Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!

Vierailija
17.07.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html

"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä

Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."

Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!

Kommentit (1016)

Vierailija
201/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys! Ei kai vaan Kalliossa asuvat naiset ole äärivasemmiston sekä elokapinan kannattajia?https://www.youtube.com/shorts/BLlZ4jecRm4

Linkin naisista pysyisin kaukana! Arvomaailmat eivät kohtaa.

Näissä naisissa on se piirre, että he putoavat kaveripiiristään oitis, jos alkavat tapailla persulta vaikuttavaa miestä. Eivät siis pysty itsenäiseen miesvalintaan vaan kierrättävät kaverien kautta mieskokelaan kelpoisuuden.

Ite olin tavis ja hengasin kauniin tytön/naisen teininä. Hän kokoajan viestitteli mulle, että olisi kiinnostunut musta ja mun vaan pitää odottaa oikeaa hetkeä, sillä hän ei ollut vielä valmis seksiin kanssani. No, odotin 5v kunnes hän tapasi erään pitkän ja komean sm-tasoa pelaavan lätkä pelaajan. Ei mennyt kun 3 päivää tämän miehen tapaamisesta, kun he päätyivät sänkyyn harrastamaan seksiä. Nainen siis seurusteli kanssani. Ainakin meillä on FB-sivulla ihan virallisesti merkittysuhde hänen aloitteestaan. Hänen syrjähypyn jälkeen tajusin että nainen oli koko tämän suhteen ajan vedättänyt mua. Sillä ei hän nähnyt mua poikakaveri materiaalina, ainoastaan olin hänelle se tuki ja turva, jonka luokse pystyi aina tulemaan ja kertomaan kaikki omat murheensa sekä huolensa. M33

Baarissa näkee naisten hybergamian eli geimin hyvin. Voit vaikka tunnin jutella mukavia mutta jos joku julkkis tai mallinnäköinen tulee paikalle unohdut kuin sinua ei olisi koskaan tavattukaan. Miehiä moititaan että jotkut käy jossain pelimieskurssilla, naiset ei muuta tee kuin pelaa. Satsaa hienoihin vaatteisiin meikkeihin  että houkuttelisi mahdollisimman paljon huomiota ja kumppanitarjousta yhdessä illassa. Puheet on peliä ja manipulointia. Naisilla on huomanneet että niistä avaruuskirurgeista on kova kilpailu kun niitä on vaan 5% miehistä ja pelaa ihan eri peliä kuin miehet jotka haluaisi tutustua ja sitten tapailla ehkä vakavissaan. Pariutuminen on nykyään niin brutaalia ettei siinä tavallisilla ihmisillä ole enää jakoa. Kun pelinaiset määrää ei lapsia synny. Koko hommasta on tullut naisten temmellyskenttä eikä ne edes tajua sitä. Surullinen näky naiset kalliissa vaatteissaan perjantai iltana yhdessä täyttää ravintolat joihin miehillä ei ole varaa enää kun miehet on työnnetty ulos työelämästä. Naiset menee treffeille toistensa kanssa perjantai iltana ja etsimään sitä avaruuskirurgia. Tavismiehet ei lennä samalla kiertoradalla kuin naiset ja avaruuskirurgit.

Älä sitten etsi naisia baareista. Jos sua kiinnostaa vaan pelinaiset niin ongelmaa ei toki voi ratkaista.

Vierailija
202/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt, hopeaketut, sankoin joukoin Kallion kaduille kauniita nuoria naisia katsomaan ja jututtamaan. Farmariasu ja valkoiset tennarit. 

Kun itse olin nuori nainen ja n. 20-30 v. en edes rekisteröinyt yli 35 v. miehiä miehinä. He olivat nuorelle naiselle vain isähahmoja, pappoja, setiä. Pelkkä ajatuskin siitä, että tuon ikäinen olis kuvitellut jotakin ja lähestynyt olisi tuntunut todella omituiselta. Ei edes naurettavalta vaan hyvin oudolta. Puhumattakaan 50-60-vuotiaasta. Nyt tietenkin ajattelen toisin, mutta yritän vähän selittää sitä nuoren naisen näkökulmaa. Ei niitä oikeasti kiinnosta, jättäkää rauhaan.

Siinä mielessä voi olla totuudenjyvä että miehettömyyttä valittaa 30v naiset mutta nämä naiset ei ymmärrä että miehillä on eri ajattelu siinä iässä. Kun naisilla alkaa hiipua munasolut ja alkaa kello raksuttaa. 30v miehet katselee jo nuorempaa. Ongelma tulee siinä että monella menevällä miehellä alkaa se vakavan kumppanin kaipuu 40-50v ja niille 30v naisille jotka jo haluisi vakavan ei sen ikäisiä hyväksy. Naisilla on myös vaatimukset suomalaisille miehille ihan utopistiset muutenkin. The End.

Taas tosielämästä vieraantunutta teoriaa. Tiedoksi, esikoisensa  suomalaisista miehistä saa 45v. tai yli vain noin yksi prosentti. Eli 99 % saa esikoisensa hyvissä ajoin. Korkeasti koulutetut pariutuu tutkitusti keskenään.

Suomalaisten sukupuutto kertoo ihan muuta. Tyypillisenä naisena tartut nyansseihin kykenemättä hahmottamaan kokonaisuutta. Paska vanhuus tulee naisillekin ilman jälkikasvua.

Ihme argumentointia. Nyansseihin? Juurihan esitin ison kuvan todellisesta tilanteesta.

Ketään ei kiinnosta aivoakrobatiasi olet jo liian vanha nainen.

Taisi osua ja upota pahasti sinuun, kun alat haukkua minua tosiasioiden kertomisesta. Eihän tuo ole älyllistä väittelyä nähnytkään, että menee henkilökohtaisuuksiin. Sehän on säälittävää. 🥱 Kun minun asioistani olit kiinnostunut, niin minulla ei ole 30+v. naisena vaikeuksia löytää ikäistäni ja nuorempaa seuraa. Ukot voi pysyä sinkkuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, paska säkä. Mä en ymmärrä miksi me ollaan edes lähdetty tälle tielle, että kuunnellaan näitä sinkkujen rutinoita, kuinka muut ihmiset ei nyt ole sellaisia kuin itse haluaisi. 

On tehty medioihin juttuja sekä sinkkunaisten että sinkkumiesten näkökulmasta. Ihan ok minusta, että tehdään. Ihmetyttää vain miksi tänne roskapalstalle piti tämä tuoda ruodittavaksi. Kyllähän se oli arvattavissa, että oikeistolaiset naisvihaajat haukkuvat Kallion punavihreät naiset. Mitään lisäarvoa ei tule.

On toki, siksi puhuinkin sinkuista ylipäätään, mutta mitä lisäarvoa nämä artikkelitkaan tuo, kun suuri osa asioista mistä toista sukupuolta soimataan, on sellaisia mitkä ei sen toisen puolen "syntejä" ole kannettavaksi alkuunkaan. Jos esimerkiksi ulkonäkö ei miellytä, ei se ole sen ruman syytä. 

Muutenkin ihmisillä on nykyään tämä kummallinen ajatus, että heidän tulisi löytää eri sukupuolta oleva kopio itsestään, vaikka se kovinkaan usein ei ole tae mistään auvoisesta tulevaisuudesta ja suurin osa onnellisistakin pareista on usein suhteellisen suuristakin asioista aivan eri mieltä. Näkökulmastahan se on pitkälti kiinni, että päättääkö arvostaa hyviä ominaisuuksia enemmän kuin niitä jotka kokee negatiivisiksi. 

Artikkelit selittävät, miksi niiden kirjoittajat tai artikkelissa haastateltavat ovat sinkkuja. Pariutuvat ihmiset löytävät yhdistäviä tekijöitä ja puhaltavat samaan hiileen. Jos eivät, parisuhde tahtoo jäädä lyhytikäiseksi.

Monella naisella taitaa se yhteinen hiili olla sen ulkkariukon hiili.

