Onko tässä maailmassa yhtäkään naista, jota EI kiinnosta matkustelu???
Mikä ihmeen pakkomielle naisilla on käydä lomalla ulkomailla? Vähintään Virossa tai Ruotsissa on käytävä.
Itseäni ei ole kiinnostanut ulkomaille matkustaminen koskaan ja tämäkös on aiheuttanut naisille päänvaivaa, kun asia on tullut esiin treffeillä.
Tai niinhän se on vähän joka asian kanssa. Miehen pitää olla kiinnostunut aivan kaikesta maan ja taivaan välillä. Muuten sut heitetään luiskaan.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien (65+) ihmisten ei ehkä enää kannattaisi yksin matkustella monestakin syystä.
Yuichiro Miura kiipesi Mount Everestille 80 vuotiaana.
Mua ei enää kiinnosta. Tai no jos olis paljon enemmän lomaa, joku varmasti pätevä hoitaisi koiria ja voisin siirtyä lomapaikkaan teleporttaamalla, niin ehkä voisin vielä Italiaan tai Kreikkaan lähteä. Matkustaminen ei oo muutamaan vuoteen enää huvittanut, koska koti on ihana paikka, oma mökki maailman paras paikka ja matkustaminen kaikkine valmisteluineen ja kulkuvälineissä istumisineen ärsyttävää. Olen reissannut paljon sekä ennen omaa perhettä, että perheen kanssa ja perillä on aina ollut kivaa, mutta nykyään koen matkustamisen tosi kuluttavana. Mieluiten vietän vapaa-aikaani omalla mökillä, oli keli tai vuodenaika mikä hyvänsä.
Jokaisella on omat mielenkiinnon kohteet. Sinulla se on naisista valittaminen täällä.
No, minä en huolisi sinua, koska itselleni matkustelu on todella tärkeää. Eihän meidän yhteys pelaisi alkuunkaan, koska ilmiselvästi meissä olisi iso ero tässä asiassa ja todennäköisesti se näkyisi myös monissa muissa asioissa. Mutta sen voisin hyväksyä, ettet olisi aina lähdössä kuten minä. Se tarkoittaisi, että minä lähden sitten yksin. Minun mieheni tykkää reissata ja joskus jopa joudun sanomaan suoraan, että taidan mennä tällä kertaa yksin. Tykkään siis matkustaa myös yksin. Toisaalta isäni ei ole koskaan tykännyt reissata, vaikka jokusen kerran äiti on vienyt väkisin mukanaan. Äitini sai viisikymppisenä reissukärpäsen ja sen jälkeen kävi ystäviensä kanssa ja yksin useita hienojakin matkoja. Äitini sanoi aina, että kyllä hän yksin pärjää ja onhan se tietysti paljon halvempaa kahden työssäkäyvän taloudessa hänen käydä yksin, kun teki kalliita kiertomatkoja Etelä-Amerikkaan jne. Eikä äiti ole mikään loinen koskaan ollut. Aina tienannut enemmän kuin isä ja tehnyt välillä kakkostyötäkin saadakseen lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on omat mielenkiinnon kohteet. Sinulla se on naisista valittaminen täällä.
Aamen.
Minua ei enää kiinnosta matkailu yhtään. Nuorena tuli nähtyä riittävästi, ja töiden tiimoilta on kuitenkin matkustettava pakolliset 2-4 reissua vuodessa. Omalla vapaa-ajalla en lähde mihinkään reissuun. Olen mökillä ja veneilen Helsingissä.
Suhtaudun kuitenkin hieman ennakkoluuloisesti siihen, jos toinen ei ole koskaan käynyt missään. Pidän ihmisistä jotka ovat tiedonhaluisia ja kiinnostuneita asioista. Mutta ei se mikään dealbreaker ole.
No sanotaan näin miehenä, että ei hirveästi kiinnostaisi nainen, jota ei kiinnosta matkustelu, ellei hänellä sitten olisi erityisen paljon muita avuja.
Vierailija kirjoitti:
En muuten matkustelisi, mutta Gambiassa tulee pakosta käytyä pari kertaa vuodessa.
Nim. Kostokroppa 100 kg
Katkeran miehen viesti
Ap:lla ei ole rahaa matkustaa ja sekös kiukuttaa.
Siis koko valtavassa maailmassa sinua ei kiinnosta nähdä yhtään mitään?
Ei kiinnostaisi nähdä esimerkiksi:
Machu Picchu Perussa?
Kokea New Yorkin tai Tokion suurkaupunkielämää?
Islannin uskomattomia maisemia, tulivuoria, jäätiköitä ja kuumia lähteitä?
Norjan vuonoja ja Lofoottien henkeäsalpaavia maisemia?
Afrikan safaria, jossa näkee leijonia, norsuja ja kirahveja luonnossa?
Egyptin pyramideja ja tuhansia vuosia vanhaa historiaa?
Jordanian Petran kalliokaupunkia?
Kiinan muuria?
Intian Taj Mahalia?
Japanin kirsikankukkia Kiotossa?
Balin temppeleitä ja riisipeltoja?
Australian Suurta valliriuttaa?
Uuden-Seelannin vuoria ja maisemia?
Patagonian jäätiköitä Argentiinassa ja Chilessä?
Galápagossaarten ainutlaatuista luontoa?
Amazonin sademetsää?
Antarktiksen jäätikkömaailmaa ja pingviinejä?
Seychellien tai Malediivien paratiisirantoja?
Alaskan erämaita ja revontulia?
Kanadan valtavia kansallispuistoja?
Sveitsin Alppeja?
Italian historiallisia kaupunkeja ja ruokakulttuuria?
Kreikan saaristoa ja antiikin historiaa?
Meksikon mayakaupunkeja?
Kuuban vanhaa Havannaa?
Etelä-Amerikan värikästä kulttuuria ja musiikkia?
Nepalin Himalajaa ja vaelluksia maailman korkeimmilla vuorilla?
Mongolian aroja ja paimentolaiskulttuuria?
Vietnamin maisemia ja katuelämää?
Etelä-Korean modernia kulttuuria ja historiaa?
Madagaskarin ainutlaatuisia eläimiä?
Ongelma on siis siinä, että miehen 'pitäisi olla kiinnostunut kaikesta maan ja taivaan välillä', ja sinä et ole kiinnostunut oikein mistään. Jos olet jostain asiasta kiinnostunut, kannattaa etsiä samanhenkistä seuraa. Jos et ole kiinnostunut mistään, kirjoita se profiiliisi, ja katso löytyykö kaltaisiasi naisia
Minä. Minua kiinnostaa vaan retkeily ja patikointi. Minua ei saisi kirveelläkään johonkin rantahotelliin viikoksi mätänemään.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siis siinä, että miehen 'pitäisi olla kiinnostunut kaikesta maan ja taivaan välillä', ja sinä et ole kiinnostunut oikein mistään. Jos olet jostain asiasta kiinnostunut, kannattaa etsiä samanhenkistä seuraa. Jos et ole kiinnostunut mistään, kirjoita se profiiliisi, ja katso löytyykö kaltaisiasi naisia
Onhan se varsin ymmärrettävää, että mies, joka on kiinnostunut kaikesta maan ja taivaan välillä, on huomattavasti kiinnostavampaa seuraa kuin mies, joka on kiinnostunut vain telkan katselusta ja kaljanjuonnista. Edellä mainitun miehen kanssa käydään kiehtovia, syvällisiä keskusteluja, löydetään jatkuvasti uutta koettavaa ja elämä tuntuu suurelta seikkailulta. Kun taas jälkimmäisen kanssa elämä on tylsää rutiinia, jossa päivät toistavat itseään ja keskustelunaiheet rajoittuvat siihen, mitä kanavaa seuraavaksi katsottaisiin.
No tottakai kyn tallinnasta saa edullisempaa tupakkaa niin lähetään sinne 😍
Vierailija kirjoitti:
Minä. Minua kiinnostaa vaan retkeily ja patikointi. Minua ei saisi kirveelläkään johonkin rantahotelliin viikoksi mätänemään.
Retkeilemään ja patikoimaankin yleensä matkustetaan lyhyempi tai pidempi matka. Monet patikoivat ulkomailla. Et nyt oikein ymmärrä, mitä matkustaminen tarkoittaa.
On. Mua ei kiinnosta mikään ja kaikkein vähiten sinä.
Minä vihaan matkustamista: suunnittelua, pakkaamista, rahan menoa, tavaroiden raahaamista, odottelua, istumista ahtaissa tiloissa junassa, bussissa, autossa, lentokoneessa. Laivalla/veneessä tulee helposti paha olo.
Toinen puoli on se, että nautin taidenäyttelyistä, vanhoista erilaisista rakennuksista ja tiloista, maistaa uusia makuja, nähdä erilaisia maisemia.
Niitä en näe, jos en matkusta.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, mulle ei tule edes rantaloma mieleen, kun ajattelen matkustelua. Enkä ole ikinä rantalomalla ollut, mutta matkustellut kyllä olen jonkin verran.
Naisilla se on geeneihin kirjattu. Naiset ovat yleensä lähteneet kotoaan puolison mukaan kun pojat ovat jääneet kotitiluksille. Ne naiset, jotka ovat pärjänneet ja jopa nauttineet maisemanvaihdosta, ovat pärjänneet parhaiten ja lisääntyneet.
Se on aivan normaalia, että nainen haluaa liikkua.
Mua ei ulkomaiden suurkaupungit kiinnosta. Sen sijaan haluaisin retkeillä ja tehdä pitkiä vaelluksia rinkka selässä ja teltta mukana, ehkä ulkomailla mutta enemmän vetää Pohjoismaiden metsät. Olisi vaikeaa olla miehen kanssa joka haluaisi Roomaan/Pariisiin yms. Meitä on moneksi :)