Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAALISKUISET 06 UUSI PINO

21.05.2007 |

ajattelin tehdä uuden alotuksen vaikkei edellisessä pinossakaan vielä " täyttä" ollu. Edellinen ketju oli kuitenkin alotettu jo huhtikuun alussa ; )

Päivät jatkuu samanlaisina..Mutta ihana on tuo pikkumies ollu taas kun toipui vauvarokosta. Ihmettelin tuossa viimeviikolla kun pojalle ykskaks nousi kuume eikä ollu nuhaa tms. Toista päivää kun kuumetta oli aloin muistella että esikoisella vauvarokko alkoi tälläin ja sitten kolmantena päivänä tuli näpyt ja kuume laski. On kyllä lievä tauti. Sellaista hikinäppylän näköistä oli selkä ja vatsa täynnä, mutta hyvä kun niitä näppyjä edes huomasi. Viimeviikolla siis oli muutamia levottomia öitä sen takia.

Nyt alkaa hirvittään se hampaiden tulo. Muistaakseni pojalle ei ole tullut tänä vuonna yhtäkään hammasta ja vaan nuo 6 etuhammasta on suussa. Pian niitä alkaa varmaan tulla rytinällä ja sitten taas valvotaan! Hui!

Eipä meidän päiviin tosiaan mitään uutta. Ulkona ollaan mahd paljon kun Joelkin siellä niin hyvin viihtyy ja sää on nyt suosinut. Ainoo mikä itteä nyppäsee on se että joka päivä nykyään käy karsea tuuli!! Nytkin olis täällä länsisuomessa ollu jo oikeita hellepäiviä mutta tuuli tekee siitä mahdottoman.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossaralle plussasta!

Meilläkin vauhtia riittää, Nooa oikeestaan juoksee koko ajan, paikallaan ei juuri malta olla kuin syödessä :) Ja ruokaa meneekin ihan järkyttäviä määriä, syö enemmän kuin isosiskonsa monesti ja kyllä ton ruoanmenekin huomaa jo ruuanlaitossa. Ennen kun riitti sama määrä ruokaa kuin ennen Nooaa, mutta nyt pitää kyllä ottaa jo huomioon Nooankin ruoka.

Sanoja ei pahemmin vielä ole. No osaa Nooa sanoa jo kiits=kiitos, anna, äti=äiti, isi, sis=sisko, kissss=kissa, papa=pappa, mamma=mummo, avaa... no, kyllähän noita nyt olikin, kun rupes miettii. Yleissana kaikelle on paa :D

Mulla työt alkaa 1.8. ja lapset ovat siinä sitten vielä parisen viikkoa kotona iskän kanssa ennen kuin aloittavat tarhassa 13.8. Isosisko stressaa tarhanalkua, monta kertaa viikossa nukkumaanmennessä itkeskelee, ettei halua tarhaan :( Nooa ei vielä tiedä tulevasta mitään ja luulen kyllä, että viihtyy mainiosti, kun viihtyy niin hyvin toisten lasten seurassa ja matkii muita kuin apina. Välillä saa oikein nauraa, kun tajuaa, että on taas silmä kovana seurannut tekemisiä ja yrittää sitten samaa.

Nyt pyykit ulos kuivumaan...

-monkey, Nooa melkein 1v.4kk ja isosisko 5v-

Vierailija
22/46 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon nyt toista päivää töissä ja pikku-mies päiväkodissa. Muuten on menny hyvin tää alkanut viikko ja viime viikon harjottelut, paitsi uuden rytmin oppiminen tai paremminkin poika ei meinaa jaksaa odottaa päiväruokaa ja unia niin pitkään kun päiväkodissa pitää.

Tänä aamuna jäi kyllä itkemään- olipa inhottavaa jättää pikkunen sinne huutamaan vieraan tädin syliin :( no olin kyllä havaitsevinani että huuto lakkasi jo ennenkuin suljin oven perässäni ;)

itellä työt alkanu myös sujua ihan mukavasti, olen jopa muistanukkii miten täällä pitää toimia. Ja onhan se ihan nautinnollista saada kahvitunnit ja ruokatunnit viettää rauhassa ja pääsee jopa vessaankin yksin :) No kaikella on puolensa, mutta ihan hyvä ratkaisu tää töihin paluu on (ja varmasti tilipäivänä olen ihan varma siitä)!!!!

mukavaa viikkoa kaikille !!!!

Fiona77

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas tippunu. Mie tänne kirjoittelen, kun pakoilen kotitöitä=)

Viikko ollaan taas oltu tytön kanssa kahdestaan enkä mitään saa aikaiseksi....Ihan kuin unessa kävelisin koko ajan, eikä tää hautova ilma (taas) paranna asiaa. Välillä tuntuu, että tyttö osaa jo kaivata isäänsä, kun kuvia katsotaan, niin huuli rupeaa välillä väpättämään ja itku meinaa tulla. Pahaa tekee kattoa, hirvittää mitä tuleman pitää sitten vanhempana=(

Muksiiko muiden lapsoset päätään tahallaan. Tyttö kopauttelee sitä vähän väliä milloin mihinkin - yleensä lattiaan - ja etenkin suuttuessaan. Ei nyt ihan hakkaa, mutta välillä tirahtaa itkemään, kun taitaa sattua. Olen yrittänyt olla kiinnittämättä itse päänhakkaamiseen huomiota, mutta tietysti tilannetta muuten olen pyrkinyt selvittämään. (Ja niinkuin pääsin sanomasta, ettei omatahto ole aiheuttanut meillä ylireagointia).

Mutta nyt on pakko mennä tiskaamaan, kun tytsä nukkuu.

-jossara, nti A ja B2 rv10 ja risat-

Vierailija
24/46 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pino tuntuu kuihtuvan kokoon kokonaan!

Meidän pikkumies täytti eilen jo 4vkoa ja edelleen ihanan tyytyväinen ja rauhallinen tapaus. Tykkää nukkua vaan vähän liikaa illalla ja iltapäivällä, joten aamuyö alkaa olla aika levoton ja syö aika usein. Mutta suht hyvin olen saanut nukkua eikä vauva itke juurikaan, joten tyytyväinen pitää olla:). Kai tää väsymys kuuluu kuvaan, en uskalla edes ajatella miten väsynyt LYYTIKKI on ollut Joelin kanssa:(.

Isoveli täytti just 1v5kk ja koettelee äidin hermoja oikein urakalla. Vauvasta tykkää kovasti, on vaan aika raju rakastaja! Minä kun imetän vauvaa niin toinen tyhjentää kaappeja minkä ehtii ja napsuttelee DVD:tä yms kivaa. Hermot meinaa mennä ihan totaalisesti välillä!!

Nyt pikku-ukko tuhisee varmaan nälkää, isompi nukkkunut kohta 3h; luksusta! Itekkin nukuin puolisen tuntia, joten eihöhän taas jaksa.

Sport75

Vierailija
25/46 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä nettipimennossa. PALJON ONNEA SPORT75 poika vauvan syntymän johdosta! Ja rohkaisuna..olen jo unohtanut sen väsymyksen mitä viimetalvena oli ; ) Sen keväällisen putkituksen jälkeen ollaan nukuttu niin hyvin ettei paremmin voisi olla.

Tsemppiä myös muille joilla työt alkanut ja onnea plussanneille.

Meidän isukin loma loppui vasta viimeviikkoon ja nyt vasta tämän viikon on ollut töissä. Esikoinen aloitti koulun ja kakkonen kerhot. Paluu arkeen siis. Joel on oppinut sanoja aivan älyttömästi. matkii kuin papukaija sanoja kaikkien perässä ja ymmärtää aivan kaiken. Pottaharjotukset alotettiin pari viikkoa sitten mutta ei ole tulosta tullut. Poika vaan haluaa lukea kirjaa eikä varmaan edes käsitä minkätakia siinä potalla istutaan vaikka olen selittänyt. Muutamat vahinkopissat tullut. Kova on kiipeämään myös joka paikkaan. Joel nukkuu vielä pinnasängyssä ja ajattelin ehkä vasta lähempänä 2 vuotis päiviä siirtää jatkettavaan sänkyyn. Meillä aika iso pinnasänky joten ei kiirettä. joel tulee vielä joinakin öinä meidän viereen nukkumaan mutta harvakseltaan joten en ole viitsinyt vielä vaihtaa toiseen sänkyyn ettei ala sieltä jatkuvasti viereen tunkemaan. Hampaitten pesu ei onnistu meillä vieläkään. Joel ei anna pestä ja haluaa harjan vaan omaan käteensä jota pyöräyttää sitten kerran suussa ja sitten sillä pestään laittiaa ; ) Hampaita ukkelilla ei edelleenkään ole tullut koko tänä vuonna!!!! niitä on vain 6 kpl mutta hyvin syö kaikkia ruokia jo ja ihan itse. Hyvin vähän saa auttaa syömisessä. Sotkua tulee mutta minkäs teet.

Muutama kesäflunssa sairastettiin mutta ne menivät suht helpolla ohi eikä häirinny juuri yöunia. Eipä tässä nyt muita ihmeitä kummia. Nyt alan taas useammin kirjotella tänne kun saatiin tää kone korjauksesta. Toivottavasti nyt toimii jatkossa hyvin kun takuu loppuu jo kuukauden päästä. Palailemisiin! Moi!

Vierailija
26/46 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanpainoinen ja pituinen kuin teidän uusi vauva syntyessään ; ) nyt pikkumies apaut 11,5 kg ja 84 cm pitkä. 1,5 neuvola 3 viikon päästä joten sieltä saan uudemmat mitat.

Vierailija
27/46 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen itse paremmalla aikaa.

Vierailija
28/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kesä viimenkin tänään alkais?! Joel nukkuu sisällä ja me ollaan isomien lasten kanssa omassa pihassa. jos ei tuulisi niin olisi todellinen helle.

Meille ei kuulu muuten mitään uutta. Mitä nyt joel on ollu taas vähän känkkis. Nuhaa on ollu pian 2 vkoa ja eilen nousi illalla lämöä 37,7 astetta joka sitten kuitenkin laski heti kun annoin kuumelääkettä eikä tänään enään ole ollut kuumetta ainakaan vielä..Mitä lie taas? veikkaan sitä hamaitten tuloa kun kerran tänä vuonna ei ole yhtään hammasta tullut ja vaivaiset 6 vaan löytyy suusta. Melko hyvin on nukuttukin lukuunottamatta 2 edellistä yötä jolloin joel valvoi keskellä yötä reilun tunnin putkeen. toissayönä vaan pyöri ja hyöri välissämme mutta kun vein takasin omaan sänkyyn tunnin pyörimisen jälkeen niin nukahti heti. Viimeyönä arahti poruun taas amaan aikaan eli noin klo 2 yöllä ja väänsi kivikovan kakan!!! Siis kakannut ei ole yöllä kohta vuoteen tuo poika!!!! akkohan se oli pestä ja siitäkös taas iristyi niin että valvoi 1,5 tuntia vieressämme ja omaan sänkyyn kun koitin viedä tuli kauhea huuto. En siis tiedä mistä nää yökukkumiset johtuu mutta epäilen hampaita. Pitäis taas jossain vaiheessa pitää jonkinlaista unikoulua jotta saatais poju nukkuun läpi yön omassa sängyssään. Ja sitten voisi siitä yötutistakin luopua pian. Päivätutti jäi 2 vkoa sitten mitä nyt päiväunilla sitä käyttää...

Nyt taitaa akku alkaa loppua koneesta..Kirjotusvirheitäkin voi löytyä sillä aurinko häikäsee näyttöä. Ja isommat muksutkin katos nyt johonkin joten ei muutakuin hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
29/46 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kewakin on raskaana! Onnea! Koska on laskettu aika?

Kävin tänään haastattelussa yhteen kouluun, ja sanoivat että pääsen sinne! Eli syksyllä alkaa iltaopiskelu, merkonomiksi. Kiva!

Lyytikillä oli melkoista yöhulinaa, toivottavasti rauhottuu pian!

Oikein hyvää viikonloppua kaikille, ihanaa aurinkoista säätä ennustettu ainakin tänne etelään!

NapNap + tyttö 1v3kk

Vierailija
30/46 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muuta ihmeempää. Huomenna lähetään anopin mökille yhdeksi yöksi. Sunnuntaina kyläillään joelin kummitädin perheen luona. Mitäs muilla on juhannus suunnitelmia?

Vierailija
31/46 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viimeisiä hetkiä töissä, sitten juhannuksen viettoon. Lähdetään mökille.

Vierailija
32/46 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö suunnataan huomenna Tallinnaan kylpylään juhannukseksi. Miehen veli lähtee tyttöystävineen mukaan, joten haaveilen, että päästään miehen kanssa kaksinkin kylpylässä käymään... Mies ei kyllä valitettavasti ole mikään " kylpylä-ihminen" mutta saa nyt semmoseksi miun mieliksi edes hetkeksi heittäytyä ;)

Fiona77 ja pikku-ukko

Vierailija
33/46 |
24.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmasti enää muista minun joskus kirjoitelleen maaliksiin 06.:)Siitä nimittäin on pitkästi aikaa kun viimeksi kirjittelin. Oliskohan poika ollut 6kk. Nyt on siis 1v3kk.

Kovasti näyttää porukka harvenneen sitten vauvaiän. Täällä näyttää jo joillekkin tulleen/olevan tulossa uutta perheenlisäystä, kuten meillekkin.:)

Meille siis syntyi pikkuinen tytön tylleröinen 31.5.2007 klo 23.18 rv 37+5. Painoa tytöllä oli 2780g, pituutta 49cm ja pipo 33cm.

Meillä tuo poika on kova touhuaja, ihan niinkuin Kewallakin.:) Wc-harja on lempi leikkikaulu jos sen etii käteensä napata. Kiipeilee pöydille ja purkaa kaapit. Hellan nappuloita myös vääntelee...Pitäis viimeinkin se liesisuoja hommata.

Aika terveenä poika on pysynyt, lukuun ottamatta paria pientä nuhaa ja korvatulehdusta.

Hampaita on jo paljon ja parasta aikaa on tulossa kaikki 4 kulmahammasta. Ne nimittäin jäivät väliin kun poskihampaita alkoi tulla. Nyt suusta löytyy 4 etuhammasta ylhäällä ja alhaalla. ja 4 poskihammasta. Meillä ei onneksi yöunet ole hampaiden tulosta häiriintyneet, mutta sitävastoin päivisin kiukutellaan kovasti.

Marikki, Nyytti 3vk 3pv ja poika 1v3kk

Vierailija
34/46 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärästi muistuu mieleen sun nimimerkki. Kiva kuulla välillä muistakin maaliskuisista jotka pitkään aikaan eivät ole kirjotelleet. Meidän pikkumies sai alkunsa suunnilleen 2 vuotta ja 5 päivää sitten ; ) Eli päivää ennen juhannusaattoa oli luultavasti hedelmöittyminen. Kuukauden päästä suunnilleen tein plussatestin ja nyt poju on jo 1v jan huomenna tulee 4 kk päälle!

juhannus sujui rauhallisesti. Annettiin lapsien valvoa juhannus aattona vain klo 22. Pienessä mökissä oli helpompaa laittaa kaikki yhtäaikaa nukkuun kuin että jokainen lapsista olis menny eri aikaan, sen takia myös isommat muksut meni samaan aikaan kun Joel yöunille. Hienosti poika jaksoi siihen asti valvoa ja vasta 22,30 hiljeni mökki. Ihme että jaksoi vaikka nukkui päikkäreitä vaan kahdet puolentunnin pätkät. Yritin eka venyttää joelin päikkäriaikaa mutta kuinkas ollakaan vaikka venytin niin poika ei nukkunu pidempään päivällä. Toisekseen joutui olosuhteiden pakosta nukkuun vaunuissa ja siellä ei enään niin hyvin nuku kun on tottunu nukkuun sisällä. Luulin jo silloin että meidän juhannus aatto menee plörinäksi kun joel kiukuttelee väsymystään mutta ei suinkaan. Pienet tirsat vielä alkuillasta teki ihmeitä ja näin valvottiin. Me aikuiset menimmekin vasta 1,30 nukkumaan. Joel tulikin sitten heti siihne aikaan väliimme nukkumaan ja nukkui hieman levottomasti koko yön, mutta aamulla nukuimme kuitenkin 8,30 asti koko porukka. Juhannuspäivän iltana sitten kotiuduimme mökiltä. Syötyä tuli liiankin hyvin kaikkia grilliherkkuja ja uusia pottuja yms. Mullekin on painoa tullu lisää 2 kg reilussa viikossa!!!! Nyt sitten eilen ja tänään syöty kevyemmin ja lenkilläkin jo kävin kun alkoi uudet kesävaatteet jo kiristämään ; )

Sunnuntaina oltiin joelin kummitädin luona uimassa ja saunomassa ja nyt kummitäti olikin meillä viimeyön. Sain vähän vapaata lastenhoidosta kun kummitäti leikitti lapsia ja ulkoili sateessa niiden kanssa. Itse tein rauhassa kotihommia.

Onneksi lapsillakin on " kesärytmi" ja nukumme suht pitkään aamusin nyt kun ei tarvitse eskarin takia enään herätä. Joka aamu nukumme apaut 8,30 asti kun koko talvi jouduttiin herään jo 7 lta. Iltasin mennään myös vähän myöhemmin nukkuun ja itse kukun jopa yli 12 joka yö kun ei vaan väsytä. kesän valoisuuskin vaikuttaa tähän valvomiseen. Onneks myös joel tosiaan nukkunu hienosti öitä mitä nyt viereen tulee jossain välissä yötä.

Täällä siis satanu koko päivän ja ilmeisesti sataa huomisenkin mikäli sääukkoon on luottaminen. Tylsää! Toivottavasti aurinkoakin saatais vielä tänä kesänä sillä miehen loma alkaa vasta 2,5 viikon päästä ja silloin olis tarkotus lähteä mökkeileen yms.

Onkos muilla paljon kesälomasuunnitelmia?

Eipä taas muuta kun MOI!

Vierailija
35/46 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marikille!

Me ollaan mökillä vielä huomiseen asti ja sitten joksikin aikaa menemme kotiin viettämään kaupunkilomaa ja sitten vielä ois tarkoitus tulla ainakin viikoksi mökille.

Juhannusta vietettiin sukulaisten kanssa mökillä, lapset olivat yöt mummon ja papan luona, niin saatiin sitten miehen kanssa mekin hieman vaihtaa vapaalle juhannsuiltojen hämärtyessä. Kivaa oli! Grilliruokaa tuli täälläkin syötyä niin, että napa paukkuu :) Jospa sitä syksyllä sais aikaiseksi tehdä jotain näille parille ylimääräiselle kilolle...

Nyt saunaan...

-Monkey-

Vierailija
36/46 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Jossaralle plussasta ja mukavaa odotusta ja masun kasvattelua.

Meillä vaan vauhti kiihtyy (jos enää mahdollista) ja mennään eteen ja ylöspäin aina kun mahdollista ;) Poskihampaita tulee parhaillaan taas rytinällä kaksi tullu kaksi puhkeemassa.

Pikku-ukkoa on potatettu 7kk lähtien ja edelleen aamukakat ja pissatkin yleensä pottaan tulee ja päivällä välillä muutakin. ruokailujen jälkeen on meillä ainankin se otollisin hetki, mutta ei sekään aina tuota tulosta. En kyllä ota paineita hyvä että edes sillon aamuisin yleensä kakka pottaan tulee.

Miehen loma lähestyy ja sitten kun se on ohi, miekii meen töihin... eli 13.8. alkaa työt, tuntuu kyllä vähän hurjalta, mutta eiköhän se siitä. Sit toivottavasti jossain vaiheessa meillekiin tulee toinen vauva :)

Nyt meen kyllä petiin !!!!

Mukavia kesäpäiviä kaikille !!!!

Fiona77 ja pikku-ukko 1v ja melkein 4kk

Vierailija
37/46 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut Marikille vauvasta! (meniköhän nimi oikein...)

Mä jotenkin kadehdin teitä jotka ootte uudelleen raskaana tai suunnittelette raskautta, mä en jotenkin vaan uskalla... tai ehkä sitä sitten uskaltaa kun sitä lasta oikeesti haluaa. En tiedä. Mä vaan jahkailen tän asian kanssa, että haluunko vai en. No, eihän tässä mikään kiire ole.

Mulla on vielä kaksi päivää töitä, sitten kolme viikkoa lomaa! Fionallakin alkaa ensi kuussa työt. Onko sun mielestä aika mennyt nopsaan kotona ollessa? Jännittääkö mennä töihin? Mua jännitti ihan hirveesti, ehkä enemmän kuitenkin jännitti se tytön päivähoito. Vaikka hyvinhän se on sitten sujunut, paitsi nämä heinäkuun järjestelyt hoitopaikoissa on aika kauheet...

Tyttö on siis tän viikon ollut tarhassa, siellä on kaikki lähialueen päivähoitolapset... eri ikäiset samassa ryhmässä, ei yhtään tuttua hoitajaa jne. Ensi vuonna täytyy kyllä järjestää niin että tyttö on tarhasta pois koko heinäkuun. Nyt se on vaan tän ekan viikon, sitten ollaan kaikki kolme viikkoa lomalla, sitten tyttö on pari päivää mummin ja vaarin hoivissa.

NapNap + tyttö 1v4kk

Vierailija
38/46 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se aika kuluu! Lukemassa olen käynyt silloin tällöin... Onnea raskaana oleville ja vauvan saaneille ja peukkuja raskautta yrittäville. Meillä tämä neito on viimeinen. Olen asiasta aika vakuuttunut. 3:n alle kouluikäisen kanssa on välillä niin kovaa sutinaa, että luulen meidän lapsimäärän olevan tässä. Vaikkakin taidan olla ikuinen vauvakuumeilija : ) Mukava lukea, että joukossa on toinenkin vielä " kävelemätön" lapsonen. Meilläkään ei siis vielä kävellä. Tai no joo enkat on 7 askelta, mutta edes vähän täytyy jostain tukea välillä ottaa. Muutenkin on hyvin rauhallinen tapaus tämä meidän neiti. Ja kova äidin perään. Joskus istutaan vessassakin sylikkäin. Mutta pysykööt vaan vauvamaisena ja äidin nyhverönyyssösenä jos kerran viimeiseksi jää. Kesän jatkoa kaikille, toivotaan vielä paljon lämpöisiä ja aurinkoisia päiviä!

T:paku, pojat 6v. ja 4v. sekä neito 1v.3kk

Vierailija
39/46 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen pinoon kirjoitin, mutta sitten tulikin jo tämä uusi niin tähän en ole jaksanutkaan vielä kirjoittaa. Meidän tyttö on siis kävellä paukuttanut jo tammikuusta lähtien ja on muutenkin vauhdikas tyttö. Näppärästi kiipeää keittiön penkille ja istua napottaa penkillä ja syö itse lusikalla. Tai yritän kyllä itsekin syöttää mutta kun napsauttaa suun kiinni minun lusikan kohdalla. Poskihampaat tuli sekä ylös että alas molemmille puolille jo keväällä. Että reipasta kehitystä. Sanoja ei ole muita kuin " nenä" . Kaiken tuntuu kyllä ymmärtävän.

Nyt on oltu kuumeessa, tiistaina nousi 39.5 asteeseen ja keskiviikko-iltana oli 40.1. Tänään oli vielä 38.4 ja käytin varulta lääkärissä, kun viikonloppukin tuli. Mitään ei löytynyt ja haaveissa olisi, että kuume nyt häipyisi ja tämä olisi vauvarokkoa. Oletteko jo sairastaneet vauvarokon? Tarttee mennä taas mittaamaan kuumetta, että tietää saako ensi yönä nukkua ilman, että tarttee herätä tarkistamaan kuume.

Niittyvilla, poika 3v, tyttö 1v4kk

Vierailija
40/46 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi POIKA 17.07.2007 klo 11.44, paino 3250g ja pituus 49cm. Tarkka kaveri, syntyi laskettuna päivänä:).

Vauva on tosi tyytyväinen tapaus, syö ja nukkuu. Välillä on tunnin pari hereillä, mutta ei juuri ylimääräisiä itke, toivotaan, että näin myös jatkuu. Isoveli kiukkuaa senkin edestä, reppana tottunut saamaan kaiken huomion ja nyt tuli pikkuveikka taloon! No eiköhän tämä tästä...

Sport75