Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi vuoden tavoite, päästä eläkkeelle

Vierailija
27.11.2023 |

Kun ei töitä saa eikä opiskelemaan pääse. Eläkkeelle pääsy muuttaisi elämäni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet ollut jo monta vuotta eläkkeellä. Ja olet perheyrityksessä töissä. 

Vierailija
2/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyssyistäkö ajattelit päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä en kyllä ole. Perheyrityksessä olen kyllä töissä mutta ne työt riippuu miehestä ja haluan olla hänestä riippumaton.

Vierailija
4/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kun ei fyysisistä syistä ainakaan pääse.

Vierailija
5/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. 

Vierailija
6/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tautologisesta jankutuksestasi päätellen sinulla on kohtuulliset mahdollisuudet.

Vierailija
7/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tautologisesta jankutuksestasi päätellen sinulla on kohtuulliset mahdollisuudet.

Hyvä juttu sitten.

Vierailija
8/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä en kyllä ole. Perheyrityksessä olen kyllä töissä mutta ne työt riippuu miehestä ja haluan olla hänestä riippumaton.

Niin, että tuli siitäkin sitten satuiltua. 

Vierailija
9/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenhan minä hakenut monesti eläkkeelle. Mutta ei lukuiset fyysiset sairaudet vaan riitä.

Vierailija
10/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenhan minä hakenut monesti eläkkeelle. Mutta ei lukuiset fyysiset sairaudet vaan riitä.

No mitä sitten siitäkin satuilit? Se oli siihen aikaan, kun olit taas kerran ostanut asunnon ja muuttanut asumaan yksin, olit myös jossain toimistotyössä suunnilleen maanantaista keskiviikkoon 10-12 mutta sitten menetitkin sen hienon työpaikan, jonka olit saanut kutakuinkin kutsuttuna, ei t

Olenhan minä tässä vuosien aikana ollut monenlaisissa työkokeiluissa ja opiskeluissa eikä niistä ole mitään tullut, niin nyt voisin jo päästä eläkkeelle.

Vierailija
11/11 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pääsin olkapäävaivan, joka esti työnteon, takia eläkkeelle alle 60vuotiaana. Pitää mennä lääkäriin ja pikkaisen painostaa että saa lähetteen ortopedille sen jälkeen alkaa homma etenemään, siis jos syytä on. Ei ole hätähousujen hommaa, kesti lähes 2 vuotta ja ensihakemuksella parissa viikossa tuli eläkepaperit.