Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomaton romahdus ulkonäkö 42v -> 45v

Vierailija
18.07.2026 |

Mitähän mulle on tapahtunut? 42v olin vielä tosi nätti ja kaunis seksikäs vartalo. 

Papereita kysyttiin ja kukaan ei uskonut että oon nelikymppinen. En oo ruma tai ryppyinen nytkään mutta jokin on muuttunut ja paljon. Vartalo ei ole enää hottis ja siro kuten ennen. Kuukautiskierto on normaali ja ei mitään menopaussioireita joten ei pitäisi olla hormoneistakaan kiinni. Paino on tismalleen sama kuin ennen. Masentavaa!

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko elämä kilpailu kuka näyttää pisimpään nuorelta? Ihmekös kun naiset on niin v*ttumaisia toisilleen kun aina tulee nuoria ja kauniimpia naiisia.

:D

Vierailija
102/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tulee andropaussi mutta siitä ei puhuta paljoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootapa väli 45-50. Sinä aikana naiset ja miehet vanhenee suhteessa eniten  vuosi vuodelta lisää vaivoja. Päälle alenevat hormonit, herkemmin lisääntyvä paino.  Älytön ero olla 41v ja sitten 49v.  Toinen ei tiedä mitään mikä odottaa vuosikymmenen päässä ;)

Siinä alkaa hurjin meno. Pois alta kivet ja männyn kävyt.

Vierailija
104/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko elämä kilpailu kuka näyttää pisimpään nuorelta? Ihmekös kun naiset on niin v*ttumaisia toisilleen kun aina tulee nuoria ja kauniimpia naiisia.

NO siis kun seuraa somea, tuntuu et naisilla on joku kisa kuka näyttää pisimpään nuorelta. "aaa kattokaa näytän 10 v nuoremmalta mutta sä et" "HEHE tältä näytän 46-vuotiaana!!: "arvatkaa ikäni, v*ttu"""".  Ihmekös suurta osaa naisita vituttaa jatkuvasti?!!!

Vierailija
105/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan kaikki festareille niin rupsahdus hidastuu, hauskaa kesää! 

Vierailija
106/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rupsahdin 45v., ja nyt vähän yli 50v. naama on kuin vähintään 60v., syynä ennen pyöreät kasvot, jotka nyt lommolla ja joka puolella juonteet kuin monilla 70-v. naisilla, etenkin suupielet kuin tussilla piirretyt alaspäin, muutaman vuoden kuluttua näytän buldogilta. Kroppa hoikka, mutta kun estrogeeni vähenee, ovat rinnat pienentyneet mutta maha kasvanut. Eli AP asennoidu siihen, että nyt se muutos vasta alkaa, mutta on normaalia, et ole ainoa. 

Aiotko olla söpö buldoggi kummiskin?

Vierailija
107/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43-vuotiaana alkavat esivaihdevuodet. Alkaa kummallisten temppujen ajanjakso.

Unettomuus tulee kuvioihin, kaula paksuuntuu, hikoilu ennen kuukautisia alkaa, synkkä mieliala pidempiä jaksoja, painoa kertyy jne.

Voisko kaulan paksuuntuminen johtua lihomisesta?

Kaventuuko kaula, jos laihtuu?

Hormonit näkyy kaulassa.

Siis mikä se vaikutusmekanismi tässä nyt on? Mitkä hormonit näkyy kaulassa?

Vierailija
108/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaan kaikki festareille niin rupsahdus hidastuu, hauskaa kesää! 

Keho ja mieli on yhteksissä. Jos on kärttyinen niin alkaaki näyttää siltä.

Vierailija
109/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se henkinen puoli?

👍

Vierailija
110/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NO siis kun seuraa somea, tuntuu et naisilla on joku kisa kuka näyttää pisimpään nuorelta. "aaa kattokaa näytän 10 v nuoremmalta mutta sä et" "HEHE tältä näytän 46-vuotiaana!!: "arvatkaa ikäni, v*ttu"""".  Ihmekös suurta osaa naisita vituttaa jatkuvasti?!!!

No minua v istuttaa lähinnä se kun maha tekee mitä tahtoo, muu ei niinkään. Välillä kasvaa säkin kokoiseksi ja välillä on ok. Eikä sille mahda mitään koska hormonit.

Vierailija
111/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa iässä mies on jo ollut papparainen vuosia.

Vierailija
112/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua v istuttaa lähinnä se kun maha tekee mitä tahtoo, muu ei niinkään. Välillä kasvaa säkin kokoiseksi ja välillä on ok. Eikä sille mahda mitään koska hormonit.

Voi kun olisi joku kiva mies, joka ei välittäisi masusta ja silittäisi vain, siinä olisi hyvä vanheta :)

Vierailija
113/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä muuten et nuorena naisia pelotellaan sillä et kun täyttää 30v rupsahtaa. Tuohon on ihan myytti, itse olin ihan tyttösen näköinen vielä 30-vuotiaana ja reilusti kolmikymmpisenä.

Vierailija
114/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43-vuotiaana alkavat esivaihdevuodet. Alkaa kummallisten temppujen ajanjakso.

Unettomuus tulee kuvioihin, kaula paksuuntuu, hikoilu ennen kuukautisia alkaa, synkkä mieliala pidempiä jaksoja, painoa kertyy jne.

Voisko kaulan paksuuntuminen johtua lihomisesta?

Kaventuuko kaula, jos laihtuu?

Hormonit näkyy kaulassa.

Siis mikä se vaikutusmekanismi tässä nyt on? Mitkä hormonit näkyy kaulassa?

En minä tiedä, v i tutushormonit? Mutta kaulan ne paksuntaa :)

Vierailija
115/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootapa väli 45-50. Sinä aikana naiset ja miehet vanhenee suhteessa eniten  vuosi vuodelta lisää vaivoja. Päälle alenevat hormonit, herkemmin lisääntyvä paino.  Älytön ero olla 41v ja sitten 49v.  Toinen ei tiedä mitään mikä odottaa vuosikymmenen päässä ;)

Siinä alkaa hurjin meno. Pois alta kivet ja männyn kävyt.

Katsohan vain, jos sinne asti saat elää.

Vierailija
116/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä muuten et nuorena naisia pelotellaan sillä et kun täyttää 30v rupsahtaa. Tuohon on ihan myytti, itse olin ihan tyttösen näköinen vielä 30-vuotiaana ja reilusti kolmikymmpisenä.

No sama! Ihan lapsekas vielä silloin. Niin kuin sanottu, ei huolta ennen 44-vuotta.

Vierailija
117/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sama! Ihan lapsekas vielä silloin. Niin kuin sanottu, ei huolta ennen 44-vuotta.

No en kyllä aio 44-vuotiaanakaan huolehtia

Vierailija
118/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla takana tuo pelätty

49 eikä mitään tietoa lommoista tai

alleista. Ikäännyn ilmeisesti 

eri tavalla ja tahtiin. 🤨 En käytä 

plastiikkakirurgin palveluita

mutta pidän älyttömän tarkan

huolen ihostani - kotikonstein. E

Vierailija
119/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarviikaan itse. Keho kyllä pistää käsijarrun päälle :D Huomaat sen ei koskaan pois lähtevästä v itutuksesta ja epämääräisestä lurpsahduksesta :D mutta siihen asti hei sun heiluvilles, anna palaa! 

T. Pitsiliivit vaihtuneet puuvillalörkkösiin :D

Vierailija
120/168 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarviikaan itse. Keho kyllä pistää käsijarrun päälle :D Huomaat sen ei koskaan pois lähtevästä v itutuksesta ja epämääräisestä lurpsahduksesta :D mutta siihen asti hei sun heiluvilles, anna palaa! 

T. Pitsiliivit vaihtuneet puuvillalörkkösiin :D

okei XD