välittää täysin sitä tunnelmaa, ympäristöä ja elämystä, jonka saa olemalla itse kyseisessä paikassa.

Vierailija
55/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tavannut nuorta naista joka ei olisi kiinnostunut matkustelusta ja kuntosalista 

Eli et juuri tunne nuoria tai muunkaan ikäisiä naisia. Kiitos.

Vierailija
56/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Machu Picchu Perussa?

Kiinan muuria?

Intian Taj Mahalia?

Amazonin sademetsää?

Sveitsin Alppeja?

Meksikon mayakaupunkeja?

Kuuban vanhaa Havannaa?

Kaiken näkee nykyään netistä ja videoilta, joten kohteessa ei odota enää mitään yllätyksiä kuten ennen vanhaan.  Lisäksi matkustaminen on hyvin vaivalloista ja epämukavaa nykyään. Varsinkin lentokentillä matkustajia kohdellaan ja käskytetään kuin rangaistusvankeja. 

Vierailija
57/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun kannattaisi katsella joitain vanhempia naisia maalta? He eivät enää ehkä oikein ehdi tai jaksa matkustella jos on kotieläimiä ja muita vielä hoidettavana. 

Vierailija
58/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan matkustelun lisäksi myös kuntosaleja. Paskaisia, hikisä laitteita ja porukkaa, joka kisailee vain treenivaatteiden merkeillä.

Osaan hoitaa kuntoni muutenkin ja ilmaiseksi.

Vierailija
59/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat kikulit kiehtoo

Vierailija
60/153 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä matkustelussa sitten tökkii? 

Kaikki. Esim. Lentäminen, ajanvietto lentokentillä, lutikkalinnahotellit, pakkaaminen, ruoka, joka ei sovi vatsalleni kuin harvoissa tapauksissa. Siinä muutam asia.

Onko sulla joku jatkuva ripuli? Ehkä kannattaa mennä jonnekin IBS-vertaisryhmään? Sieltä voisi löytyä sinulle sopiva kumppani?