Ilmiselvä sinkku tuli kommentoimaan.

Eikö sinkku ole sinkkuudesta puhuttaessa parempi kommentoimaan kuin joku jolla on sen 5 poikaystävää ja koira.

Vierailija
204/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on sosiaalinen darwinismi. Jos yksilö ei kykene mukautumaan vallitsevaan yhteiskuntaan, hän tahtonsa vastaisesti jää lisääntymiskyvyttömäksi. Koska ihminen on kuitenkin ajatteleva eläin, hän voi jättäytyä myös omasta tahdostaan parisuhderuletin ulkopuolelle. Kautta historian on ollut taikauskoon perustuvia elämäntapavalintoja, missä on vaadittu ainakin näennäistä selibaattia.

Selibaatti sinänsä ei ole taikauskoista. Jokaisen kannattaa kokeilla sitä nyt ainakin  se yksi kuukausi, siis myös masturboinnista pidättäytymistä. Energiatasot ovat aivan erilaiset silloin, kun ei tuhlaa energiaa krooniseen laukeiluun. Toimii myös naisilla.

Vierailija
205/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion naiset ovat suurimmaksi osaksi baarikärpäsiä, jotka eivät ainakaan minun kiinnostusta herätä. 

Vierailija
206/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on sosiaalinen darwinismi. Jos yksilö ei kykene mukautumaan vallitsevaan yhteiskuntaan, hän tahtonsa vastaisesti jää lisääntymiskyvyttömäksi. Koska ihminen on kuitenkin ajatteleva eläin, hän voi jättäytyä myös omasta tahdostaan parisuhderuletin ulkopuolelle. Kautta historian on ollut taikauskoon perustuvia elämäntapavalintoja, missä on vaadittu ainakin näennäistä selibaattia.

Kyse on hiiriutopiasta suomi on kuoleva maa ja kansa. Mätä houkuttaa raatokärpäsiä.

Vierailija
207/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt, hopeaketut, sankoin joukoin Kallion kaduille kauniita nuoria naisia katsomaan ja jututtamaan. Farmariasu ja valkoiset tennarit. 

Kun itse olin nuori nainen ja n. 20-30 v. en edes rekisteröinyt yli 35 v. miehiä miehinä. He olivat nuorelle naiselle vain isähahmoja, pappoja, setiä. Pelkkä ajatuskin siitä, että tuon ikäinen olis kuvitellut jotakin ja lähestynyt olisi tuntunut todella omituiselta. Ei edes naurettavalta vaan hyvin oudolta. Puhumattakaan 50-60-vuotiaasta. Nyt tietenkin ajattelen toisin, mutta yritän vähän selittää sitä nuoren naisen näkökulmaa. Ei niitä oikeasti kiinnosta, jättäkää rauhaan.

Siinä mielessä voi olla totuudenjyvä että miehettömyyttä valittaa 30v naiset mutta nämä naiset ei ymmärrä että miehillä on eri ajattelu siinä iässä. Kun naisilla alkaa hiipua munasolut ja alkaa kello raksuttaa. 30v miehet katselee jo nuorempaa. Ongelma tulee siinä että monella menevällä miehellä alkaa se vakavan kumppanin kaipuu 40-50v ja niille 30v naisille jotka jo haluisi vakavan ei sen ikäisiä hyväksy. Naisilla on myös vaatimukset suomalaisille miehille ihan utopistiset muutenkin. The End.

Taas tosielämästä vieraantunutta teoriaa. Tiedoksi, esikoisensa  suomalaisista miehistä saa 45v. tai yli vain noin yksi prosentti. Eli 99 % saa esikoisensa hyvissä ajoin. Korkeasti koulutetut pariutuu tutkitusti keskenään.

Suomalaisten sukupuutto kertoo ihan muuta. Tyypillisenä naisena tartut nyansseihin kykenemättä hahmottamaan kokonaisuutta. Paska vanhuus tulee naisillekin ilman jälkikasvua.

Ihme argumentointia. Nyansseihin? Juurihan esitin ison kuvan todellisesta tilanteesta.

Taisi osua ja upota pahasti sinuun, kun alat haukkua minua tosiasioiden kertomisesta. Eihän tuo ole älyllistä väittelyä nähnytkään, että menee henkilökohtaisuuksiin. Sehän on säälittävää. 🥱 Kun minun asioistani olit kiinnostunut, niin minulla ei ole 30+v. naisena vaikeuksia löytää ikäistäni ja nuorempaa seuraa. Ukot voi pysyä sinkkuina.

Et kuitenkaan kykene parisuhdetta niistä seuralaisista saamaan saatika perhettä. Lastensaannillekin juna meni jo.

Ei mennyt, akateeminen äitini sai pikkuveljeni 36-vuotiaana. Plus lukuisat muut naiset. Sinun junasi meni jo ajat sitten, vanha ukko. Katso niitä tilastoja esikoisensa saaneista.

Vierailija
208/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän liian kaukana kun reilu 400km välimatkaa enkä Helsingissä halua asua muutenkaan.

Vierailija
209/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys! Ei kai vaan Kalliossa asuvat naiset ole äärivasemmiston sekä elokapinan kannattajia?https://www.youtube.com/shorts/BLlZ4jecRm4

Linkin naisista pysyisin kaukana! Arvomaailmat eivät kohtaa.

Näissä naisissa on se piirre, että he putoavat kaveripiiristään oitis, jos alkavat tapailla persulta vaikuttavaa miestä. Eivät siis pysty itsenäiseen miesvalintaan vaan kierrättävät kaverien kautta mieskokelaan kelpoisuuden.

Ite olin tavis ja hengasin kauniin tytön/naisen teininä. Hän kokoajan viestitteli mulle, että olisi kiinnostunut musta ja mun vaan pitää odottaa oikeaa hetkeä, sillä hän ei ollut vielä valmis seksiin kanssani. No, odotin 5v kunnes hän tapasi erään pitkän ja komean sm-tasoa pelaavan lätkä pelaajan. Ei mennyt kun 3 päivää tämän miehen tapaamisesta, kun he päätyivät sänkyyn harrastamaan seksiä. Nainen siis seurusteli kanssani. Ainakin meillä on FB-sivulla ihan virallisesti merkittysuhde hänen aloitteestaan. Hänen syrjähypyn jälkeen tajusin että nainen oli koko tämän suhteen ajan vedättänyt mua. Sillä ei hän nähnyt mua poikakaveri materiaalina, ainoastaan olin hänelle se tuki ja turva, jonka luokse pystyi aina tulemaan ja kertomaan kaikki omat murheensa sekä huolensa. M33

Baarissa näkee naisten hybergamian eli geimin hyvin. Voit vaikka tunnin jutella mukavia mutta jos joku julkkis tai mallinnäköinen tulee paikalle unohdut kuin sinua ei olisi koskaan tavattukaan. Miehiä moititaan että jotkut käy jossain pelimieskurssilla, naiset ei muuta tee kuin pelaa. Satsaa hienoihin vaatteisiin meikkeihin  että houkuttelisi mahdollisimman paljon huomiota ja kumppanitarjousta yhdessä illassa. Puheet on peliä ja manipulointia. Naisilla on huomanneet että niistä avaruuskirurgeista on kova kilpailu kun niitä on vaan 5% miehistä ja pelaa ihan eri peliä kuin miehet jotka haluaisi tutustua ja sitten tapailla ehkä vakavissaan. Pariutuminen on nykyään niin brutaalia ettei siinä tavallisilla ihmisillä ole enää jakoa. Kun pelinaiset määrää ei lapsia synny. Koko hommasta on tullut naisten temmellyskenttä eikä ne edes tajua sitä. Surullinen näky naiset kalliissa vaatteissaan perjantai iltana yhdessä täyttää ravintolat joihin miehillä ei ole varaa enää kun miehet on työnnetty ulos työelämästä. Naiset menee treffeille toistensa kanssa perjantai iltana ja etsimään sitä avaruuskirurgia. Tavismiehet ei lennä samalla kiertoradalla kuin naiset ja avaruuskirurgit.

