Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!

Vierailija
17.07.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html

"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä

Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."

Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!

Kommentit (1016)

Vierailija
721/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus mitä aivokääpiöitä täälläkin pyörii. Ai että kun nainen muuttaa pieneen yksiöön kallioon niin hän ei ota ollenkaan huomioon mahdollisesti muuttuvaa perhe-/suhde-/elämäntilannetta. Siis miesten mielestä naisella pitäs olla enemmän neliöitä että pääsis sinne loisimaan ja lokittamaan. Mulla on niin paljon kilsoja takana että nähnyt tätä lukemattomia kertoja. 

Se että naiset sanoo että parhaat miehet on varattuja on kans yhtä outoa. Samalla nainen kertoo ettei itse ole kuulunut joukkoon josta miehet ovat valinneet, turhaa itsensä alentamista. Kyllähän ne miehetkin joilla on ollut resursseja ovat omasta mielestään valinneet ne parhaat ja loput kelaa miksi kaikki hyvät naiset ovat menneet muille miehille. 

Mun mielestä on aina hyvä katsoa myös peiliin. Oli mies tai nainen. Jos ajattelee, että parhaat on varattuja, voi katsoa peiliin, miksi en huomannut näitä tyyppejä silloin, kun he olivat vielä vapaana? Miksi he muuttuvat parhaiksi aina siinä vaiheessa, kun heistä tulee varattuja? Olisiko jotain omassa käytöksessäni ja näkökulmassani, jota minun täytyisi muuttaa?

Paremminkin pitäisi ajatella että miksei ne "parhaat" tyypit huomanneet näitä naisia kun olivat vapaana?

Vierailija
722/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummin päin vaan. Oleellista lienee, ettei ne yleensä ole sen parempia. He vain näyttävät siltä, kun ovat jo saavuttamattomissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kiinnostava mies, mutta minua ei voi tavata deittimarkkinoilla. Minut voi tavata vain ulkoillessa, kaupassa tai metsässä. Ei Helsingissä.

Parasta A-ryhmää. Terveisiä silvennoiselle tuon puoleiseen. 

Vierailija
724/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat on jo viety, se on ihan totta. Sen takia kannattaisi keskittyä enemmän siihen, että miten toimimalla voisi saada niistä vielä jäljellä olevista sen parhaan mahdollisen. 

Se että istuu kalliossa terassilla dokaamassa ja voivottelemassa kuinka "parhaat on jo viety", ei auta mitään. Itse asiassa se vain pahentaa tilannetta.

En itse halua parasta mahdollista ellei hän ole oikeasti sellainen, jollaisen kanssa haluan olla - eli samanhenkinen, jonka kanssa on vetovoimaa, ja jonka kanssa oikeasti sovin yhteen. En ainakaan itse halua epäsopivista vaihtoehdoista "vähiten huonoa". Mieluummin sitten olen vaikka yksin ja toivon onnen potkaisevan joskus myöhemmin.

Minä en suostu tai edes pysty tyytymään. Kun en kerran saa häntä jonka haluan, niin sitten vaan yksinkertaisesti olen yksin.

Kyllähän tämä vuodesta toiseen sinkkuna olo sattuu ihan älyttömästi, varsinkin kun ympärillä tutut pariutuvat ja perustavat perheitä, ja itse olen aina vaan yksin. Mutta tiedän että rakkaudeton suhde olisi vielä huonompi ja vahingollisempi ratkaisu, joten kärsin mielummin tällä tavalla. 

Vierailija
725/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miesten kannattaa valita vähän vanhempi nainen, eikä ottaa omasta ikäluokasta.

Ei ainakaan Helsingissä kannata, koska näiden miesten omassakin ikäluokassa on ylitarjontaa naisista, eli niin sanotusti varaa valita. 

Miksi siis valita vanhempi nainen, mikä se porkkana siinä olisi?

Eli siis ei miehillä olekaan pulaa naisista, vaan varaa valita. Lopettakaa siis se märinä siitä, miten ette naisille kelpaa.

Vierailija
726/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat on jo viety, se on ihan totta. Sen takia kannattaisi keskittyä enemmän siihen, että miten toimimalla voisi saada niistä vielä jäljellä olevista sen parhaan mahdollisen. 

Se että istuu kalliossa terassilla dokaamassa ja voivottelemassa kuinka "parhaat on jo viety", ei auta mitään. Itse asiassa se vain pahentaa tilannetta.

En itse halua parasta mahdollista ellei hän ole oikeasti sellainen, jollaisen kanssa haluan olla - eli samanhenkinen, jonka kanssa on vetovoimaa, ja jonka kanssa oikeasti sovin yhteen. En ainakaan itse halua epäsopivista vaihtoehdoista "vähiten huonoa". Mieluummin sitten olen vaikka yksin ja toivon onnen potkaisevan joskus myöhemmin.

Minä en suostu tai edes pysty tyytymään. Kun en kerran saa häntä jonka haluan, niin sitten vaan yksinkertaisesti olen yksin.

Kyllähän tämä vuodesta toiseen sinkkuna olo sattuu ihan älyttömästi, varsinkin kun ympärillä tutut pariutuvat ja perustavat perheitä, ja itse olen aina vaan yksin. Mutta tiedän että rakkaudeton suhde olisi vielä huonompi ja vahingollisempi ratkaisu, joten kärsin mielummin tällä tavalla. 

Tietääkö tuo mies jonka haluat, että sinä haluat hänet?

Vierailija
727/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat miehet ovat varattuja, koska he ovat valinneet itselleen feminiinisen naisen, eivätkä feminististä naista. Jos näistä kahdesta naistyypistä pitää valita, niin varmaan 99 kertaa sadasta mies valitsee feminiinisen ja feministeille jää se yksi prosentti. Eli aika lailla oma syy, jos miestä ei löydy.

Minun tuntemillani a-luokan miehillä on uratykit vaimoina, ei mitään feminiinisiä hempukoita. 

Mistä vetoa, että eivät ole lähelläkään "a-luokkaa"?

Vierailija
728/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tykkää tosta että jos mies on parisuhteessa niin hän on jotenki "parempi" verrattuna ikisinkkuun. Vain sen takia että olet parisuhteessa ei tarkoita että olet meitä muita parempi millään tasolla.

Tuon tarkoitus onkin syyllistää yksinäisiä miehiä yksinäisyydestään. Jotta tekisivät asialle jotain. Noiden syyllistäjien mielestä ainoa oikea teko olisi itsari

Vierailija
729/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuutolla voidaan tasoittaa tuota miesten ja naisten epäsuhtaa pääkaupunkiseudulla. Meillä ei ole enää varaa jättää yhtään naista yksin ja lapsettomaksi.

Kyllä lisää mustiamiehiä naisille.

Käsittääkseni ihan hyvin koulutetut ja varakkaat naiset, jotka siis asuvat pitkänsillan eteöäpuolella, tykkäävät näistä joilla on iso jölli. Siis ne jotka tykkäävät ja jotka ovat kasvattaneet lapsensa jonku inssin tai lekurin kanssa. Maailma on monimuotoinen. Sieltä metsästähän voi etsiä sitä kalevalan ainoa tai sieltä yliopistosta sitä korkeapalkkasta daamia mutta jos ei oo muuta annettavaa kuin oma ahdasmielinen ja pelkkään rahaan ja omistamiseen perustuva maailmankatsomus niin se reggea-mies saattaa isännöidä niitä savon suvussa olleita metsiä. 

Vierailija
730/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pienet koirat on monesti lellitty niin pahasti, että niillä on ego kuin leijonalla ja ärhentelevät kaikille muille paitsi omistajalleen. Mukava elää ihmisen kanssa jonka lemmikki ei siedä sinua pätkääkään. Kokemusta on kun tällainen sylikoira kokoajan ärhenteli ja näykki minun isoa koiraa ja kun lopulta minun koira puri takaisiin, niin nainen piti koiraani ihan väkivaltaisena hirviönä ja minua huonona kasvattajana.

Vierailija
731/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet? Olettaen että tuo on nainen haaveilemassa miehestä, ei tuo nainen ole koskaan tehnyt asialle yhtään mitään.

-sivusta

Vierailija
732/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nuo naiset voisi pitää yhtä miestä useamman naisen kanssa?

Vierailija
733/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne naiset eivät ole niitä parhaita mahdollisia. Miestä kyllä kehutaan että olet paras tapaamani mies a ollan innossaan, mutta miksi missään ei ole ainuttakaan normaalia naista?

Vierailija
734/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miesten kannattaa valita vähän vanhempi nainen, eikä ottaa omasta ikäluokasta.

Ei ainakaan Helsingissä kannata, koska näiden miesten omassakin ikäluokassa on ylitarjontaa naisista, eli niin sanotusti varaa valita. 

Eli siis ei miehillä olekaan pulaa naisista, vaan varaa valita. Lopettakaa siis se märinä siitä, miten ette naisille kelpaa.

Mulla on sama ongelma kuin noilla lehtijutun naisilla: kaikki parhaat on jo varattu. En vaan löydä kiinnostavia naisia, jotka ei ole jo suhteessa.

M32

Vierailija
735/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä sanotaan että olet auttamatta tämän sovelluksen järkevin mies ja monella tavalla ollaan tosi kiinnostuneita, mutta ne naiset ovat itse jollain tavalla hiukan erikoisia useimmiten. Myös parhaat naiset ovat varattuja.

Vierailija
736/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat miehet ovat varattuja, koska he ovat valinneet itselleen feminiinisen naisen, eivätkä feminististä naista. Jos näistä kahdesta naistyypistä pitää valita, niin varmaan 99 kertaa sadasta mies valitsee feminiinisen ja feministeille jää se yksi prosentti. Eli aika lailla oma syy, jos miestä ei löydy.

Minun tuntemillani a-luokan miehillä on uratykit vaimoina, ei mitään feminiinisiä hempukoita. 

Mistä vetoa, että eivät ole lähelläkään "a-luokkaa"?

Tykki housuissa ja uratykki vaimona. Alan uskomaan maanpuolustukseen, kohtuu militaristista sanastoa. 

Vierailija
737/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet? Olettaen että tuo on nainen haaveilemassa miehestä, ei tuo nainen ole koskaan tehnyt asialle yhtään mitään.

-sivusta

No varmaan jos on ikisinkku, ei ole tehnyt asialle mitään. Itse olen saanut 25 -vuotisen avioliittoni aikana naisilta parikymmentä suoraa ehdotusta vaihtaa vaimoni ehdottajaan, mutta yksikään heistä ei ole ollut vaimoani parempi. Jos olisi ollut, luultavasti olisin jonain heikkona hetkenä vaihtanut. Mutta nuo naiset eivät olleet mitään ikisinkkuja, vaan yleensä joko eroamassa tai juuri eronneet.

Vierailija
738/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nämä naiset niillä miehillä edes tekisivät? Miten he muka miehiin edes tutustuivat, kun kukaan mies ei saa edes katsoa, tulla juttelemaan, hakea tanssimaan, huomioida mitenkään näitä neiti kesäheiniä? Akkaporukoissa viihtynyt tähänkin asti joten  viihtyköön jatkossakin omiensa parissa ja perustakoon niitä miesvapaita kahviloita ja ravintoloita ja tätä nykyä näköjään myös kaupunginosia. 

Vierailija
739/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku joskus siitä märissyt? Naisethan siitä märisee ettei ole olemassa hyviä miehiä. On helppo olla mies jolle jolle jokainen nainen johon tutustuu sanoo että olet paras tapaamani mies koskaan, mutta aina se nainen itse on jollain tavalla vähän outo. Ei joko osaa käyttäytyä tai selviää enemmän tai vähemmän ihmeellisiä suhdesotkuja taustalta. Mies

Vierailija
740/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä nämä naiset niillä miehillä edes tekisivät? Miten he muka miehiin edes tutustuivat, kun kukaan mies ei saa edes katsoa, tulla juttelemaan, hakea tanssimaan, huomioida mitenkään näitä neiti kesäheiniä? Akkaporukoissa viihtynyt tähänkin asti joten  viihtyköön jatkossakin omiensa parissa ja perustakoon niitä miesvapaita kahviloita ja ravintoloita ja tätä nykyä näköjään myös kaupunginosia. 

Kuka oikeasti tanssii vielä nykypäivänä? Mummot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme