Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: Miten ratkaisette ongelman, jos ette saa parisuhteessa tarpeeksi seksiä?

Vierailija
18.07.2026 |

Kiukuttelu ja valittaminen eivät ole vaihtoehtoja. Oletteko valmiit myymään yhteisen talon ja lähtemään halukkaamman naikkosen perään, vai osaako joku teistä hoitaa hommansa niin että kotona pysyy rauha maassa?

Kommentit (258)

Vierailija
61/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse ratkaisin asian ihan yksinkertaisesti miettimällä, että vuorokaudessa on 24h, josta pitää levätä x tuntia, käydä töissä ja hoitaa koti/lapset. Jos tästä 24 tunnista naisella jää lepoon x-1h, eli on aina väsynyt, niin eipä se peittokaan heilu toivottuun tahtiin. Siispä aloitin kokkaamisen, pyykkäämisen ja tiskaamisen niin peittokin alkoi heilumaan eri tahtiin. Lisäksi mukavampi se on puhtaissa petivaatteissa....

Ps. Ei ehdi selittämään tarkemmin, pitää kerätä pyykit kuivumasta että saa laittaa uudet kuivumaan😘

Juu. Sekin kokeiltiin ja rouva keksi kyllä muuta tekemistä, joka taas aiheutti väsymystä, jolloin ei peitto heilunut edelleenkään.

Mielenkiintoista, kuinka usein miehille seksi näyttää olevan ostettava asia, rahalla, lahjoilla tai kotitöillä (joiden tietenkin pitäisi kuulua molemmille kun yhdessä eletään). Naiset kai harvemmin hoitaa pyykit sillä mielellä, että tulipa taas kielihoito tienattua.

Vierailija
62/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, itse ratkaisin asian ihan yksinkertaisesti miettimällä, että vuorokaudessa on 24h, josta pitää levätä x tuntia, käydä töissä ja hoitaa koti/lapset. Jos tästä 24 tunnista naisella jää lepoon x-1h, eli on aina väsynyt, niin eipä se peittokaan heilu toivottuun tahtiin. Siispä aloitin kokkaamisen, pyykkäämisen ja tiskaamisen niin peittokin alkoi heilumaan eri tahtiin. Lisäksi mukavampi se on puhtaissa petivaatteissa....

Ps. Ei ehdi selittämään tarkemmin, pitää kerätä pyykit kuivumasta että saa laittaa uudet kuivumaan😘

Juu. Sekin kokeiltiin ja rouva keksi kyllä muuta tekemistä, joka taas aiheutti väsymystä, jolloin ei peitto heilunut edelleenkään.

Mielenkiintoista, kuinka usein miehille seksi näyttää olevan ostettava asia, rahalla, lahjoilla tai kotitöillä (joiden tietenkin pitäisi kuulua molemmille kun yhdessä eletään). Naiset kai harvemmin hoitaa pyykit sillä mielellä, että tulipa taas kielihoito tienattua.

Ei naisen tarvii hoitaa mitään sillä mielellä. Mies on vain onnensa kukkuloilla jos saa joskus kielihoitoa antaa, eikä siihen mitään lahjontaa tarvitse.

Mies on aina näissä asioissa vietävissä kuin pässi. Ja vaikka kuinka mies väittäisi ettei pidemmässä parisuhteessa ole tossun alla niin kyllä sen vaan pidemmissä suhteissa näkee kuinka nainen manipuloi miestään kaikessa. Joko hienovaraisesti tai vähemmän hienovaraisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvii hoitaa mitään sillä mielellä. Mies on vain onnensa kukkuloilla jos saa joskus kielihoitoa antaa, eikä siihen mitään lahjontaa tarvitse.

Mies on aina näissä asioissa vietävissä kuin pässi. Ja vaikka kuinka mies väittäisi ettei pidemmässä parisuhteessa ole tossun alla niin kyllä sen vaan pidemmissä suhteissa näkee kuinka nainen manipuloi miestään kaikessa. Joko hienovaraisesti tai vähemmän hienovaraisesti.

Manipulointia suhteissa tapahtuu epäilemättä puolin jos toisin, valitettavasti.

Tämän ketjun miesten käsitys parisuhteesta, naisista ja miehistä näyttäytyy itselleni kummallisen vähättelevänä. Se joka ei arvosta suhdetta, ei pidä toista sukupuolta minään eikä arvosta edes omaansa voisi kai olla tyytymätön elämäänsä yksinkin.

Vierailija
64/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni 58v kanssa siitä seksin vähyydestä puhuttu monta kertaa. Häntä ei vaan seksi kiinnosta niin usein, kun minua. Viimeksi sanoi, että jos mua haluttaa niin paljon olisi hybä hakea apua jostain muualta. Eli hän antoi luvan mulle käyttää vierasta naista.

M56

Vierailija
65/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on pakko tehdä niin kauan, että saa

lapsen! Sitten se on ainakin naiselle tarpeetonta ja ällöttävää.

Vierailija
66/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari suhdetta lisää, niin oma pirttihirmu voi rauhassa jatkaa kiukutteluaan ja pihtaamistaan.

Miksi kukaan mies jaksaa katsella jotain kiukuttelevaa pirttihirmua? Etkö itse osaa laittaa ruokaa? Vai tarvitsetko pyykkimuijaa? Itse osaan kaikkea muuta tarvittavaa, mutta seksiin tarvitsen naisen. Ja jos nainaiselta ei saa seksiä, muuttuu hän suhteen kannalta hyödyttömäksi. Eihän töissäkään käydä jos ei saada palkkaa.

Jos suhteen ainoa funktio on säännöllinen seksi, niin kannattaako suhteeseen ryhtyä, tuleehan suhteessa väkisinkin muutakin ihmissuhdetoimintaa seksin oheen? Jos seksiä ajattelee lähinnä ostettavana hyödykkeenä, eikö kannattaisi päästää itsensä vähemmällä ja suosiolla käyttää ammattilaisen palveluita?

Ei ole seksi ainut funktio, mutta on se ainakin 50 % suhteen koko ideasta.

Vierailija
67/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likaisin vaatteeni tahallani joka päivä, jos sillä tavalla pääsisin antamaan aina kielihoitoa. m52

Vierailija
69/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, käy ilmeiseksi ettei monenkaan miehen ongelmanratkaisukyky tässä asiassa oikein riitä katkeroitumista pidemmälle. 

Ei, vaan se kertoo siitä, miten äärettömän kärsivällisiä ja pitkämielisiä miehet ovat. Tai niin huonolla itsetunnolla varustettuja, etteivät ymmärrä, että maailmassa on naisia yllin kyllin kun vain nostaisivat leuan rinnasta ja kävisivät poimimassa sellaisen, joka ymmärtää myös antaa. Sen sijaan miehet odottavat viikosta, jopa kuukaudesta tai vuodesta toiseen että saisi taas joskus sitä kusista suolenpätkiä, jota lääketieteessä vaginaksikin kutsutaan. Ja kestävät kaikkia naisen oikkuja siinä odottaessaan. Siitä se kertoo. Ps. Minäkin olin sellainen, ennenkuin voimaannuin, hain eron  ja lähdin etsimään onneani muualta.

Vierailija
70/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hieronta- ja strippauspaikoissa päästämässä paineiya. Nykyään ihan luvan kanssa.

Vierailija
71/258 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, käy ilmeiseksi ettei monenkaan miehen ongelmanratkaisukyky tässä asiassa oikein riitä katkeroitumista pidemmälle. 

Joo, imuroi vaan lisää, kyllä se suhde siitä kohta paranee...

Ihan kohta paranee kun ostat vaan lisää kukkia ja annat hierontaa...

Ihan kulman takana on käänne parempaan...

Vierailija
72/258 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan aina mahdollisuus ostaa tuo asia palveluntuottajalta, ja kun käyttää yhtä tai kahta "vakkaria" tietää tarkalleen mitä saa, ja kuinka paljon

Minua harmittaa oikeastaan vain se että ymmärsin todella liian myöhään, että läheisyyttä ja seksiä voi myös ostaa. Minun mielestä se on jokaisen sentin väärti

Vierailija
73/258 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään erikoista, että parisuhteessa nainen pyytää tekemään jotain hommaa ja lupaa palkaksi esim. suikkarin.

Itse olen kokeillut ylenpalttista kotitöiden tekoa sen vuoksi, että vaimo on valittanut, kuinka väsynyt hän on kotitöiden vuoksi. Olen pyrkinyt poistamaan hänen taakkansa, ettei aina väsyttäisi, kun olisi tilaisuus seksille. En siis sen takia, että seksi olisi jokin palkkio. Hommahan ei toki toimi, koska väsymys on vain tekosyy, johon vedotaan. Uusia väsymyksen aiheita keksitään sitä mukaa, kun entiset poistuvat. 

Vierailija
74/258 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkis-exä sanoi usein, että tuo pullo punkkua, niin saat pillua. No, maksettua seksiä, mutta halvempaa se oli kuin käynti ammattilaisella.

Vierailija
75/258 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se itseasiassa tekee. Naiset stressaa aivan hemmetisti kotitöistä kun itselle miehenä on aivan sama vaikka mökki olis kun pommin jäljiltä. Jos vaimo tekee ne kaikki itse niin kiukkuaa illalla kun on väsyny kaikesta nyhräämisestä, joku siistin kodin syndrooma eikä osaa rauhoittua sotkun keskellä. Kun on siistiä eikä häntä väsytä siivouksesta niin eipä ole mitään syytä miksei sitä seksiä seksiä olisi vaikka joka päivä.

Mitä kukkiin tulee niin se nyt on vain perustason huomiointia kuten kehut ja koskettelu. Itse ainakin huomasin että kaikki minkä annan tulee tuplana takas, oli se sitten positiivista tai negatiivista.

Vierailija
76/258 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se itseasiassa tekee. Naiset stressaa aivan hemmetisti kotitöistä kun itselle miehenä on aivan sama vaikka mökki olis kun pommin jäljiltä. Jos vaimo tekee ne kaikki itse niin kiukkuaa illalla kun on väsyny kaikesta nyhräämisestä, joku siistin kodin syndrooma eikä osaa rauhoittua sotkun keskellä. Kun on siistiä eikä häntä väsytä siivouksesta niin eipä ole mitään syytä miksei sitä seksiä seksiä olisi vaikka joka päivä.

Mitä kukkiin tulee niin se nyt on vain perustason huomiointia kuten kehut ja koskettelu. Itse ainakin huomasin että kaikki minkä annan tulee tuplana takas, oli se sitten positiivista tai negatiivista.

Kaikilla ei tule.

Oma kokemuksesi ei ole mikään yleispätevä sääntö

Vierailija
77/258 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei tule.

Oma kokemuksesi ei ole mikään yleispätevä sääntö

Joo itsellä on onneksi helppoa kun ei kumppani valehdellut siitä että mikä rassaa. Paskempi olis ollu jos olisi vain kiinnostus menny meikäläiseen.

Tokihan sitten on vielä  klassinen hormonit vituillaan mikä koskee nykyään suurta osaa sekä miehiä että naisia.

Vierailija
78/258 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaaminen on pettämistä ihan siinä missä muiden paneminen. Ilmoitin vaimolle, että minulla on seksiä joko kotona tai muualla, hän saa päättää. Nyt on muualla. 

Vierailija
79/258 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaaminen on pettämistä ihan siinä missä muiden paneminen. Ilmoitin vaimolle, että minulla on seksiä joko kotona tai muualla, hän saa päättää. Nyt on muualla. 

Ei se kyllä pettämistä ole 🤔

Mutta seksitön liitto ei ole monogaminen parisuhde, se on selibaatti. Jos ei suhteeseen mentäessä sitouduttu selibaattiin, ei sellaista oikein voi toiselta vaatia.

Vierailija
80/258 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta naisista, joille se siivoaminen tulee prioriteettijärjestyksessä vasta seksin jälkeen. Ensin hoidetaan tärkeämmät eli parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä