Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!

Vierailija
17.07.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html

"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä

Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."

Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!

Kommentit (1016)

Vierailija
781/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on meidän inceleitten juhlan hetki. Naisten biologinenkello naksuttaa ja he pyytävät anellen että ottaisi heidät kun muut miehet on varattu. Nyt me ollaankin etulyöntiasemassa

Saan enemmän mielihyvää siitä kun he joutuvat tyytymään mustaanmieheen, sitähän ne tänne muutenkin haluaa.

Vierailija
782/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskuksen mukaan Suomessa on yli 100 000 nuorta miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia.

Ainut poikkeus on Helsingin keskusta jossa pieni naisylijäämä, muualla on valtava ylijäämiesten massa joita ei tarvita koskaan yhtään mihinkään. 

Heillä ei ole koskaan oikeutta rakkauteen tai puolisoon tai lapsiin, kauhistuttava kohtalo heillä raukoilla!

Uskon tämän, koska nuoria naisia muuttaa Suomesta ulkomaille koko ajan enemmän kuin nuoria miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ne miehet ole kiinnostuneita Helsingin Kallion naisista. 

Osa noista Hesarin jutun naisista oli ihan nättejä. Voin taata sinulle että merkittävä osa miehistä olisi heistä ainakin alustavasti kiinnostuneita ulkonäköön perustuen. 

Sanotaanko, että samanikäiset miehet ainakin osaa varmaan jo arvata millaisia 9/10 näistä naisista on luonteeltaan. Siinä ei ulkonäkö auta muuhun kuin yhden yön juttuun.

Niitä punavihermiehiä on oikeasti hyvin vähän olemassa, joiden kanssa nämä naiset olisivat samalla aallonpituudella.

Vierailija
784/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset koittaa saada täydellistä miestä. Ei se mene niin että 5 tason nainen saisi 10 tason miehen. 

Kyllä se joskus menee niin. Mitäs siihen sanot. Sinusta minä olen "ruma", silti olen seurustellut usean "komean" miehen kanssa. Olen seurustellut myös sinusta "ruman" miehen kanssa. Katsos usealle meillä merkkaa muut asiat kuin ulkonäkö.

Vauva palstalla aina tulee vastaan näitä tarinoita kuinka ruma nainen sai komean miehen. Jännä ettei tuollaisia pariskuntia juuri koskaan näy missään ulkona julkisilla paikoilla. On melkein kuin nämä pariskunnat olisivat olemassa vain vauvapalstalla. 

Jaa, kumma, että minä näen tuollaisia hyvin usein. Myös toisin päin niin, että upealla naisella on epäviehättävä mies.

Vierailija
785/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskuksen mukaan Suomessa on yli 100 000 nuorta miestä enemmän kuin saman ikäisiä naisia.

Ainut poikkeus on Helsingin keskusta jossa pieni naisylijäämä, muualla on valtava ylijäämiesten massa joita ei tarvita koskaan yhtään mihinkään. 

Heillä ei ole koskaan oikeutta rakkauteen tai puolisoon tai lapsiin, kauhistuttava kohtalo heillä raukoilla!

Laitapa linkki tuohon tietoon.

Olen eri, mutta huutelen sivusta: 

Tuo mitä hän kirjoitti, on itseasiassa totta. Suomessa on merkittävästi enemmän nuoria miehiä, kuin nuoria naisia. Väestön määrä ikäluokittain löytyy alla olevan linkin kautta:

https://stat.fi/fi/tilastot/tietoa-teemoittain/suomi-lukuina/vaesto-ja-…

Vierailija
786/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat muuttaa siihen ahtaaseen siivouskoppiin ytimessä. Vanhaan rapistuvaan taloon. Koska se on fresh ja cool. Yritetään nopeasti juurtua alueelle. Ei mietitä ollenkaan perheen perustamisen näkökulmasta. Perheasunnot harvinaisia ja todella kalliita tuolla alueella. Julkinen voi olla kätsy yliopistolle ja bileisiin menemisessä, mutta lasten kanssa alkaa arvostaa yksityisautoilua. Mutta eihän tuolla alueella ole paikkoja autoille...joko pitää menettää mielenterveys kun etsii tienvarresta paikkaa autolle ja siirtelee sitä paikasta toiseen. Tai sitten pitäisi olla massimestari jolla on varaa ostaa hallipaikka ja auton tietysti turvallinen ja kallis katumaasturi.

Joten kyllä naisten kannattaa ennemmin katsoa peiliin kuin syyttää miehiä.

Mitenkäs Otaniemen teekkaripojat? Hekin asuvat pienissä asunnoissa siellä, eivätkä yhtään ole miettineet asumismuotoaan perheen perustamisen kannalta. Eikä sielläkään auto ole kätevä. 

Oletko koskaan elämäsi aikana muuttanut kodista toiseen kun elämäntilanne on muuttunut? Oletko aivan täysi idiootti? 😂 

Tuo nuoren henkilön pienessä asunnossa asumisen pitäisi olla enintään muutaman vuoden kestävä vaihe. Teekkaripojat tietävät etteivät he tule asumaan siellä teekkarikylässä kuin opiskelujensa ajan. He eivät juurru sinne samalla tavalla ja ovat valmiita muuttamaan muualle kun on aika perustaa perhe.

Kallion pikkuasunnot ovat aivan yhtälailla yleensä väliaikainen vaihe. Sitten kun perhettä perustetaan niin muutetaan isompaan. 

Niiden pitäisi olla. Mutta nämä punavihreät nuoret naiset ovat niin nirsoja ettei mikä tahansa kaksio tai kolmio käykään vaan miehellä pitäisi olla niin paljon rahaa, että se asunto saadaan joltain arvoalueelta tai vähintään sellaiseksi kehittyvältä. Ja jos ei saada niin jäädään Kallioon ja todetaan ettei ollut kemiaa...

Vierailija
787/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu ei ole helppoa kaikille

Se ettei sormusta näy ei tarkoita että kyseessä välttämättä sinkku

Vierailija
788/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset koittaa saada täydellistä miestä. Ei se mene niin että 5 tason nainen saisi 10 tason miehen. 

Kyllä se joskus menee niin. Mitäs siihen sanot. Sinusta minä olen "ruma", silti olen seurustellut usean "komean" miehen kanssa. Olen seurustellut myös sinusta "ruman" miehen kanssa. Katsos usealle meillä merkkaa muut asiat kuin ulkonäkö.

Vauva palstalla aina tulee vastaan näitä tarinoita kuinka ruma nainen sai komean miehen. Jännä ettei tuollaisia pariskuntia juuri koskaan näy missään ulkona julkisilla paikoilla. On melkein kuin nämä pariskunnat olisivat olemassa vain vauvapalstalla. 

Jaa, kumma, että minä näen tuollaisia hyvin usein. Myös toisin päin niin, että upealla naisella on epäviehättävä mies.

Lähes kaikki pariskunnat mitä minä näen kadulla tai vaikka Prisman pakastealtaalla, ovat ulkonäöllisesti hyvinkin samaa tasoa keskenään. 

Joskus välillä tulee toki vastaan yksittäinen pariskunta, jossa toinen on selvästi toista korkeammalla tasolla ulkonäön osalta, ja niihin aina kiinnittää eriyistä huomiota: "hmm, mikäs juttu tuo oikein on, miksi ihmeessä hän on tuon kanssa"??

Vierailija
789/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaankin sinun mielestäsi ruma. Mieheni on minun mielestäni komea. Lapsemme ovat meidän mielestämme upeita.

Vierailija
790/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallion sinkkunaiset ovat pääosin vihervasemmiston turruttamia mutta heilleppä ei kelpaa työtön soijapoika istumassa mielenosoityksessa jonka ajatusmaailma sopisi heille yhteen.

"Hyvät miehet", menestyvät, parisuhteessa johtavat ja resursseja omaavat miehet harvoin edustavat samaa näkemystä.

Vierailija
791/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaankin sinun mielestäsi ruma. Mieheni on minun mielestäni komea. Lapsemme ovat meidän mielestämme upeita.

Minulle on loppujen lopuksi aika yhdentekevää, oletko sinä ruma tai onko miehesi komea. Suuri enemmistö pariskunnista on omien havaintojeni mukaan hyvin samaa tasoa keskenään ulkonäön osalta, jos te olette siitä poikkeus niin olkaa kaikessa rauhassa. 

Vierailija
792/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallion sinkkunaiset ovat pääosin vihervasemmiston turruttamia mutta heilleppä ei kelpaa työtön soijapoika istumassa mielenosoityksessa jonka ajatusmaailma sopisi heille yhteen.

"Hyvät miehet", menestyvät, parisuhteessa johtavat ja resursseja omaavat miehet harvoin edustavat samaa näkemystä.

Kukaan kunnonmies ei koske tikullakaan viherhöpöröihin.

Vierailija
793/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on loppujen lopuksi aika yhdentekevää, oletko sinä ruma tai onko miehesi komea. Suuri enemmistö pariskunnista on omien havaintojeni mukaan hyvin samaa tasoa keskenään ulkonäön osalta, jos te olette siitä poikkeus niin olkaa kaikessa rauhassa. 

Pointtina tuossa subjektiivisuus. 

Vierailija
794/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävihreys ja oikeistolaisuus on kyllä aika turn-off.

Vierailija
795/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah.. Nyt mua ihan naurattaa tämä keissi. Tätähän nämä nuoret naiset ovat rummuttaneet jo vuosikaudet, että miten miehet ovat sitä ja tätä inhottavaa ja röyhkeimmät kehtaavat tulla jopa puhumaan, että voi kuinka kauheita ne miehet onkaan! Nyt on sitten miehet kaikonneet näköpiiristä ja tavoite saavutettu. Olisivat nyt vaan tyytyväisiä, kun ei tarvi niiden kaikkien kamalien miesten huonosta seurasta ja huomiosta kärsiä.. 

Mistä sinä tiedät, ovatko juuri nämä naiset tuollaista rummuttaneet? Vai oletko niin yksinkertainen, että pidät naisia jonain monoliittina? 

No se nyt on ihan se ja sama ketkä naiset tätä kyllästyttävää agendaa ovat ajaneet, mutta nyt se on kosahtanut kaikille niillekin naisille jotka eivät ole miesvihamielisiä. 

Vierailija
796/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Hesarin artikkelissa todella parhaimmisto Helsingin sinkkunaisista? Ei näköjään mitään laatua, paljon erilaisia ongelmia näköjään naisilla ja luonnekin haastattelussa kertonee, miksi ovat sinkkuja. Sääli miehiä. 

Vierailija
797/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävihreys ja oikeistolaisuus on kyllä aika turn-off.

Ja monelle miehelle taas ehdoton punavihreys missä ei pystytä kompromissiin mistäkään asiasta ja pitäisi ajatella kaikesta samalla tavalla on myös turn-off.

Vierailija
798/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sinulle "pidätkö naisia monoliittina" -keskustelija. Olen lukenut saman kommenttisi täältä eri keskusteluista viime päivinä, virkistävää. Itse olen yrittänyt sen tuhat kertaa vääntää rautalangasta, että ihmisiä ja yksilöitä tässä ollaan, turhaan. Ei mene näille palstan vakimiehille perille. Onneksi ovat vain pieni osa miehistä. 

Onneksi täälläkään palstalla ei koskaan esiinny miehiä yleistäviä kommentteja tai haukkuja. ''Suomalainen mies, valkoinen mies, nykyajan mies'' sitä ja tätä. Tai kuten sinäkin kirjoitit ''palstan vakimiehistä''.

Vierailija
799/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtina tuossa subjektiivisuus. 

Ulkoiseen viehätysvoimaan kuuluu todellisuudessa paljon ei-subjektiiviisia ominaisuuksia. Kasvojen symmetrisyys, sopusuhtainen nenä ja korvat, vahva leuka, suorat hampaat, terveet paksut hiukset, hyvä iho, jne jne. 

Totta kai ulkonäön arvotukseen liittyy myös subjektiivisuutta, en sitä kiistä, mutta väitän että paljon vähemmän kuin moni olettaa. On paljon universaaleja, kaikkien silmiin joko hyvältä/huonolta näyttäviä ulkonäköpiirteitä. 

Vierailija
800/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika kiinnostava mies. Sellainen komea ja salaperäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme