HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!
https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html
"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä
Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."
Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!
Kommentit (1016)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Naisporukat käyvät viinibaareissa ja taidenäyttelyissä, mutta missä ovat äijäporukat?”
No ei ainakaan taidenäyttelyissä, jos heteromiehiä on tarkoitus löytää😃 ei ihme, jos on miehet hukassa
Kerrot vain rivien välistä, että et tunne, et itse ole ja kaveripiiriisi ei kuulu akateemisia miehiä. Taidenäyttelyissä, teatterissa, museoissa ja konserteissa käynti on aika peruskauraa, mitä tulee yliopistokoulutettuihin ihmisiin, miehiin ja naisiin, ja täysin riippumatta sukupuolisesta suuntautumisesta.
Olen yliopistosta valmistunut, enkä tosiaan harrasta mitään kulttuuririentoja. Eikä kukaan kavereistänikaan. Ruumiinkulttuuria harrastetaan senkin edestä eri muodoissa, mukana piireissä on harvoja naisia. Eivät ole sinkkuja😂
-sama-
Me harrastetaan sekä kehon, että sielunkulttuuria. Eivät ne sulje toisiaan mitenkään pois.
Yhtenä päivänä teatteriin, toisena osallistutaan puolimaratoniin, kolmantena käydään syömässä hyvin ravintolassa, neljäntenä käydään pyöräretkellä.
Vierailija kirjoitti:
"Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset"
Harmillinen homma. Mutta miksei nämä naiset olleet ajoissa varaamassa niitä miehiä?
Joka vuosi tulee markkinoille uusi erä miehiä. Sinne vaan äitimuoreille ennakkovarauksia vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen saa, kun vaan menee sen kotiovelle huutamaan "Avaa! Ovi auki! Ovi auki tai tapahtuu hirveitä!" 😇
Hieno homma. Tämä keskustelu kuitenkin koskee sitä, miten nainen saisi miehen.
Niin, ylijäämänaiset sekä ikänaiset ovat kyseessä.
Ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneista 60-70% on naisia, lisäksi hkin kantakaupungissa nuorten aikuisten määrästä on naisia reilusti enemmän kuin puolet. Se että on vaikeaa löytää sopivaa kumppania on siis puhtaasti matematiikkaa. Eihän korkea koulutustaso takaa sivistystä ja keskustelutaitoa tietenkään, mutta todennäköisempäähän se on ja kun vanhempien koulutustausta korreloi myös lasten hyvän elämän kanssa niin ymmärrettäväähän se on että naiset toivovat koulutettua ja sivistynyttä kumppania…jos sellaista en olisi itse tavannut, olisin mieluummin hankkinut lapsen yksin. Se onnistuu nykyään helposti eikä ole ollenkaan huono vaihtoehto. Ei isää ollenkaan on parempi kuin huono isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Naisporukat käyvät viinibaareissa ja taidenäyttelyissä, mutta missä ovat äijäporukat?”
No ei ainakaan taidenäyttelyissä, jos heteromiehiä on tarkoitus löytää😃 ei ihme, jos on miehet hukassa
Juuri käytiin kaveriporukalla taidenäyttelyssä viime viikolla. Seitsemän miestä mukana, kolme naista. Matkustettiin kauemmas sitä varten, ja näyttely oli miesten valitsema.
Kyllä taidenäyttelyissä miehiä käy, paljonkin. Se on aivan tavallista. Mene joskus katsomaan. Ei kannata olla noin ennakkoluuloinen.
Minun mieheni ehdottelee näyttelyitä harva se viikko.
Joo varmasti ihan kourallinen siihen verrattuna mitä vaikka urheilutapahtumista.
Sinultapa tulee tänään taas vain latteita heittoja.
Taidat olla vaan miehen puutteessa?
Urheilutapahtumien yleisössä on aivan satavarmasti merkittävästi enemmän heteromiehiä, kuin taidenäyttelyssä.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli opiskelukaverina mukava mutta aivan äärettömän ruma nainen. Sellainen naamastaan susiruma. Säälin aina häntä. Mietin miten jollain voi olla sellainen kohtalo.
Kunnes hän tuli kerran vastaan onnellisen näköisenä miehen ja parin taaperon kanssa.
Tunnen naisen jolla on syntymästä lähtien ollut käsien ja jalkojen tilalla tyngät. Hän on äärettömän sosiaalinen ja hänelläkin on kunnon insinöörismies.
Ja minä tiedän naisen jolla on todella pahoja mienterveysonegelmia ja lapset otettu huostaan kun yritti vahingoittaa niitä samoin kuin lemmikejään. Hänellä on kuitenkin ihan normaali mies joka pitää huolta hänestä.
Naisilla on vaan niin helppoa vaikka kaikki olisi pielessä.
Eiköhän löydy myös lukuisa määrä ongelmaisia miehiä joista nainen pitää huolta. Ja tilastollisesti naisen vakava sairastuminen johtaa useammin eroon kuin miehen sairastuminen.
Tuolle ei ole mitään tieteellistä näyttöä edelleenkään. Se tutkimus joka sellaista väiti mitätöitiin, koska tuloksissa ole virhe: tutkimuksesta vetäytyneet laskettiin eronneiksi. Kun virhe poistettiin, ei enää ollut näyttöä tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysyä Kalliosta kaukana. Kivoja miehiä löytyy aivan muualta.
Kallio on kommareiden, sukupuolisekavien pervojen ja narkkien aluetta. Siellä ei asu normaaleja ihmisiä.
Degeneraatti-aluetta. Sinne ei ole mitään asiaa ilman vaatteita joissa on tukevat vetoketjut ja lompakko sekä kaikki ylimääräiset arvoesineet on syytä jättää matkasta pois.
Syöpäisiä demareita kihisee kuin torakkapesässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot vain rivien välistä, että et tunne, et itse ole ja kaveripiiriisi ei kuulu akateemisia miehiä. Taidenäyttelyissä, teatterissa, museoissa ja konserteissa käynti on aika peruskauraa, mitä tulee yliopistokoulutettuihin ihmisiin, miehiin ja naisiin, ja täysin riippumatta sukupuolisesta suuntautumisesta.
Olen yliopistosta valmistunut, enkä tosiaan harrasta mitään kulttuuririentoja. Eikä kukaan kavereistänikaan. Ruumiinkulttuuria harrastetaan senkin edestä eri muodoissa, mukana piireissä on harvoja naisia. Eivät ole sinkkuja😂
-sama-
Me harrastetaan sekä kehon, että sielunkulttuuria. Eivät ne sulje toisiaan mitenkään pois.
Yhtenä päivänä teatteriin, toisena osallistutaan puolimaratoniin, kolmantena käydään syömässä hyvin ravintolassa, neljäntenä käydään pyöräretkellä.
Kivat sulle. Mutta jos tehtäisiin tilasto sielunkulttuuri vs ruumiinkultttuuri, niin jälkimmäisestä löytyy aika paljon miehiä. Ootteko esimerkiksi stravassa, siellä on keskimäärin aika miesvaltainen osanotto?
Jopas on trollipoika taas hurjana.
Naisten kehonkulttuuri on syödä kakkuja ja sipsejä, se kehittää keskikehoa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama-
Ja 361 päivää kaakatetaan miestenpahuutta vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri käytiin kaveriporukalla taidenäyttelyssä viime viikolla. Seitsemän miestä mukana, kolme naista. Matkustettiin kauemmas sitä varten, ja näyttely oli miesten valitsema.
Kyllä taidenäyttelyissä miehiä käy, paljonkin. Se on aivan tavallista. Mene joskus katsomaan. Ei kannata olla noin ennakkoluuloinen.
Niinpä. Isälläni ja veljelläni plus osalla tuntemistani miehistä (kyllä, heteromiehistä) on museokortit, joilla voi mukavasti kulkea museoissa. Turha täällä on selittää mitään fiksuista ja kulturelleista miehistä näille netissä roikkuville... miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo varmasti ihan kourallinen siihen verrattuna mitä vaikka urheilutapahtumista.
Arvelisin että enemmän. Yksinään Ateneumissa käy liki 500 000 ihmistä vuodessa. Jääkiekko-otteluissa pyörii lähinnä samat naamat pelistä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli opiskelukaverina mukava mutta aivan äärettömän ruma nainen. Sellainen naamastaan susiruma. Säälin aina häntä. Mietin miten jollain voi olla sellainen kohtalo.
Kunnes hän tuli kerran vastaan onnellisen näköisenä miehen ja parin taaperon kanssa.
Tunnen naisen jolla on syntymästä lähtien ollut käsien ja jalkojen tilalla tyngät. Hän on äärettömän sosiaalinen ja hänelläkin on kunnon insinöörismies.
Ja minä tiedän naisen jolla on todella pahoja mienterveysonegelmia ja lapset otettu huostaan kun yritti vahingoittaa niitä samoin kuin lemmikejään. Hänellä on kuitenkin ihan normaali mies joka pitää huolta hänestä.
Naisilla on vaan niin helppoa vaikka kaikki olisi pielessä.
Eiköhän löydy myös lukuisa määrä ongelmaisia miehiä joista nainen pitää huolta. Ja tilastollisesti naisen vakava sairastuminen johtaa useammin eroon kuin miehen sairastuminen.
Totta kai, koska tilastollisesti nainen loisii miehen rahoilla useammin kuin mies naisen. Ei naisella ole varaa jättää sitä sairastunutta miestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelevat, huumorintajuiset, empaattiset ja tunnetaitoiset miehet ovat niitä parhaita miehiä.
Kyllä!
Tällaiselle miehelle on niin ihana valittaa, että "Make" on niin mulqqu, ei yhtään niin kuin sinä!. Sitten voikin kipittää "Maken" luo silmät rakkautta hohtaen.
Sellaista se on, keskustelevan, jne., miehen elämä.
Höpön löpön. Joka ikisellä ystävälläni on juuri tuollainen keskusteleva ja empaattinen mies. Ei laadukkaita naisia mitkään "Maket" kiinnosta. Sinä ilmeisesti liikut jossain wt-piireissä.
Meillä päin keskustellaan, käydään niissä näyttelyissä ja teattereissa, rakennetaan uraa ja kasvatetaan perhettä. Ja nautiskellaan elämästä.
Kyllä. Tämä on tosielämää ja sitten on katkerat itse kehitellyt teoriat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelma tuon ikäisissä naisissa on se että ne ovat niin naurettavan poliittisia. Se on maailman tärkein asia. Itse en ole vuosiin ollut kiinnostunut puoluepolitiikasta, ja aivan vihonviimeinen asia mistä treffeillä haluan keskustella on politiikka. Kaikkein vähiten haluan kuunnella jotain saarnoja sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat todellisuudessa ajatelleet asioita paljon vähemmän kuin minä itse ja kuvittelevat opettavansa aikuista miestä.
Kommunismista on ehkä kiinnostunut joku kallioon maalta muuttanut nuori tai eläkeläisukko Kontulasta.
Se ei ole kovin trendaavaa kun kaikki nuoret skloddid vetää sprigit päällä ja tekee fyffee osakkeilla.
Vasemmistolaisessa kuplassa elää yllättävän suuri joukkio. Kontulassa oikeasti kannatetaan enemmän persuja kuin vasemmistoa koska ne eläkeläisukot (ja akat) ei elä vasemmiston tiedotuskuplassa toisin kuin nää kulttuuripiirit, sun muut vasemmiston keskiluokkaiset ydinkannattajat keskustassa.
Ja viimeksi tänään joku vasemmiston nuori kellokas uhosi kapitalismin olevan bazzgaa lehdessä, joten noita kyllä vasemmistossa ja sitä tukevassa mediassa riittää. Eikä tuo uho ollut mitään ironista.
Vihervassari-ideologia osoittaa naisen olevan parantumaton vesipää josta ei ikinä tule kelvollista kumppania. Miten sellaisen yhteiskuntalokin kanssa voi edes kunnon mies elää. Siis sellainen mies jonka arvomaailmassa omalla työllä ansaittu raha ja vaurastumisen avulla saavutettavat mahdollisuudet ovat elämässä päämääriä.
Suuri osa Kallion yksiöiden Vege-tytöistä hankkii koiran ja sitten omaksuu feminismi marxismin. Elämänkaari sellaisilla menee jostain syystä näin: Kivenlahdesta osteaan rivari ja yksiöstä tulee sijoitusasunto, veget muuttuu sisäfileeksi ja koira ehkä miesölliäiseksi ja feminismi marxismi muuttuu shamppanja sosialismiksi.
On muuten hyvin ja osuvasti kuvattu näiden opportunististen demariharakoiden metamorfoosi!
Ja nämähän on sitten niitä syöpäisimpiä demarpiruja eli shamppakalja-sosialisteja kunhan sen tason saavuttavat.
Ja sinä ihmettelet, miksi olet yhä yksin?
Kuinka kertoa olevansa kuvattu demariharakka, ILMAN että kertoo sitä suoraan :D
PS. ei sun tarvi mun parisuhde statuksesta huolehtia, kyllä mä sen hoidan ihan itse : )
Ehei, kyllä me kaikki naiset ajattelemme kuten lainaamasi. Kerrankin voin sanoa, että kaikki tai ainakin suurin osa naisista, pitää tapaasi kirjoitella naisista vastenmielisenä. Vaikea uskoa, että olisit parisuhteessa tai jos olet, et ole kertonut mitä pääsi sisällä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama-
Juuri sanoin, että lähipiirissäni on aivan erinomaisen mukavia ja fiksuja miehiä. Hyviä puolisoita, isiä, kouluja käyneitä, fiksuja, kulttuuria ja liikuntaa harrastavia.
En mitenkään ole sitä mieltä että miehet olisivat pahoja. Hyviä miehiä on paljon.
Artikkelissa sanotaan, että Helsingissä on enemmän 20-39-vuotiaita naisia, kuin samanikäisiä miehiä.
Google ai:n mukaan tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa:
Miehiä: n. 130 000
Naisia: 125 000 - 130 000
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama-
Juuri sanoin, että lähipiirissäni on aivan erinomaisen mukavia ja fiksuja miehiä. Hyviä puolisoita, isiä, kouluja käyneitä, fiksuja, kulttuuria ja liikuntaa harrastavia.
En mitenkään ole sitä mieltä että miehet olisivat pahoja. Hyviä miehiä on paljon.
Sama havainto itselläni. Jokaisella ystävälläni on mies, ja nämä miehet ovat poikkeuksetta empaattisia, rakastavia, ja vieläpä hyviä ja osallistuvia isiä.
N40, Helsinki
Noh, kyllähän tuhannen kullikilometrin tuijotuksen tunnistaa myös netin välityksellä, joten en epäile väitettäsi pätkääkään : )