Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIljonääri sai tarpeekseen köyhien avustamisesta: "Nyt me mennään tästä eteenpäin niin, että jokainen pärjätköön omillaan", Aflect jyrähtää.

Vierailija
17.07.2026 |

Vasemmistolta tullut kuraa niskaan 4 vuotta ja se riitti.

Kommentit (381)

Vierailija
361/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, kaljuuntunut ja harmaantunut lapseton setä ryhtyy persuksi. Kuka olisikaan arvannut

Juna meni ja katkera persuilu alkaa.

Oikein tekee.Ei kannata kaiken maailman  luusereille rahojaan jakaa.

Vierailija
362/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei köyhyys maailmasta katoa, vaikka kuinka paljon rahaa viskelee tuuleen. Esim. Suomen kehitysapurahat ovat olleet ja ovat tietenkin edelleenkin yhtä tyhjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

REALITY CHECK.

Yhdenkään köyhän suomalaisen hyvinvointi ei ole millään tavalla riippuvainen yksityisten ihmisten lahjoituksista. Kukaan ei jää kaipaamaan Aflechtin rahoja. Mies voi olla hiljaa, häipyä pois julkisuudesta ja lopettaa kaikki hyväntekeväisyyshommat. 

Suomen lain mukaan jokaisella köyhällä suomalaisella on oikeus ihmisarvoiseen elämään. Kenenkään ei tarvitse ottaa rahaa vastaan Aflectilta. Kenenkään ei tarvitse pitea huonoa omaatuntoa Aflectin sekoiluista (narsistinen huomionhaku, kömpelö rahanjako, itkupotkuraivarit).

Suomen valtio (siis käytännössä kunnat ja KELA) maksaa köyhille tukea. Ja jos ei maksa, niin se on sitten ihmisoikeuksien loukkaus. Suomi onkin saanut EU:lta monta huomautusta siitä, että Suomen sosiaaliturva on huono. Eikä tilanne parane sillä, että joku huomionkipeä miljonääri leikkii joulupukkia. Miljonäärin pitäisi ryhtyä poliitikoksi ja ryhtyä tekemään tuloksia siellä. Toimeentulotuen määrä pitäisi kaksinkertaistaa. Rikkaiden verohelpotukset pois, yritysten verohelpotukset pois.

Terveisin,

rahasukuun syntynyt 

Vierailija
364/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aflecht vihaa vihervassareita kuten esiintymiskanavansa PosiTV:n putinistit.

Kaikki vihaavat vihervassareita. Hemmetin raskasta idioluutio porukkaa ja vielä fanaattista sellaista. Pitäisi kuulua rinkiiin, jotta jaksaisi runkata tahdissa...

Vierailija
365/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahatko loppu ja piti keksiä joku tekosyy, miksei tee enää hyväntekeväisyyttä..

Vierailija
366/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltähän tuo Aflectin ulina nyt kuulostaa. Narsisti suuttui, koska ei saanut riittävästi kehuja. Lähti ovet paukkuen kuin vihainen 5-vuotias. "Mä en enää leiki teidän kanssa enkä anna teille lahjoja!"

Hyvä. On oikeasti hyvä asia, että Aflect häipyy pois häiritsemästä muiden ihmisten arvokasta työtä.

Vierailija
367/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltähän tuo Aflectin ulina nyt kuulostaa. Narsisti suuttui, koska ei saanut riittävästi kehuja. Lähti ovet paukkuen kuin vihainen 5-vuotias. "Mä en enää leiki teidän kanssa enkä anna teille lahjoja!"

Hyvä. On oikeasti hyvä asia, että Aflect häipyy pois häiritsemästä muiden ihmisten arvokasta työtä.

Kenen työtä hän nyt on häirinnyt? 
Taas joku pelle joka suuttuu kun köyhille jaetaan rahaa, etkö itse saanut?

Vierailija
368/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan vasemmistolainen rikas maksaa ensi vuonna Hurstin joulujuhlan vuokrat.. Marin lakkautti tukirahat niin mielenkiinnolla odotan kuka vihreä lähtee kiillottamaan sädekehäänsä..

Vierailija
369/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan vasemmistolainen rikas maksaa ensi vuonna Hurstin joulujuhlan vuokrat.. Marin lakkautti tukirahat niin mielenkiinnolla odotan kuka vihreä lähtee kiillottamaan sädekehäänsä..

Ei Marin ollut edes  hallituksessa tuollon 2018... Persu öyhöttää vaikka mistään ei mitään älyä!

Vierailija
370/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies miljonääri ja näyttää pelottavalta sedältä. Eikö rahalla saa hiuksia??????

T.48v nainen jo mutta itse olen kaunis ja paksu pitkä tukka hyväiho jne vaikken ole miljonääri

Oletko kuullut perintötekijöiden vaikutuksesta ulkonäköön? Sinun ansioksi luetteloon, että valitsit sopivat vanhemmat.

Vierailija
371/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Jokainen hoitakoon asiansa ihan itse. Kaikki tuet lopetettava. Rahat säästyy parempiin kohteisiin.

Vierailija
372/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Itsekin olen lopettanut kaikenlaisen auttamisen, kun palkaksi sai vaan paskaa niskaan ja lisääntyviä vaatimuksia.

Paitsi ettet aloittanut koskaan ja nuo vaatimukset ovat niitä yhteiskunnan perusvaateita joiden ulkopuolelle olet urheasti jättäynyt. :P

Vierailija
373/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein. Jokainen hoitakoon asiansa ihan itse. Kaikki tuet lopetettava. Rahat säästyy parempiin kohteisiin.

Aloita itsestäsi. Ja elä leikatuilla tuilla.

Vierailija
374/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa köyhien olla omissa oloissaan. Jos tarvitsevat enemmän rahaa niin jokainen voi mennä töihin ja lopettaa sossurahoila elämisen. Suomessa on ainakin miljoona työtä vieroksuvaa yhteiskunnan elättämää luxustukipummieliitin jäsentä jotka vinkuvat lisää tukea. Eipä noita saatanoita tunnu työnteko tai yrittäminen kiinnostavan. Yhteiskunnan kannalta parasta olisi jos tuo heikko aines painuisi vttuun täältä.

Vierailija
375/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun köyhät 

Vierailija
376/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "miljonäärin hyväntekeväisyys" joutaakin loppumaan. Se on juuri sellainen tapa ostaa rahalla hyvää mieltä itselleen, ja olla suuri sankari omissa silmissään. USAn yhteiskunnassa tuollainen toiminta on tavallista. Rikastunert ostavat itselleen näkyvyyttä ja hyvää mieltä rahoittamalla jonkun jalkakäytävän, puiston, kirjaston tai sairaalan, mitä milloinkin. Tällainen toiminta mahdollistuu sillä, että yhteiskunta on perseestä, ei suinkaan sillä että, jumala on siunannut lahjoittajaa.

Mitä se haittaa jos ostaa hyvää mieltä itselleen auttamalla muita, kuten asian ilmaisit? Kyllä mulle ainakin saa antaa rahaa ihan vapaasti, eikä mua yhtään haittaa jos antajalle tulee siitä hyvä mieli. 

Ei ole kyse hyvästä mielestä tai edes auttamisesta. Kyse on huomion saamisesta sekä kiitollisuuden osoittamisesta sitä antajaa kohtaan. Eli sen rikkaan egosta. Ei mistään muusta. Tota vituttaa kun köyhä ei suutele persettä.

Vassaripaskan tilitystä. Jess! Millään auttamisella ei ole arvoa vassaripaskalle, ellei joku köyhdy ja rajusti. Vain sillä on merkitystä vassaripaskalle, että rikas köyhtyisi.

Osui hermoon näköjään, kun noin itkettää

Vierailija
377/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies miljonääri ja näyttää pelottavalta sedältä. Eikö rahalla saa hiuksia??????

T.48v nainen jo mutta itse olen kaunis ja paksu pitkä tukka hyväiho jne vaikken ole miljonääri

Olet varmasti todella kaunis sekä myös hyvä ystävällinen ihminen. 

Vierailija
378/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppalla kuulemma sama kokemus. Puppa päätti myös tylyttää. "Pitäkää tunkkinne" letkautti Puppa, maailmanmiehen elkein. Ja nosti kainaloonsa vasun, joka satavarmasti piti sisällään konepistoolin. Ei Puppankaan nuoruus ollut tahraton, ei varsinkaan mitään sellaista, jolla kannattaisi kehuskella.

Vierailija
379/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkka on sympaattinen hahmo, mutta outoa laittaa "Villa kryptoiksi", jos ennakoi karhumarkkinan koittavan. Ja sanoi vielä laskusta,  että "tämähän oli ihan odotettavissa". Eikö olisi kannattanut odottaa pidempään? Ei vaikuta ainakaan kovin hyvältä myöntämään virheitään, mutta sellaisia kai suomalaiset miehet ovat

Vierailija
380/381 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monimiljonäärin sukulaisena tiedän, että niitä huijareita on tässä maassa ihan törkeän paljon. Jotka yrittävät lypsää rahaa rikkailta huijaamalla. Ei siisi hme, että moni rikas on hipihiljaa siitä, mihin hyväntekeväisyyteen rahojaan antaa.  Muuten alkaa maalittaminen ja kiusaaminen. 

Siis tämä!! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan