Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!

Vierailija
17.07.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html

"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä

Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."

Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!

Kommentit (1016)

Vierailija
581/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hypergamia on käsite biologiassa ja yhteiskuntatieteissä. Yhteiskuntatieteissä hypergamia tarkoittaa "ylöspäin naimista", toisin sanoen omaa asemaansa korkeamman puolison löytämistä.

Naiset ovat miehiä valikoivampia kumppaninsa valinnassa (Feingold, 1992; Hatfield & Sprecher, 1995; Hill & Hurtado, 1996; Kenrick et al., 1990).

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hypergamia

Naisen pakko olla valikoivampi, sillä hän etsii lapsilleen isää. Mies etsii vain seksiä.

Ja samaan aikaan Suomi on Euroopan väkivaltaisin maa naisille lähisuhdeväkivallan osalta. Hyvin naiset valikoi?

Vierailija
582/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma tuon ikäisissä naisissa on se että ne ovat niin naurettavan poliittisia. Se on maailman tärkein asia. Itse en ole vuosiin ollut kiinnostunut puoluepolitiikasta, ja aivan vihonviimeinen asia mistä treffeillä haluan keskustella on politiikka. Kaikkein vähiten haluan kuunnella jotain saarnoja sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat todellisuudessa ajatelleet asioita paljon vähemmän kuin minä itse ja kuvittelevat opettavansa aikuista miestä.

Kommunismista on ehkä kiinnostunut joku kallioon maalta muuttanut nuori tai eläkeläisukko Kontulasta. 

Se ei ole kovin trendaavaa kun kaikki nuoret skloddid vetää sprigit päällä ja tekee fyffee osakkeilla.

Vasemmistolaisessa kuplassa elää yllättävän suuri joukkio. Kontulassa oikeasti kannatetaan enemmän persuja kuin vasemmistoa koska ne eläkeläisukot (ja akat) ei elä vasemmiston tiedotuskuplassa toisin kuin nää kulttuuripiirit, sun muut vasemmiston keskiluokkaiset ydinkannattajat keskustassa.

Ja viimeksi tänään joku vasemmiston nuori kellokas uhosi kapitalismin olevan bazzgaa lehdessä, joten noita kyllä vasemmistossa ja sitä tukevassa mediassa riittää. Eikä tuo uho ollut mitään ironista. 

Vihervassari-ideologia osoittaa naisen olevan parantumaton vesipää josta ei ikinä tule kelvollista kumppania. Miten sellaisen yhteiskuntalokin kanssa voi edes kunnon mies elää. Siis sellainen mies jonka arvomaailmassa omalla työllä ansaittu raha ja vaurastumisen avulla saavutettavat mahdollisuudet ovat elämässä päämääriä.

Suuri osa Kallion yksiöiden Vege-tytöistä hankkii koiran ja sitten omaksuu feminismi marxismin. Elämänkaari sellaisilla menee jostain syystä näin: Kivenlahdesta osteaan rivari ja yksiöstä tulee sijoitusasunto, veget muuttuu sisäfileeksi ja koira ehkä miesölliäiseksi ja feminismi marxismi muuttuu shamppanja sosialismiksi.

On muuten hyvin ja osuvasti kuvattu näiden opportunististen demariharakoiden metamorfoosi!

Ja nämähän on sitten niitä syöpäisimpiä demarpiruja eli shamppakalja-sosialisteja kunhan sen tason saavuttavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku! Eihän tuo voi pitää paikkaansa. Maahan on lampsinut tuhatmäärin nuoria salskeita miehiä ja naisia ei riitä halukkaille. Vai miten ne faktat menee?

Ilmeisesti mikään ei kelpaa, vaikka tuhansia tuodaan vuosittain ulkomailta saakka. En osaa auttaa, en tiedä mitä vielä voisi tehdä kallion kukkasten eteen.

Totta ja kalpeita harmaasilmäisiä suomimiehiä dissataan. Nyt olis tarjolla oliivi ihoista paksua tummaa tukkaa syvän ruskeilla silmillä mutta ei kelpaa?

Vierailija
584/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli opiskelukaverina mukava mutta aivan äärettömän ruma nainen. Sellainen naamastaan susiruma. Säälin aina häntä. Mietin miten jollain voi olla sellainen kohtalo.

Kunnes hän tuli kerran vastaan onnellisen näköisenä miehen ja parin taaperon kanssa.

Tunnen naisen jolla on syntymästä lähtien ollut käsien ja jalkojen tilalla tyngät. Hän on äärettömän sosiaalinen ja hänelläkin on kunnon insinöörismies.

Ja minä tiedän naisen jolla on todella pahoja mienterveysonegelmia ja lapset otettu huostaan kun yritti vahingoittaa niitä samoin kuin lemmikejään. Hänellä on kuitenkin ihan normaali mies joka pitää huolta hänestä. 

Naisilla on vaan niin helppoa vaikka kaikki olisi pielessä.

Eiköhän löydy myös lukuisa määrä ongelmaisia miehiä joista nainen pitää huolta. Ja tilastollisesti naisen vakava sairastuminen johtaa useammin eroon kuin miehen sairastuminen.

Vierailija
585/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet teistä tasoista ja muusta tuubasta höpöttävät miehet on täysin sokeita sille, että osa naisista elää joko koko elämänsä, tai ison osan sitä ilman miestä. Ette edes huomaa tätä ihmisryhmää. Jos nainen ei löydä sopivaa kumppania, tai kun tämä kuolee, naiset jäävät jokseenkin tyytyväisenä elelemään yksin. Miehet eivät, vaan valittavat täällä palstalla, haukkuvat naisia, alkoholisoituvat tai ryhtyvät väkivaltaisiksi.

Ja naiset valittaa iltapäivä tai naistenlehdissä.

Vierailija
586/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma tuon ikäisissä naisissa on se että ne ovat niin naurettavan poliittisia. Se on maailman tärkein asia. Itse en ole vuosiin ollut kiinnostunut puoluepolitiikasta, ja aivan vihonviimeinen asia mistä treffeillä haluan keskustella on politiikka. Kaikkein vähiten haluan kuunnella jotain saarnoja sellaisilta ihmisiltä, jotka ovat todellisuudessa ajatelleet asioita paljon vähemmän kuin minä itse ja kuvittelevat opettavansa aikuista miestä.

Kommunismista on ehkä kiinnostunut joku kallioon maalta muuttanut nuori tai eläkeläisukko Kontulasta. 

Se ei ole kovin trendaavaa kun kaikki nuoret skloddid vetää sprigit päällä ja tekee fyffee osakkeilla.

Vasemmistolaisessa kuplassa elää yllättävän suuri joukkio. Kontulassa oikeasti kannatetaan enemmän persuja kuin vasemmistoa koska ne eläkeläisukot (ja akat) ei elä vasemmiston tiedotuskuplassa toisin kuin nää kulttuuripiirit, sun muut vasemmiston keskiluokkaiset ydinkannattajat keskustassa.

Ja viimeksi tänään joku vasemmiston nuori kellokas uhosi kapitalismin olevan bazzgaa lehdessä, joten noita kyllä vasemmistossa ja sitä tukevassa mediassa riittää. Eikä tuo uho ollut mitään ironista. 

Vihervassari-ideologia osoittaa naisen olevan parantumaton vesipää josta ei ikinä tule kelvollista kumppania. Miten sellaisen yhteiskuntalokin kanssa voi edes kunnon mies elää. Siis sellainen mies jonka arvomaailmassa omalla työllä ansaittu raha ja vaurastumisen avulla saavutettavat mahdollisuudet ovat elämässä päämääriä.

Suuri osa Kallion yksiöiden Vege-tytöistä hankkii koiran ja sitten omaksuu feminismi marxismin. Elämänkaari sellaisilla menee jostain syystä näin: Kivenlahdesta osteaan rivari ja yksiöstä tulee sijoitusasunto, veget muuttuu sisäfileeksi ja koira ehkä miesölliäiseksi ja feminismi marxismi muuttuu shamppanja sosialismiksi.

On muuten hyvin ja osuvasti kuvattu näiden opportunististen demariharakoiden metamorfoosi!

Ja nämähän on sitten niitä syöpäisimpiä demarpiruja eli shamppakalja-sosialisteja kunhan sen tason saavuttavat.

Ja sinä ihmettelet, miksi olet yhä yksin?

Vierailija
587/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli opiskelukaverina mukava mutta aivan äärettömän ruma nainen. Sellainen naamastaan susiruma. Säälin aina häntä. Mietin miten jollain voi olla sellainen kohtalo.

Kunnes hän tuli kerran vastaan onnellisen näköisenä miehen ja parin taaperon kanssa.

Tunnen naisen jolla on syntymästä lähtien ollut käsien ja jalkojen tilalla tyngät. Hän on äärettömän sosiaalinen ja hänelläkin on kunnon insinöörismies.

Ja minä tiedän naisen jolla on todella pahoja mienterveysonegelmia ja lapset otettu huostaan kun yritti vahingoittaa niitä samoin kuin lemmikejään. Hänellä on kuitenkin ihan normaali mies joka pitää huolta hänestä. 

Naisilla on vaan niin helppoa vaikka kaikki olisi pielessä.

Ja minä tiedän juoppoja miehiä joilla on fiksut vaimot pyörittämässä taloutta ja elämää. 

Vierailija
588/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asuu Helsingin Kalliossa niin naisen täytyy olla vasemmistolainen ja se on suurempi turnoff kuin sininen tukka, lävistykset ja tatuoinnit. Mieluummin ilman kuin vassarin kaa

Kallio on huolien aluetta.

Vierailija
589/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Helsingissä on 9000 naimaikäistä naista enemmän kuin miehiä. Pienen kylän verran. Ja miksi Helsinki olisi mikään poikkeus suuremmista kaupungeista?

Johtuu siitä että miehet eivät opiskele. Koulutetut naiset taas eivät halua kouluttamatonta miestä muutenkaan - asuipa tämä missä tahansa.

Ei se koulutus itsessään, mutta tietty älyllisyys, joka sen kanssa korreloi. Tunneäly, tilannetaju, samalla aaltopituudella oleminen. Naisista suurin osa ei pysty seurustelemaan ilman henkistä yhteyttä eikä saa mitään irtoseksistäkään. Sellaisia miehiä ei yksinkertaisesti enää ole riittävästi, jotka pystyisivät antamaan naisille henkisellä puolella riittävästi. Jotain jää miesten sosiaalisessa kehityksessä vajaaksi, niin että eivät kasva parisuhdekykyisiksi.

Väärin. Jotain on mennyt peruuttamattomasti rikki naisissa. Kun tunneälykäs, tilannetajuinen ja samalla aaltopituudella oleva mies osuu kohdalle, tulee naiselle lähes pakkomielteinen halu haukkua ja lytätä tämä mies maan rakoon. Ja sit sen komistuksen kanssa perhettä perustamaan. Ei haittaa vaikka komistus välillä vähän lyö...

Noh noh. Komistuksen väkivaltaisuus on muiden miesten vika. Omista valinnoista ei voi kantaa vastuuta.

Vierailija
590/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kertoa olevansa kuvattu demariharakka, ILMAN että kertoo sitä suoraan :D

PS. ei sun tarvi mun parisuhde statuksesta huolehtia, kyllä mä sen hoidan ihan itse : )

Vierailija
591/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä ymmärrän etten ole sitä parhaimmistoa itsekkään, niin en vaadi parhautta naisiltakaan. Ymmärtävätkö nämä naiset sitä?

Minä vaadin sitä, että ihastuminen ja rakastuminen on molemminpuoleista. En muuta. 

Eli haluat että se ihminen, johon sinä olet ihastunut, ihastuu/rakastuu myös sinuun? 

Eiköhän jokainen sinkku halua juuri tuota samaa asiaa: että saisi juuri sen ihmisen jonka haluaakin. 

Todellisuudessa kutenkin moni parisuhde on tyytymissuhde, ei kovinkaan moni saa sitä ihastustaan.

Miehet saattavat tyytyä, naiset harvemmin. Itse en tekisi niin koskaan, koska kokisin sen epäkunnioittavana ja loukkaavaana sitä suhteen toista osapuolta kohtaan. Päästäisin menemään. Mutta osalle miehistä tämäkään ei tunnu aiheuttavan yhtään omatunnon tuskia, ei kyllä taas kerran hämmästytä yhtään.

"Miehet saattavat tyytyä, naiset harvemmin"

Tämä ei kyllä todellakaan vastaa omia kokemuksia ja havaintoja. Olen 44 vuotias, ja ehtinyt vuosien varrella nähdä kaikenlaista elämää. Olen todistanut vierestä monia tyytymissuhteita, ja kyllä se tyytyminen näyttäisi olevan ihan yhtä yleistä naisilla, kuin miehillä. Varsinkin silloin, kun biologinen kello tikittää viimeisiään.

Oletko neitsyt?

En. Oletko sinä?

Olen.  Erikoista että syytät naisia tyytymisestä ja itket 44 vuotiaana että biologinen kello tikittää vaikka se on jo 30 vuotiaana sammunut mutta olet kuitenkin pannu miestä?

Minä totesin ainoastaan, että olen vuosien varrella todistanut sekä joidenkin miesten, että joidenkin naisten tyytyneen kumppaniinsa. Siinä kaikki. 

Miksi tämä aihe meni sinulla noin pahasti ihon alle? 

Minä taas todistin että olet tekopyhä. Miksi se sua häiritsee?

Mitä tekopyhää siinä on, jos ihminen kertoo että hän on vuosien varrella todistanut sekä joidenkin miesten, että joidenkin naisten tyytyneen kumppaniinsa? 

Miksi tuon sanominen on sinun mielestäsi tekopyhää? 

Vierailija
592/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelevat, huumorintajuiset, empaattiset ja tunnetaitoiset miehet ovat niitä parhaita miehiä.

Kyllä!

Tällaiselle miehelle on niin ihana valittaa, että "Make" on niin mulqqu, ei yhtään niin kuin sinä!. Sitten voikin kipittää "Maken" luo silmät rakkautta hohtaen.

Sellaista se on, keskustelevan, jne., miehen elämä.

No, riippuu miehestä. Minä tykkään keskustella ja olla sosiaalisesti älykäs, mutta myös panna, enkä ottaisi naisilta tuollaista paskaa niskaani. Yleisesti ottaen suositut miehet ovat sekä komeita että sosiaalisesti taitavia. Niin se menee. 

Vierailija
593/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Naisporukat käyvät viinibaareissa ja taidenäyttelyissä, mutta missä ovat äijäporukat?”

No ei ainakaan taidenäyttelyissä, jos heteromiehiä on tarkoitus löytää😃 ei ihme, jos on miehet hukassa

Juuri käytiin kaveriporukalla taidenäyttelyssä viime viikolla. Seitsemän miestä mukana, kolme naista. Matkustettiin kauemmas sitä varten, ja näyttely oli miesten valitsema. 

Kyllä taidenäyttelyissä miehiä käy, paljonkin. Se on aivan tavallista. Mene joskus katsomaan. Ei kannata olla noin ennakkoluuloinen. 

Minun mieheni ehdottelee näyttelyitä harva se viikko. 

Vierailija
594/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pysyä Kalliosta kaukana. Kivoja miehiä löytyy aivan muualta.

Kallio on kommareiden, sukupuolisekavien pervojen ja narkkien aluetta. Siellä ei asu normaaleja ihmisiä.

Vierailija
595/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Naisporukat käyvät viinibaareissa ja taidenäyttelyissä, mutta missä ovat äijäporukat?”

No ei ainakaan taidenäyttelyissä, jos heteromiehiä on tarkoitus löytää😃 ei ihme, jos on miehet hukassa

Juuri käytiin kaveriporukalla taidenäyttelyssä viime viikolla. Seitsemän miestä mukana, kolme naista. Matkustettiin kauemmas sitä varten, ja näyttely oli miesten valitsema. 

Kyllä taidenäyttelyissä miehiä käy, paljonkin. Se on aivan tavallista. Mene joskus katsomaan. Ei kannata olla noin ennakkoluuloinen. 

Joo varmasti ihan kourallinen siihen verrattuna mitä vaikka urheilutapahtumista.

Vierailija
596/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kertoa olevansa kuvattu demariharakka, ILMAN että kertoo sitä suoraan :D

PS. ei sun tarvi mun parisuhde statuksesta huolehtia, kyllä mä sen hoidan ihan itse : )

Saatan olla vaikka munahaukka, mistäpä sinä minun lajini tietäisit. 

Vierailija
597/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Kallion naiset

Hyi saatana! Ei juurikaan pahempaa punikkiämmien keskittymää suomesta löydykkään :D Vassari ja demaripitoisuus noissa on tasan 100%

Noihin kallion jakojäännöksiin ei kukaan täysipäinen mies koske edes monen metrin kepillä, ellei sitten töni niitä kauemmas :D

Vierailija
598/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset"

Harmillinen homma. Mutta miksei nämä naiset olleet ajoissa varaamassa niitä miehiä? 

Vierailija
599/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaan otanta sukupuolijakaumasta taidenäyttely vs. futis/lätkämatsi, niin selviää aika äkkiä missä ne äijä-porukat käy🤣

Vierailija
600/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo varmasti ihan kourallinen siihen verrattuna mitä vaikka urheilutapahtumista.

Sinultapa tulee tänään taas vain latteita heittoja. 

Taidat olla vaan miehen puutteessa?