Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!

Vierailija
17.07.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html

"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä

Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."

Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!

Kommentit (1016)

Vierailija
761/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole hesariin maksullisia tunnuksia joten en päässyt lukemaan juttua. Jäin miettimään seuraavaa: 

Jos noiden naisten mielestä parhaat miehet on jo viety, niin kysyttiinkö siinä artikkelissa heiltä että olisivatko he valmiita hyväksymään jotain muuta kuin ne ihan parhaat miehet? Vai olivatko nämä naiset ehdottomasti sitä mieltä että vain paras mies kelpaa (eli toisin sanoen ovat päättäneet jäädä ikuisiksi ajoiksi sinkuksi)?

Ihmiselle paras kumppani yleensä on se, johon ihastuu ja rakastuu. En näe mitään syytä alkaa suhteeseen jossa ei tunteita ole. 

Vierailija
762/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhah.. Nyt mua ihan naurattaa tämä keissi. Tätähän nämä nuoret naiset ovat rummuttaneet jo vuosikaudet, että miten miehet ovat sitä ja tätä inhottavaa ja röyhkeimmät kehtaavat tulla jopa puhumaan, että voi kuinka kauheita ne miehet onkaan! Nyt on sitten miehet kaikonneet näköpiiristä ja tavoite saavutettu. Olisivat nyt vaan tyytyväisiä, kun ei tarvi niiden kaikkien kamalien miesten huonosta seurasta ja huomiosta kärsiä.. 

Mistä sinä tiedät, ovatko juuri nämä naiset tuollaista rummuttaneet? Vai oletko niin yksinkertainen, että pidät naisia jonain monoliittina? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset koittaa saada täydellistä miestä. Ei se mene niin että 5 tason nainen saisi 10 tason miehen. 

Vierailija
764/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ne miehet ole kiinnostuneita Helsingin Kallion naisista. 

Vierailija
765/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle "pidätkö naisia monoliittina" -keskustelija. Olen lukenut saman kommenttisi täältä eri keskusteluista viime päivinä, virkistävää. Itse olen yrittänyt sen tuhat kertaa vääntää rautalangasta, että ihmisiä ja yksilöitä tässä ollaan, turhaan. Ei mene näille palstan vakimiehille perille. Onneksi ovat vain pieni osa miehistä. 

Vierailija
766/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset koittaa saada täydellistä miestä. Ei se mene niin että 5 tason nainen saisi 10 tason miehen. 

Kyllä se joskus menee niin. Mitäs siihen sanot. Sinusta minä olen "ruma", silti olen seurustellut usean "komean" miehen kanssa. Olen seurustellut myös sinusta "ruman" miehen kanssa. Katsos usealle meillä merkkaa muut asiat kuin ulkonäkö.

Vierailija
767/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole hesariin maksullisia tunnuksia joten en päässyt lukemaan juttua. Jäin miettimään seuraavaa: 

Jos noiden naisten mielestä parhaat miehet on jo viety, niin kysyttiinkö siinä artikkelissa heiltä että olisivatko he valmiita hyväksymään jotain muuta kuin ne ihan parhaat miehet? Vai olivatko nämä naiset ehdottomasti sitä mieltä että vain paras mies kelpaa (eli toisin sanoen ovat päättäneet jäädä ikuisiksi ajoiksi sinkuksi)?

Ihmiselle paras kumppani yleensä on se, johon ihastuu ja rakastuu. En näe mitään syytä alkaa suhteeseen jossa ei tunteita ole. 

Niin. Mutta kun artikkelin naiset itse sanoivat että parhaat miehet on jo viety, niin olisi ihan mielenkiintoista saada tietää heiltä, että kelpaisiko heille jokin muukin. kuin ne ihan parhaat miehet. Ymmärrätkö mitä haen takaa?

Vierailija
768/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se joskus menee niin. Mitäs siihen sanot. Sinusta minä olen "ruma", silti olen seurustellut usean "komean" miehen kanssa. Olen seurustellut myös sinusta "ruman" miehen kanssa. Katsos usealle meillä merkkaa muut asiat kuin ulkonäkö.

Vauva palstalla aina tulee vastaan näitä tarinoita kuinka ruma nainen sai komean miehen. Jännä ettei tuollaisia pariskuntia juuri koskaan näy missään ulkona julkisilla paikoilla. On melkein kuin nämä pariskunnat olisivat olemassa vain vauvapalstalla. 

Vierailija
769/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ne miehet ole kiinnostuneita Helsingin Kallion naisista. 