Älä sitten etsi naisia baareista. Jos sua kiinnostaa vaan pelinaiset niin ongelmaa ei toki voi ratkaista.

Naisille baari on ainoa paikka tutustua ja se elämänkumppani valitaan 10 alkoholiannoksen tainnuttamana.

Vierailija
210/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selibaatti sinänsä ei ole taikauskoista. Jokaisen kannattaa kokeilla sitä nyt ainakin  se yksi kuukausi, siis myös masturboinnista pidättäytymistä. Energiatasot ovat aivan erilaiset silloin, kun ei tuhlaa energiaa krooniseen laukeiluun. Toimii myös naisilla.

En kai niin väittänytkään. Mutta selibaattilupaukset ja sen edellyttäminen ovat olleet pääosin uskontojen juttu. Joten aina on ollut ihmisryhmiä, joille normaali pariutuminen on ollut poissuljettua.

Vierailija
211/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä ainainen oletus, että parhaat ovat aina varattuja? Miten edes määritellään "paras"? Tämänkin ketjun luin alusta loppuun, mutta yhden ainutta sellaista viestiä ei ollut, missä asiaa olisi ruodittu edes vähän alusta.

Todellisuudessa pariutuminen edellyttää kahden henkilön välistä kemiaa, yhteensopivuutta. Kaikki ulkoiset tekijät ovat siinä lähinnä ekstraa. Jos natsaa jonkun kanssa, pariutuu. Jos ei löydä sitä kenen kanssa natsaisi, ei pariudu. Pariutumattomuus johtuu siitä, ettei löydä tai ole löytänyt sellaista henkilöä, jonka kanssa natsaisi. Syitä tähän voi olla lukuisia, mutta tuo yhteisen kemian löytämättömyys on kaiken a ja o. On outoa väittää, että ns. "parhaat" olisivat aina varattuja. Sinkkuna on naisia ja miehiä, joilla on turvattu toimeentulo ja mielenkiintoisia persoonallisuuksia. Parisuhteessa on naisia ja miehiä, jotka ovat pienituloisia, työttömiä ja persoonaltaan hyvin yksinkertaisia. Kyse on ihan siitä, että jotkut onnistuvat löytämään kemiaa toisen kanssa ja jotkut eivät. Siinä touhussa ei oikein voi mielestäni puhua mistään "paremmuudesta" vaan lähinnä sattumasta ja tuuripelistä.

Vierailija
212/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan kykene parisuhdetta niistä seuralaisista saamaan saatika perhettä. Lastensaannillekin juna meni jo.

Ei mennyt, akateeminen äitini sai pikkuveljeni 36-vuotiaana. Plus lukuisat muut naiset. Sinun junasi meni jo ajat sitten, vanha ukko. Katso niitä tilastoja esikoisensa saaneista.

Naisista tulee hysteerisiä jos eivät saa seksiä. Tähän tarkoitukseen kehitti psykiatrit dildon. Miehet alkaa juoda tai yliurheilla.

Vierailija
213/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä ainainen oletus, että parhaat ovat aina varattuja? Miten edes määritellään "paras"? Tämänkin ketjun luin alusta loppuun, mutta yhden ainutta sellaista viestiä ei ollut, missä asiaa olisi ruodittu edes vähän alusta.

Todellisuudessa pariutuminen edellyttää kahden henkilön välistä kemiaa, yhteensopivuutta. Kaikki ulkoiset tekijät ovat siinä lähinnä ekstraa. Jos natsaa jonkun kanssa, pariutuu. Jos ei löydä sitä kenen kanssa natsaisi, ei pariudu. Pariutumattomuus johtuu siitä, ettei löydä tai ole löytänyt sellaista henkilöä, jonka kanssa natsaisi. Syitä tähän voi olla lukuisia, mutta tuo yhteisen kemian löytämättömyys on kaiken a ja o. On outoa väittää, että ns. "parhaat" olisivat aina varattuja. Sinkkuna on naisia ja miehiä, joilla on turvattu toimeentulo ja mielenkiintoisia persoonallisuuksia. Parisuhteessa on naisia ja miehiä, jotka ovat pienituloisia, työttömiä ja persoonaltaan hyvin yksinkertaisia. Kyse on ihan siitä, että jotkut onnistuvat löytämään kemiaa toisen kanssa ja jotkut eivät. Siinä touhussa ei oikein voi mielestäni puhua mistään "paremmuudesta" vaan lähinnä sattumasta ja tuuripelistä.

