Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan siirtänyt kuukautisia pillereillä?

22.05.2007 |

Moi! Onko jollain kokemuksia kuukautisten " siirrosta" pillereillä?

Tuliko oireita? Lähinnä turvotusta, yms?

Ollaan rantakohteesa 2 viikkoa ja kuukautiset alkaavat just ekana päivänä. Lääkäri kirjoitti reseptin, mutta mietin että kannattaako sittenkään ottaa ne pillerit? Jos ne " pilaakin" loman, vaikka pilaavathan ne kuukautisetkin jonkun verran.

Kiitos vastauksista

Vepeli2

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!

Olen siirtänyt monestikin kukautisia pillereillä ja minulle ei ainakaan tullut mitään sivuvaikutuksia. En nyt muista minkä merkkisiä pillereitä oli koska viime kerrasta on aikaa. Huono puoli oli että piti muistaa ottaa kolme kertaa päivässä.

Vierailija
2/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirsin kuukautisten alkamista (sattuneesta syystä ;). Mulle ei siitä ainakaan tullut mitään sivuoireita ja normaalisti tuli kuukautiset seuraavan tauon aikana. Söin silloin Yasmin-nimisiä yhdistelmäpillereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siirtänyt kuukautisia, mutta en muista siitä tulleen mitään ongelmia. Silloin tosin liikutaan melko lailla, joten turvotuksia ei liiemmin pääse kertymään. Viimeksi etelässä kuukautiset alkoivat loman alkaessa ja kyllä harmitti etten yrittänyt siirtää niitä... eli suosittelen siirtämistä.

Vierailija
4/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtopillereillä en ole koskaan siirtänyt menkkoja, kun ei ole ollut tarvis, joten en vastaa niiden osalta. Mut e-pillereitä käyttäessäni olen useamman kerrankin siirtänyt menkkoja. Joskus viikon pari ja muutaman kerran kuukauden eteenpäin eli söin kaksi " listaa" putkeen. Mut huom huom, en siis saman vuoden aikana vaan yleensä pillerihistoriassani. Nyt on hormonikierukka niin pillerit on mulle historiaa. E-pilleri siirroissa ei ainakaan ollut mitään ongelmaa ja nykyään on käyttöohjeessakin siirto-ohje.

Vierailija
5/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuoruudessani enkä muista aiheuttaneen mitään oireita. E-pillereitähän voi nykyisten ohjeiden mukaan syödä halutessaan usean liuskan putkeen, suositus taitaa olla vähintään 4 kuukautiset vuodessa eli 3 liuskaa aina putkeen, eikö?

Vierailija
6/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain pari kuukautta sitten e-pillerit pitkän tauon jälkeen ja hämmästyin siitä, että niitä voi syödä kolmekin liuskaa putkeen kuten edellinen kirjoitti.

Vierailija
7/7 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lääkäri sanoi, että tiputteluvuotoa voi tulla, mutta ainakaan mulla sitä ei ole ollut - syön nyt siis kolmatta liuskaa ilman taukoa. Mitään turvotusta tai muita sentapaisia vaikutuksia en ole huomannut. Lääkäri mainitsi samaisen käynnin yhteydessä, ettei pillereissä pidetä taukoa siksi, että kuukautiset olisivat tulossa, vaan päinvastoin kuukautiset tulevat siksi, että taukoa pidetään.