Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!

Vierailija
17.07.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html

"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä

Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."

Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin n. 30 vuotias poikamies Helsingissä. Kiertäisin Kallion naiset kaukaa, tunne olisi varmaan molemminpuolinen. 

Kallio on se paikka, johon nuoret menevät istumaan iltaa. Siellä kun on nuorison lompakolle sopivia paikkoja eikä tarvi maksaa keskustan hintoja. Nuoriso on aina viihtynyt eri piireissä kuin keski-ikäiset ja maksukykyisemmät ihmiset. Kalliossa oleminen ei kerro yhtään mitään poliittisesta suuntauksesta, kyllä sieltä aivan täysiä persubaarejakin löytyy. 

Tuossa puhuttiin nimenomaan Kalliossa asumisesta. Kyllä se on ennen kaikkea maakunnista tulleiden "tiedostavien" heiniä.

Höpsis. Kallioon muuttaa sellainen nuori, joka haluaa edullisemman asunnon kuin mitä keskustasta on saatavilla, silti muuttamatta kovin kauas. 

Tunnen useita nuoria konservatiivimiehiä jotka asuvat siellä. 

Kalliosta ei ole pitkä matka yliopistolle. Vai eikö sitäkään enää jakseta taivaltaa? Ratikkakin kulke. Tai missä se opiskelupaikka on. Otaniemeen lienee sama asuuko Kalliossa, vai Valgassa.

Vierailija
182/189 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "parhaat miehet"? Täällä mammat ovat raivokkaasti uhonneet, että mitään tasoja ei ole muualla kuin inceleiden ulinoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei kerrota millainen sen mielenkiintoisen ja parhaan miehen pitäisi olla?

Sellainen satuolento, kova, mutta salaa herkkä, kuin katujätkä, mutta kuitenkin lääkäri.

>Pankkiiri-aivokirurgi-avaruusalus kapteeni-kalsarimalli 45 cm kullilla, mutta kuitenkin neiti-ihminen. Luonteeltaan sellainen vasemmiston kaulapartainen länkyttävä, soijaa kurlaava sosialistipunikki, joka osaa jauhaa paskaa (naisten mielestä "keskustella älykkäästi", eli olla kaikesta samaa mieltä) loputtomasti ja länkyttää lässytäen naisen pyörryksiin. Tietenkään unohtamatta että vapaa-aikoinaan ratsastaa valkoisella yksisarvisella ja vie akan sillä mitä psykoottiisiin mielikuvitusmaailmoihin.

Nykynaisilla ei vain ole minkään valtakunnan kosketusta todellisuuteen ja fyysisen todellisuuden rajoihin. Kuvittellaan vain kaikki edellä

mainittu tosielämässä mahdolliseksi, kun on aivopesty femakoinnilla tuohon ja alkaneet jo itsekin uskoa tuohon psykoosiinsa. Mikään vähempi ei käy eikä riitä.

Vierailija
184/189 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys! Ei kai vaan Kalliossa asuvat naiset ole äärivasemmiston sekä elokapinan kannattajia?https://www.youtube.com/shorts/BLlZ4jecRm4

Linkin naisista pysyisin kaukana! Arvomaailmat eivät kohtaa.

Näissä naisissa on se piirre, että he putoavat kaveripiiristään oitis, jos alkavat tapailla persulta vaikuttavaa miestä. Eivät siis pysty itsenäiseen miesvalintaan vaan kierrättävät kaverien kautta mieskokelaan kelpoisuuden.

Joo eräskin kaunis nainen Threadsissä listasi profiilissaan: Estän n a tsit, estän persut, estän sitä ja tätä, olen vihervassari feministi, olen hyvien puolella...

Hyi hemmetti. Näytti hyvältä, mutta tuollainen lista saa välittömästi voimaan pahoin ja skippaamaan. Enkä edes ole persu, enkä mitään muutakaan hänen estolistaltaan.

Vierailija
185/189 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys! Ei kai vaan Kalliossa asuvat naiset ole äärivasemmiston sekä elokapinan kannattajia?https://www.youtube.com/shorts/BLlZ4jecRm4

Näissä naisissa on se piirre, että he putoavat kaveripiiristään oitis, jos alkavat tapailla persulta vaikuttavaa miestä. Eivät siis pysty itsenäiseen miesvalintaan vaan kierrättävät kaverien kautta mieskokelaan kelpoisuuden.

Ite olin tavis ja hengasin kauniin tytön/naisen teininä. Hän kokoajan viestitteli mulle, että olisi kiinnostunut musta ja mun vaan pitää odottaa oikeaa hetkeä, sillä hän ei ollut vielä valmis seksiin kanssani. No, odotin 5v kunnes hän tapasi erään pitkän ja komean sm-tasoa pelaavan lätkä pelaajan. Ei mennyt kun 3 päivää tämän miehen tapaamisesta, kun he päätyivät sänkyyn harrastamaan seksiä. Nainen siis seurusteli kanssani. Ainakin meillä on FB-sivulla ihan virallisesti merkittysuhde hänen aloitteestaan. Hänen syrjähypyn jälkeen tajusin että nainen oli koko tämän suhteen ajan vedättänyt mua. Sillä ei hän nähnyt mua poikakaveri materiaalina, ainoastaan olin hänelle se tuki ja turva, jonka luokse pystyi aina tulemaan ja kertomaan kaikki omat murheensa sekä huolensa. M33

Vierailija
186/189 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisia naisia, joilla on kyvyt ja taidot hankkia itselleen hyvä mies, ja sitten on sellaisia naisia joilla ei vaan ole karismaa, luonnetta ja ulkonäköä saada hyvää miestä. 

Elämä on siinä mielessä aika epäreilua, että kaikille ei vaan riitä hyvää kumppania. Jotta yhdet voi voittaa, pitää toisten valitettavasti hävitä. 

Vierailija
187/189 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kertokaa jos olen ymmärtänyt jotain väärin, mutta jos parhaat miehet on varattuja niin ei kai ne keskenään seurustele, vaan jonkun naisen kanssa? Niin eikös tästä voisi vetää sen johtopäätöksen että ovat niiden parhaiden naisten kanssa? Niin millaiselle naiselle sitten tulee mieleen että on hyvä idea lähteä tällaiseen juttuun mukaan omalla naamalla?

Sellaiselle joka ei ajatellut ihan päätyyn saakka 

Todennäköisesti ne kaikkein laadukkaimmat naiset eivät kumppania löydä. Miehet kun eivät yleensä ole yhtä tunnetaitoisia ja koulutettuja kuin naiset. Niille parhaille naisille sen kumppanin löytäminen on kaikkein vaikeinta. 

Miksi naisen korkea koulutus tekisi naisesta miehen kannalta paremman? 

Niin, akateemiset miehet pariutuu usein lähihoitajien ja kosmetologien kanssa? Haha. No ei pariudu vaan akateemisten naisten ja akateemius usein sitten "periytyy" lapsille.

Oletko itse akateeminen? Jos olet, niin osaat varmaan vastata esitettyyn kysymykseen, eikö? Vielä et niin osannut tehdä. 

Koomista väheksyä naisten koulutustason merkitystä. Syvälliset keskustelut, samanlaiset kiinnostuksen kohteet, maailman ja Suomen tapahtumien analysointi. Mitä akateemiset nyt keskustelevat. Sinulle ilmeisen vierasta. 😅

Vierailija
188/189 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eräskin kaunis nainen Threadsissä listasi profiilissaan: Estän n a tsit, estän persut, estän sitä ja tätä, olen vihervassari feministi, olen hyvien puolella...

Hyi hemmetti. Näytti hyvältä, mutta tuollainen lista saa välittömästi voimaan pahoin ja skippaamaan. Enkä edes ole persu, enkä mitään muutakaan hänen estolistaltaan.

Kuulostaa Z-sukupolven tyypiltä. Heillä on tuota cancelointia.

Milleniaalifeministivassareista monilla on mies joka persuilee kännissä, nimenomaan Kalliossa asuneilla (nykyään moni muuttanut lasten saamisen myötä muualle).

Sukupolviero

Vierailija
189/189 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kukko piti hyvää huolta kanoista, mutta ikä alkoi vaivata pikku hiljaa. Eräänä aamuna talon isäntä toi kanalaan nuoren komean kukon, jolloin vanha kukko alkoi pelätä henkensä edestä.
Iso kanala oli pyöreä muodoltaan, joten vanha kukko ehdotti nuorelle kukolle, että se kumpi on nopeampi niin saa pitää kaikki kanalan kanat omanaan. Nuori kukko ajatteli että nyt on kyllä helppo nakki tämä juttu ja suostui vedonlyöntiin. Vanha kukko ehdotti, että mennään kanalan vastakkaisille puolille ja lähdetään juoksemaan kilpaa ja se kuka saa kiinni toisen on kanalan valtias. Merkistä lähdettiin juoksemaan ja nuori kukko alkoi saavuttamaan vanhaa kukkoa.
Juuri kun nuori kukko oli ottamassa vanhan kukon kiinni, niin kanalan ovi aukesi ja isäntä ampui haulikolla nuoren kukon kuoliaaksi, ja kirosi, saatana, jo kolmas homokukko jo tällä viikolla.