Aika paljon vaikuttaa naisten valintoihin tai valitsematta jättämisiin median ja koulun aivopesu.

Vierailija
214/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varattu ja olen silti asteikolla "paras" tai "lähes täydellinen". Joten eivät kaikki parhaat ole varattuja. 

Vierailija
215/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on silti oma merkityksensä. Siinä vaiheessa, kun alkaa löytämättömyydestä syyttää vastakkaista sukupuolta, itse varmistaa ettei tule löytämään ketään tulevaisuudessakaan. Yksilönä muuttuu niin luotaantyöntäväksi, että vain masokisti voisi hänet kelpuuttaa.

Vierailija
216/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
217/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on silti oma merkityksensä. Siinä vaiheessa, kun alkaa löytämättömyydestä syyttää vastakkaista sukupuolta, itse varmistaa ettei tule löytämään ketään tulevaisuudessakaan. Yksilönä muuttuu niin luotaantyöntäväksi, että vain masokisti voisi hänet kelpuuttaa.

Naiset ajautuu mieron teille miehet kyllä näkee missä on oltu ja minne ollaan menossa. Ainoat kiinnostuneet on siinä vaiheessa enää ne jännämiehet ja nainen mukautuu.

Vierailija
218/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ylijäämänaisista on muualta tulleita. Helsinkiläiset miehet menevät naimisiin lähipiirinsä helsinkiläisten tuttujen naisten kanssa. Opiskeluaika on tässä mahdollisuus naisille. Muualta tulleilla on mahdotonta päästä näihin stadilaisten piireihin ja muualta tulleita miehiä on vähemmän. Sori siitä.

Mun molemmat savolaisen miehen kanssa pariutuneet tuttavanaiset on paljasjalkaisia helsinkiläisiä :D

Pohjois- ja Itä-Suomesta tulleilla tutuilla taas on sitten usein helsinkiläiset miehet. Joillain myös muualta pk-seudulta. 

Taidat olla itse savosta puheista päätellen.

Vierailija
219/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaintekijä löytämättömyydelle on tuo "kiinnostava mies". Niitä varakkaita ja koulutettuja 190 cm laatikkoleukaisia avaruuskirurgimalleja on matemaattisesti todellä vähän. Ei niitä vain riitä kaikille halukkaille. 

Tätä olin tulossa sanomaan itsekin.

Sivusta seuranneena aika monen pariutumis- ja parisuhdeongelmien taustalla on liika pinnallisuus. Miehen pitää olla ulkoisesti tietynlainen, tietyssä duunissa, tienata tietyn verran jne. Nämä on ne tärkeimmät kriteerit. Sitten naristaan, kun miestä ei löydy ja sitten kun löytyy mies pettää tai on muuten vaan k*uspää.

Välillä naurattaa, kun ihmiset ihmettelee, miten olen voinut olla parikymppisestä saman ihmisen kanssa, kun lähennytään neljääkymppiä. En kehtaa heille sanoa, mutta minulla ei ollut sellaista kriteerilistaa kuin monella on. Tavattiin, meillä synkkasi henkisellä tasolla, oltiin molemmat persaukisia opiskelijoita. Sitten rakennettiin elämä ja varallisuus yhdessä nollasta. 

Vierailija
220/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion pössyttelevät sateenkaarinaiset voivat katsoa peiliin jos eivät löydä hyvää miestä. Eivät meinaan ole sitä parasta vaimomateriaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme