Mistä voi johtua, että mies ei lähde suhteesta vaikka nainen käyttäytyisi jatkuvasti todella narttumaisesti?
Sellaista vähättelyä, piikkittelyä, lyttäämistä, jäkättämistä.
Kommentit (62)
plus vieraissa käymistä, väkivaltaa. Miehen yleinen nössöys, velvollisuudentuntoinen partiopoikamoraali, helppo manipuloitavuus, naisen puheet itsemurhasta, seksin saaminen. Raadollista juttua, omasta elämästä tuttua.
Luin kerran parisuhdeartikkelin, jossa kerrottiin miesten viehättyvän vaikeista naisista, joiden rakkaus/tunteet eivät ole itsestäänselvyys. Löytyisikö vastaus sitten tästä?
"Kuulostat aika pahansuopaiselta?"
No se on vaan niin, että kaikki kunnioitus miestä kohtaan katoaa, kun toinen on tahdoton lapanen. Syyttäkää vaan aivan vapaasti, mutta ärsyttää sellainen naismainen hössöttäminen ja puuhastelu keittiössä. Joskus en vaan jaksa katsella, vaan menen eri huoneeseen.
Mies punnitsee uuden vakiseksin hankkimisen vaikeuden/mahdottomuuden ja päätyy sinnittelemään karsean naisen kanssa koska siltä saa kuitenkin vielä seksiä.
Jos seksi loppuu niin semmoisesta suhteesta saattaa hitaampikin poistua.
Miehet ei ole aloitteellisia naimisiinmenossa, lasten hankinnassa eivätkä eroamisessa. Luulen, että näin on luonto tarkoittanut.
Siksi naurattaakin kaikki ns. kolmannet pyörät, jotka kuvittelevat, että asian kertominen vaimolle saa aikaan sen, että miehestä tulee sinkku. Jos mies oikeasti haluaa erota, hän eroaa. Jos nainen ei halua erota eroa ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Luin kerran parisuhdeartikkelin, jossa kerrottiin miesten viehättyvän vaikeista naisista, joiden rakkaus/tunteet eivät ole itsestäänselvyys. Löytyisikö vastaus sitten tästä?
Olen huomannut, että minusta viehättyvät ujohkot miehet joilla on hyvin dominoiva äiti. Sellaiset, jotka arvostavat tasaista arkea. Paradoksaalista tässä on se, että tasaista arkea ei minun kanssani oikeastaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan sama syy sukupuoleen katsomatta. Myöskään moni nainen ei lähde, vaikka mies on henkisesti väkivaltainen.
Tai ei osaa/halua puhua mistään, ei huomioi naista, kontrolloi noin suhdetta. Näitä miehiä on paljon. - Sivusta
Jos se tykkää siitä? Kohtelusta siis. Ei kai tuo muuten jäis. Jotkut miehet jopa kiihottuu kaltoinkohtelusta.
Miehet tykkäävät vaikeista ja haastavista naisista. Mitä ilkeämpi olen ollut, sitä enemmän miehet ovat rakastuneet ja roikkuneet. Kun olen kiva ja miellyttävä, niin juoksevat karkuun tai alkavat itse ilkeiksi.
Vierailija kirjoitti:
"Luin kerran parisuhdeartikkelin, jossa kerrottiin miesten viehättyvän vaikeista naisista, joiden rakkaus/tunteet eivät ole itsestäänselvyys. Löytyisikö vastaus sitten tästä?"
Eli kyse on siis kissa-hiiri-leikistä? Mies jahtaa saavuttamatonta, metsästää naisen rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luin kerran parisuhdeartikkelin, jossa kerrottiin miesten viehättyvän vaikeista naisista, joiden rakkaus/tunteet eivät ole itsestäänselvyys. Löytyisikö vastaus sitten tästä?"
Eli kyse on siis kissa-hiiri-leikistä? Mies jahtaa saavuttamatonta, metsästää naisen rakkautta.
Olen naimisissa ja minua on useampaan otteeseen yritetty viedä parisuhteesta sinkkumiesten toimesta. On esitelty omia kykyjä ja asioita, joita heillä on minulle tarjottavanaan, mikäli eroan. Ihan omanikäisistä miehistä siis kyse.
Osoitus tuosta miesten metsästysvietistä.
Kysyin kerran tuttavamieheltä, että miten hän voi viihtyä liitossaan, jossa vaimo nolaa hänet kahvipöydässä kaikkien kuullen haukkumalla tämän leipomat korvapuustit ja keittämät kahvit maan rakoon. Mies vastasi mulle, että hän toivoo kuulevansa joskus "Rakastan sinua" vaimonsa suusta. Mun olisi tehnyt mieli läimäyttää kädellä otsaani ja sanoa, että "No miksen tätä itse keksinyt?". 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran tuttavamieheltä, että miten hän voi viihtyä liitossaan, jossa vaimo nolaa hänet kahvipöydässä kaikkien kuullen haukkumalla tämän leipomat korvapuustit ja keittämät kahvit maan rakoon. Mies vastasi mulle, että hän toivoo kuulevansa joskus "Rakastan sinua" vaimonsa suusta. Mun olisi tehnyt mieli läimäyttää kädellä otsaani ja sanoa, että "No miksen tätä itse keksinyt?". 🤦🏼
Olen itse naisena ollut tuollaisessa toksisessa kierteessä. Mitä enemmän yritin sitä enemmän hän halveksi.
Lopulta sairastuin stressiin, menin psykologille ja hän näytti minulle, miten sairas suhteemne on ja miten siitä kärsii myös lapsemme. Ja miten kaikki tulee menemään vain huonompaan ja miten myös lapsemme tulee saamaan pelkää halveksuntaa ja alistamista mieheltä.
Itseäni minulla ei ollut voimia pelastaa, mutta lapseni takia tekisin mitä vaan.
Mies kuvitteli, että oli rikkonut minut jo henkisesti niin pahasti, etten kykene eroamaan.
Erehdys! Hän aliarvioi äidin rakkauden.
Jos vaimo kuitenkin laittaa hyvää ruokaa, hoitaa kodin ja lapset esimerkillisesti, tienaa töissä kuten puolisonsa, niin mies on valmis venymään. Seksiä ei luonnollisestikaan ole. Naisten huomiota mies voi saada töissä.
Vierailija kirjoitti:
Seksin saaminen on syynä. Sinkkuna miehellä on paljon vaikeampi saada seksiä joten roikutaan sitten väkisin siinä huonossa suhteessa.
Mies ei kyllä pysty seksiin narsistisen, alistavan ja jäkättävän naisen kanssa.
Eikö se seksin pihtaaja ole usein se narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Veemäisen eukon toiminnan juurisyy on hänen miehensä. Perin tuttua naisten vastuunpakoilua ja vastuun sälyttämistä miesten harteille.
Omaa toimintaa ei saa kritisoida. Jos ei kritisoi, on tossu.
Sama tilanne kuin akoilla jotka saa pataan mieheltään. Ei saa sanoa suoraan että oma vika. Olen saamaa mieltä kanssasi ja olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo kuitenkin laittaa hyvää ruokaa, hoitaa kodin ja lapset esimerkillisesti, tienaa töissä kuten puolisonsa, niin mies on valmis venymään. Seksiä ei luonnollisestikaan ole. Naisten huomiota mies voi saada töissä.
Kuulostaapa kamalalta vaimolta, miten kestät? Miksi et panosta paeisuhteeseen vai onko vaimo kontrolloiva seksin pihtaaja?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se seksin pihtaaja ole usein se narsisti?
Tai kyllästynyt narsistin itsekkään puolisoa välineenä käyttämään masturboimiseen.
Eiköhän se ole ihan sama syy sukupuoleen katsomatta. Myöskään moni nainen ei lähde, vaikka mies on henkisesti väkivaltainen.