Ensi vuoden tavoite, päästä eläkkeelle
Kun ei töitä saa eikä opiskelemaan pääse. Eläkkeelle pääsy muuttaisi elämäni.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet ollut jo monta vuotta eläkkeellä. Ja olet perheyrityksessä töissä.
Eläkkeellä en kyllä ole. Perheyrityksessä olen kyllä töissä mutta ne työt riippuu miehestä ja haluan olla hänestä riippumaton.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyssyistäkö ajattelit päästä?
Joo, kun ei fyysisistä syistä ainakaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tautologisesta jankutuksestasi päätellen sinulla on kohtuulliset mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tautologisesta jankutuksestasi päätellen sinulla on kohtuulliset mahdollisuudet.
Hyvä juttu sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeellä en kyllä ole. Perheyrityksessä olen kyllä töissä mutta ne työt riippuu miehestä ja haluan olla hänestä riippumaton.
Niin, että tuli siitäkin sitten satuiltua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minä hakenut monesti eläkkeelle. Mutta ei lukuiset fyysiset sairaudet vaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minä hakenut monesti eläkkeelle. Mutta ei lukuiset fyysiset sairaudet vaan riitä.
No mitä sitten siitäkin satuilit? Se oli siihen aikaan, kun olit taas kerran ostanut asunnon ja muuttanut asumaan yksin, olit myös jossain toimistotyössä suunnilleen maanantaista keskiviikkoon 10-12 mutta sitten menetitkin sen hienon työpaikan, jonka olit saanut kutakuinkin kutsuttuna, ei t
Olenhan minä tässä vuosien aikana ollut monenlaisissa työkokeiluissa ja opiskeluissa eikä niistä ole mitään tullut, niin nyt voisin jo päästä eläkkeelle.
Kyllä minä pääsin olkapäävaivan, joka esti työnteon, takia eläkkeelle alle 60vuotiaana. Pitää mennä lääkäriin ja pikkaisen painostaa että saa lähetteen ortopedille sen jälkeen alkaa homma etenemään, siis jos syytä on. Ei ole hätähousujen hommaa, kesti lähes 2 vuotta ja ensihakemuksella parissa viikossa tuli eläkepaperit.