Osa noista Hesarin jutun naisista oli ihan nättejä. Voin taata sinulle että merkittävä osa miehistä olisi heistä ainakin alustavasti kiinnostuneita ulkonäköön perustuen. 

Vierailija
770/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku ihan tosissaan, että tällä palstalla roikkuisi muka miesten parhaimmistoa? Kyllä me olemme loppujen lopuksi niitä peräkammarien poikia ja luusereita.

Vierailija
771/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten olisi vaan paras ottaa se oman tason mies tai hieman tasoa alempi. Muuten tulee yksinäinen keski-ikä

Vierailija
772/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion nainen voi kesän kunniaksi pukeutua mekkoon ja suunnata lauantai-iltana maakuntaan tanssilavalle. Sinne nuoret komeat maajuhanit saapuvat helsinkiläisyksiön hintaisilla traktoreillaan tutustumaan aidosti livenä leppoisan keskustelun merkeissä. Ei välttämättä tarvitse tanssiakaan, ellei osaa tai halua. Lavoilla on tänä kesänä ollut ennätyspaljon nuorempaa sukupolvea, niin miehiä kuin naisia. Romanssejakin olen nähnyt.

Vierailija
773/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallion nainen voi kesän kunniaksi pukeutua mekkoon ja suunnata lauantai-iltana maakuntaan tanssilavalle. Sinne nuoret komeat maajuhanit saapuvat helsinkiläisyksiön hintaisilla traktoreillaan tutustumaan aidosti livenä leppoisan keskustelun merkeissä. Ei välttämättä tarvitse tanssiakaan, ellei osaa tai halua. Lavoilla on tänä kesänä ollut ennätyspaljon nuorempaa sukupolvea, niin miehiä kuin naisia. Romanssejakin olen nähnyt.

Kuulostaa mukavalta.

Vierailija
774/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mutta kun artikkelin naiset itse sanoivat että parhaat miehet on jo viety, niin olisi ihan mielenkiintoista saada tietää heiltä, että kelpaisiko heille jokin muukin. kuin ne ihan parhaat miehet. Ymmärrätkö mitä haen takaa?

No miksi pitäisi kelvata sellainen johon ei ihastu? Eli siis se paras? 

Vierailija
775/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt, hopeaketut, sankoin joukoin Kallion kaduille kauniita nuoria naisia katsomaan ja jututtamaan. Farmariasu ja valkoiset tennarit. 

Hopeakettu, jolla kulta(dublee)panssariketju kaulassa, kulta(dublee)(ranta)rolexi ranteessa, paidan napit ylhäältä auki aika pitkälle alas, rintakarvoja ruskettuneessa ihossa.

Houkutteleeko?

Vierailija
776/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastokeskuksen mukaan Suomessa on yli 100 000 nuorta miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia.

Ainut poikkeus on Helsingin keskusta jossa pieni naisylijäämä, muualla on valtava ylijäämiesten massa joita ei tarvita koskaan yhtään mihinkään. 

Heillä ei ole koskaan oikeutta rakkauteen tai puolisoon tai lapsiin, kauhistuttava kohtalo heillä raukoilla!

Vierailija
777/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskuksen mukaan Suomessa on yli 100 000 nuorta miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia.

Ainut poikkeus on Helsingin keskusta jossa pieni naisylijäämä, muualla on valtava ylijäämiesten massa joita ei tarvita koskaan yhtään mihinkään. 

Heillä ei ole koskaan oikeutta rakkauteen tai puolisoon tai lapsiin, kauhistuttava kohtalo heillä raukoilla!

Laitapa linkki tuohon tietoon.

Vierailija
778/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on meidän inceleitten juhlan hetki. Naisten biologinenkello naksuttaa ja he pyytävät anellen että ottaisi heidät kun muut miehet on varattu. Nyt me ollaankin etulyöntiasemassa

Vierailija
779/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumia akkoja niin ei ihme ettei löydy sitä komistusta.

Vierailija
780/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle "pidätkö naisia monoliittina" -keskustelija. Olen lukenut saman kommenttisi täältä eri keskusteluista viime päivinä, virkistävää. Itse olen yrittänyt sen tuhat kertaa vääntää rautalangasta, että ihmisiä ja yksilöitä tässä ollaan, turhaan. Ei mene näille palstan vakimiehille perille. Onneksi ovat vain pieni osa miehistä. 

Kiitoksia. Meitä tosin taitaa olla useampia täällä, en ole ainoa. 😊 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme