Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille: Miten ratkaisette ongelman, jos ette saa parisuhteessa tarpeeksi seksiä?

Vierailija
18.07.2026 |

Kiukuttelu ja valittaminen eivät ole vaihtoehtoja. Oletteko valmiit myymään yhteisen talon ja lähtemään halukkaamman naikkosen perään, vai osaako joku teistä hoitaa hommansa niin että kotona pysyy rauha maassa?

Kommentit (258)

Vierailija
21/258 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehillä näyttää olevan aivan se ja sama mihin reikään kalunsa tunkee, ei ole väliä. Naisia he kuitenkin sättivät huonoiksi,jotka "antavat" kelle vain!!!!!

Ja käyvät maksullisilla.

Naisille ei mikään ole sallittua, ja ainakaan itse tuskin pystyisinkään kenenkään randomin ukon munaan edes ksokemaankaan, saati muuta. Mutta olenhan "palstamamma" parjattu eukko, vaikka tod.ella kaukana teidän sidukka.valaista.

Vierailija
22/258 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse ratkaisin asian ihan yksinkertaisesti miettimällä, että vuorokaudessa on 24h, josta pitää levätä x tuntia, käydä töissä ja hoitaa koti/lapset. Jos tästä 24 tunnista naisella jää lepoon x-1h, eli on aina väsynyt, niin eipä se peittokaan heilu toivottuun tahtiin. Siispä aloitin kokkaamisen, pyykkäämisen ja tiskaamisen niin peittokin alkoi heilumaan eri tahtiin. Lisäksi mukavampi se on puhtaissa petivaatteissa....

Ps. Ei ehdi selittämään tarkemmin, pitää kerätä pyykit kuivumasta että saa laittaa uudet kuivumaan😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/258 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miehillä näyttää olevan aivan se ja sama mihin reikään kalunsa tunkee, ei ole väliä. Naisia he kuitenkin sättivät huonoiksi,jotka "antavat" kelle vain!!!!!

Ja käyvät maksullisilla.

Naisille ei mikään ole sallittua, ja ainakaan itse tuskin pystyisinkään kenenkään randomin ukon munaan edes ksokemaankaan, saati muuta. Mutta olenhan "palstamamma" parjattu eukko, vaikka tod.ella kaukana teidän sidukka.valaista.

Niin, mistäpä tässä tietää vaikka kuinka hyvän näköinenkin viellä olet. Anna palaa vaan . Älä välitä. 

Vierailija
24/258 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse ratkaisin asian ihan yksinkertaisesti miettimällä, että vuorokaudessa on 24h, josta pitää levätä x tuntia, käydä töissä ja hoitaa koti/lapset. Jos tästä 24 tunnista naisella jää lepoon x-1h, eli on aina väsynyt, niin eipä se peittokaan heilu toivottuun tahtiin. Siispä aloitin kokkaamisen, pyykkäämisen ja tiskaamisen niin peittokin alkoi heilumaan eri tahtiin. Lisäksi mukavampi se on puhtaissa petivaatteissa....

Ps. Ei ehdi selittämään tarkemmin, pitää kerätä pyykit kuivumasta että saa laittaa uudet kuivumaan😘

Juu. Sekin kokeiltiin ja rouva keksi kyllä muuta tekemistä, joka taas aiheutti väsymystä, jolloin ei peitto heilunut edelleenkään.

Vierailija
25/258 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän sellainen ongelma ettei tässä miehenä(kään) kohta enää jaksa seksiä harrastaa, kun joutuu työpäivän jälkeen huoltamaan autot ja talot ja maksamaan laskut ja pitämään itsensä vaaditussa kunnossa käymällä jos missäkin liikunnallisessa harrastuksessa. Viimeksi mainittu vaatimus on kuin suunniteltu vähentämään miehisiä haluja ja jaksamista kaiken muun jälkeen. Jos pääsen viikonlopuksi lepäämään jonnekin missä muut tekevät työt, silloin alkaa halut hiljalleen palautua.

Vierailija
26/258 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka menee vaihtoon, jos ei seksi ole tyydyttävää.  Eka kerta kustansi 1,5 vuoden nettopalkan verran, mutta myöhemmin olen ollut fiksumpi ja hoitanut asiat niin, että nainen jos lähtee, niin mitään ei saa mukaansa ja minun omaisuuteni pysyy ennallaan.

Vierailija
27/258 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuo ratkaisu vaatii sitä että ongelma tosiaan on jaksamisessa. Jos ongelma on haluissa niin mikään kotitöiden tekeminen ei auta. Tässä huushollissa miehen ei ole tarvinnut vuosiin siivota, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, leikata nurmikkoa, tehdä lumitöitä tai mitään muutakaan. Seksi häntä ei silti kiinnostele. 

Vierailija
28/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, eikä tarvitsekaan. Kun on panematta muutaman kuukauden niin himot vähenee itsestään. Nyt on 8kk menny että kerran on harrastettu seksiä 5kk sitten. Nyt jotenkin jo tuntuisi kiusalliselle harrastaa seksiä. 

Vierailija
29/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittamalla suhteen kuntoon, rakastan naistani aivan liikaa että pystyisin pettämään. Tätä on on kyllä vastakkaisen sukupuolen toimesta yritetty koetella mutta missään tilanteessa ei ole ollut edes lähellä. 

Suhde on edelleen kunnossa ja seksiä on paljon vaikka ollaan oltu teini- iästä asti yhdessä 😊

Kyyllä, kyllä..

Vierailija
30/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen nainen kerran viikossa ja jotain random pokailua salilla ja työpaikkalla.   Seksikerrat suunnilleen 2-4krt kotona kk ja 4-5krt viikossa kodin ulkopuolella. 

Ei kauhiasta valittamista

Vierailija
31/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kylässä lähellä asuvan naispuolisen työkaverin luona. Sitä ennen suostuin vaimon toiveeseen hankkia koira. Puolen tunnin koiran ulkoilutuksella ehtii mainiosti kaiken tarpeellisen.

Nait koiraa.

Suomessa on paljon rakkeja. Jaahas.

Vierailija
32/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaamalla ratkaisin. Suhde lässähti vuosien kuluessa, ei enää ollut mitään yhteistä. Muutin pois.

Puhuitko?

Vierailija
33/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari suhdetta lisää, niin oma pirttihirmu voi rauhassa jatkaa kiukutteluaan ja pihtaamistaan.

Vierailija
34/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuo ratkaisu vaatii sitä että ongelma tosiaan on jaksamisessa. Jos ongelma on haluissa niin mikään kotitöiden tekeminen ei auta. Tässä huushollissa miehen ei ole tarvinnut vuosiin siivota, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, leikata nurmikkoa, tehdä lumitöitä tai mitään muutakaan. Seksi häntä ei silti kiinnostele. 

Hän ainoastaan makoilee kotona?

Miksi olette ylipäätään yhdessä?

Vierailija
35/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään, eikä tarvitsekaan. Kun on panematta muutaman kuukauden niin himot vähenee itsestään. Nyt on 8kk menny että kerran on harrastettu seksiä 5kk sitten. Nyt jotenkin jo tuntuisi kiusalliselle harrastaa seksiä. 

Oletko nainen?

Jaan tuon kokemuksen kiusallisuudesta, mutta eivät omat himot mihinkään laantuneet, ne vain lakkasivat kohdistumasta puolisoon.

Vierailija
36/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tilanteessa, jossa rouva roikkuu puhelimella 5 tuntia päivässä? Meillä meni jokseenkin näin.

Lisää kotitöitä vaan?

Vierailija
37/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun yritettiin keskustelemalla ja rouva tuli vastaan ja yritettiin naida useammin, mutta eihän siitä oikein väkisin mitään tule. Itsellenikin on erittäin tärkeää, että nainen on innolla mukana. Lopulta eri vaiheiden jälkeen rouva antoi luvan käydä vieraissa, kunhan se aika ei ole häneltä pois, eikä hänen tuttaviinsa kosketa. Käytännössä siis työmatkoilla ja harrastusreissuilla saan tehdä mitä huvittaa, mutta en voi esim. kulkea kaikki viikonloput baareissa etsimässä seuraa. Olen noudattanut sääntöjä tarkasti ja näin on menty yli 20 vuotta ja molemmat on onnellisia. 

Vierailija
38/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oon tehnyt kaiken, mitä tehtävissä ja enemmänkin meen sit vieraisiin. No probs, onneksi oon panseksuaali ja nuoret pojat tykkää kovasti kokeneesta Miehestä. Paljon parempi seksi parikybäsen tyttöilijän/twink kanssa, ku vaikka keskivertoa 4kybäsen naisen kaa. 

Näin se luonnonvalinta vaan toimiiiiii <3

Vierailija
39/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Sekin kokeiltiin ja rouva keksi kyllä muuta tekemistä, joka taas aiheutti väsymystä, jolloin ei peitto heilunut edelleenkään.

Juuri tämä. Oma vaimo käy jo pari kolme kertaa viikossa harrastamassa, kun minä hoidan pienet lapset kotosalla ja kotityöt hoidan siinä sivussa. Näin on toki toimittu jo useampi vuosi. Kyllä meillä toki kerta viikkoon seksiä on. Joskus parikin. Itselle maistuis edelleen se kerran-pari päivässä, mutta ei toki ihan kaikkea voi saada.
Noin seitsemän vuotta olen vaimoa yrittänyt saada tajuamaan, että seksi ei ole miehelle mikään mieliteko. Se on tarve - ja runkkaaminen on kuin näkkileipää.
Kuka tahansa voi koittaa syödä näkkileipää pari viikkoa. Sillä pysyy hengissä, mutta kyllä sitä mieluummin aika pian kokeilisi jotain muutakin.

Vierailija
40/258 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi, flesu ja joskis vieraissa käynti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan